Tuldous Odesláno 29. duben 2021 Sdílet Odesláno 29. duben 2021 (upraveno) Ahoj.. ... tak zase jeden maly hreb! Vzadu za stodolou mi z prace stala asi 8let, stara 405, 1,9 td motor. Naskocía po 20 vterinach. V dilne pak UNCecko se spatnym motorem.. trivalec zetor KO. A tak me v breznu napadlo, jestli by ten motor ze 405 do nej nesel.. pocal jsem vymerovat a resit Prechodova priruba z 10mm plotny, vypálena na laseru... upravena unaseci hridel a hle ... bobík prede s turbodieselem jak kocka, jezdi a maka!!! Vse jeste dodelavam, spoustu uprav a napasovani, resim dpoustu s...k po predch. majiteli.. COcko, flexa, vrtacka zavitniky, trochu soustruznicke prace ... zkousecka dratky nova cidla ze skodovky do PSA motoru... . ale uz jsem ve finisi. Jeste par drobnosti, nahazet chladice, trochu elektra, dnes preposunuty intercooler na sani ..byl to docela porod, ale je tam. Ovladaci paky jsem udelal z rucek na flexu. A vlozil do nich tlacitka zelva-zajic a klakson. .. a o vikendu muzem na uklid a upravu terenu!!! Docela pekne se u toho bavím. Super zabava! Co myslite ? Upraveno 30. duben 2021 uživatelem Tuldous ozzy56, Péťa, Hafity a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. duben 2021 Sdílet Odesláno 30. duben 2021 mechanický (starý) diesel zabudovat do něčeho kde se rozměrově vleze ještě jde--i když to chce upravovat, napasovat spoustu věcí, ale horší, či nemožné je dnes použít motory common rail s řídící jednotkou, čidlama, FAP, atd., atd., tak ať se dílo zdaří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 30. duben 2021 Sdílet Odesláno 30. duben 2021 Náááádhera... Aj ja mam myslienku. Zabudovat do super vozidla Praga V3S motor PSA grupy, dvojlitrove HDi bez FAPu. Povodnych 73kW bude o 7kW navysene, krutiaci moment som u motora Tatra 912-1 s objemom 7 412cm3 nezistil. Ale bude urcite hlboko pod krutiacim momentom preplnaneho HDička. A z vetriesky by bola raketa... ktora by ale nemohla oficialne na cestu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 30. duben 2021 Sdílet Odesláno 30. duben 2021 Takže s celou kabeláží ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. duben 2021 Sdílet Odesláno 30. duben 2021 nedávno jsem tu dával dotaz ohledně výroby traktůrku s motorem 1.4 HDi, tu mechaniku bych taky zvládl, ale zapojit komplet elektriku už nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuldous Odesláno 30. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2021 Dobra idea... jen nez bych ten motor do V3S nasedlal, vyzkousel bych ho na sucho pred strojem, abys měl jistotu. Udelal jsem taky. HDI bude fakt vyzva. Jsou nutne jednotka motoru, ale i BSI, jsou propojene. Idealni by byla jednotka motoru bez nutnosti imo... Je tam cidel jak cert. (TD potrebuje jen baterku, naftu a spustene cerpadlo) Mechanika je porad stejna. Zeptam se kamarada, co je opravar elektroniky, jestli by to slo aspon bez BSIcka.. ale bude to chtit zmeny v jednotce motoru, a to umi jen par lidi v republice. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuldous Odesláno 30. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2021 (upraveno) Docela hulil pri zkouseni(stary olej) Pak jsem si za to nadaval. Ted uz nekouri Upraveno 3. květen 2021 uživatelem Tuldous Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuldous Odesláno 30. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2021 Vyhodil jsem se servo a sundal z nej remenici, nechal pro ni vysoustruzit hridel a naboj a ustavil vrtuli na chlazeni. Je to docela ficak pri vyssich otackach Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. duben 2021 Sdílet Odesláno 30. duben 2021 tak ta 1.9 TD je náchylná k přehřátí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tuldous Odesláno 30. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 30. duben 2021 (upraveno) To je pravda.. obzvlast motory s 250 tis. a vic, ty male hlinikové chladice to nestihaly uchladit.(mel jsem 4x 405 s TD) Ale ja s tim budu moci tak na max 2.600 otacek. Hydromotor neni na vic staveny. Tak snad bude dobre chlazeny. Chladic zustava ten velky, ze zetora-bobika. Cely jsem ho preletoval, pridal naustky a natlakoval vzduchem. Koupil jsem skodovacka cidla ( á 65,-) k budikum (ty jsou puvodni, ze 120-tky) a taky jedno spinaci cidlo, pri 95*C , bude na zapojene na vlk. cervenou diodu. Ochrana motoru muší bejt. Olejove cidlo TD motoru ukazuje spolehlive- to jsem nemenil. Upraveno 2. květen 2021 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek ozzy56 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 2. květen 2021 Sdílet Odesláno 2. květen 2021 (upraveno) Ozzy, aj elektroniku by si zvladol, nie je to az take komplikovane ako sa to na prvy pohlad javi... akurat potrebujes z auta kabelaz a vsetky krabicky, s ktorymi motor spolupracuje. Immo si das v rj motora vypnut. a este nizkotlake cerpadlo do nadrze Upraveno 2. květen 2021 uživatelem Zdeník ozzy56 a Tuldous ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.