Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Trvalá deaktivace varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu


Kresik

Recommended Posts

Ahoj.

Dá se tahle s prominutím sr*čka trvale deaktivovat?

Nejednou mi to vytrhává volant z ruky ve špatný moment, např. při objíždění cyklistů. 

A jsou to nebezpečné momenty, hlavně pro ty cyklisty, když mi auto cukne k nim.

Nebaví mě před každou jízdou vypínat čudlem asistent a k tomu ještě v rádiu vypínat strat stop.

 

Díky

Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak píše @MJSytic - když dáš blinkr, tak se funkce automaticky na dobu blikání blinkru deaktivuje. Mě tahle funkce docela baví - už několikrát mě "stáhla" zpět na silnici, když jsem se blížil ke krajnici, nebo do jiného pruhu a na dálnici mám rekord asi 5 km, kdy auto zatáčelo samo a hlídalo si jízdní pruh (samozřejmě, že jsem byl ve střehu, abych to případně korigoval). Na to, že je to autonomie (tuším) 1. stupně, tak za mě funguje dobře. Vypínám to na úzkých okreskách. Mám štěstí a S@S mám ještě na tlačítku, tak se to dá případně vypnout vše "jedním vrzem" ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se aktivuje po každém startu. Bohužel u nás jsou mizerné silnice a peru se s autem o volant i když jedu jen rovně. Většinou jezdím po silnicích nizkých tříd, tam ani čáry nejsou. Nebo jen jejich zbytky, podle mě je špatně auto vyhodnocuje.

 

A další blbost, nevím jak často to komu dělá, ale občas se mi infotaiment vypne za jízdy a naskočí všechno francouzsky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Supa to byla první blbost, co jsem deaktivoval. Na jedné z prvních jízd jsem tehdy vezl rektora do Brna a neustál jsem, když se se mnou při vjíždění do zúžení na D1 začal volant přetahovat, jako že ON určitě za tu tlustou čáru jet nehodlá. No a tak jsem po zastavení v Brně otevřel manuál, našel příslušnou kapitolu - a zatrhl jsem mu tipec (škoda, že totéž nešlo udělat se start/stopem - ale naučil jsem ho vypínat bezprostředně po startu a nějak jsem si zvykl)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V mém případě, tedy jízda ve zúžení na D1 v odstavném pruhu, směr jízdy neměním a tedy NEBLIKÁM. Tohle a drtivá většina dalších "asistentů" je prostě cypovina, co běžným řidičům pouze otravuje život. Jediný asistent, co jsem v Supu ocenil, bylo hlídání mrtvého úhlu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridávam sa k @Packy, u mňa dobrá vec. Ak niekoho trápia mikrospánky, tak to môže zabrániť nehode. Neviem, ako u ostatných aut, ale u novej 2008ky to trhnutie nie je nejaké agresívne, ako to tu niektorí popisujú. Pokiaľ teda nedržia volant dvomi prstami ;). A niektorých to možno naučí aj používať blinkre pri zmene smeru jazdy. Tento široko rozšírený neduh ma vie rozhodiť. Chvíľu som si myslel, že to je ešte pozostatok z éry socialistických škodoviek, keď častým používaním sa systém Lucas (?) pokazil a nový stál na tú dobu dosť veľké peniaze. Ale smerovky nepoužívajú ani tí, ktorí túto dobu nezažili. Možno sa zdá len mne, ale blinkre používajú menej vodiči drahších a väčších aut. Moje vysvetlenie je, že majú páčok a prepínačov na volante a prístrojovej doske tak veľa, že nevedia ani tie páčky na blinkre nájsť:myslim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Niektorí zastavia a dajú si šlofíka a niektorí tak neurobia. A určite je ich dosť. S tým my nič nenarobíme. Je to o zodpovednosti. Ale ak ich to trhnutie volantom z mikrospánku preberie a nevletia do protismeru a niekoho nezabijú, tak nevypnuté varovanie stálo za to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..me to tolik nerozciluje...  jasne... jezdim casto Jizni Cechy - Severni Morava ...tak se s tim peru ve zuzenich na D1 docela casto.... ...vic me osobne vadi Start Stop... ..bo ten musim vypinat na tabletu.... U Peugeotu to neni navic tak silne, aby me to prepralo. To s novym S-Maxem pujcenym od dealera a se vsema asistentama nastavenyma na max (coz mi nerekli) jsem mel kdysi na dalnici zazitek doslova a do pismene na vymenu trencli.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, Medvěd napsal:

.... Ak niekoho trápia mikrospánky....

Tak má zastavit a dát si pauzu - šlofíka. Přesně kvůli spoléhání se na to, že asistent podobnou záležitost jako je mikrospánek zachrání NEMÁM asistenty rád

...jezdim denne ... vis kolik debilu a debilek si pri rizeni  pise esemesky, postuje na fejsbuk a dela dalsi picoviny? Bohuzel vetsinou ale nemaji auta, kde by tyhle asistenty uz byly.....   Tohle jsem kdysi resil s kolegou a kamosem v Ameru. Siroky a prehledny dalnice, kdy pul dne jedes rovne ...  ..nizkej rychlostni limit ....   ..a on na to, ze to je presen ten pruser ....  lidi za volantem zerou, koukaji na filmy, postujou na fejsbuk, tvitr, tvic ...a ja nevim kde jeste a rizeni maji az na 3tim miste...  ...proto ty nehody...   ...to v Reichu kdyz Ty vecer valis po dalnici z Karlsruhe zpatky do Munchenu co Ti auto da (me tehdy tech cca 260 km/h max a tech 220 byla fajn cestovka) tak se kua soustredis na cestu a nic dalsiho Te nezajima.... 

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Akoc napsal:

to možno naučí aj používať blinkre pri zmene smeru jazdy. Tento široko rozšírený neduh ma vie rozhodiť.

@Akoc To jsi můj člověk, také mě to vytáčí. Naposledy jsem jel takhle za autobusem, který zasadně neblikal 😮 Ale když vyjíždí ze zastávky, to bliká a při tom má na nástupišti ještě cestující, kteří nastupují :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...