Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přehřívání Webasta


PítrR

Recommended Posts

Zdravím vespolek. Chlapci šikovní, je zde někdo kdo by mi mohl poradit s mým problémem?  Přehřívá se mi n.topeni a už sem z toho zoufalej. Přehřívání se děje asi dvakrát z pěti startů. K přehřátí dojde asi minutu po naběhnutí na plný výkon a následně se topení zablokuje. Chyba není ve vodním čerpadle ani v ř.jednotce. čerpadla sem vyzkoušel tři a jednotky dvě. Topení bych snad už dokázal demontovat a namontovat i poslepu. Přehřívání se děje od tý doby co sem vyměnil vodorovný trubky. Nikde není nic přiškrcenýho ani přicpanýho vše vždy řádně odvzdušneno. Přehřátí se mi jednou stalo i při vynuceném startu přes diag. Tak kde může být zakopanej pes. Budu rád za jakýkoliv postřehy. Díky moc. P.R.  

Upraveno uživatelem PítrR
Hrubá chyba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle me to musi byt v cerpadle a nebo zavzdusneni, proste to nehoni vodu, kdyby jo, tak se to nemuze prehrat za takhle kratkou dobu. Bud tam plave nejakej bordel, kterej nahodne zasekne vrtulku, ktera se pak neroztoci, nebo se tam pohybuje bublina, ktera nedovoli cerpadlu nasat vodu a poradne se rozbehnout, tim jak se pak kapalina zacne v komore lokalne varit a zacnou se vyvijet dalsi bubliny, se to uz nenasaje vubec. Z vlastni zkusenosti s nekolika webasto pumpama vim, ze staci fakt male smitko rzi, ktere se chyti na tu magnetickou vrtulku a cerpadlo se proste neroztoci, mel jsem i jednu pumpu, kde byl takovej povlak vodniho kamene a dokud jsem ho nerozpustil nekolikadenni koupeli cele pumpy v octu, tak se nahodne zasekavala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím. Ferry díky za Tvůj postřeh. Je mi jasné že k přehřátí dojde v důsledku neproudící vody v okruhu. Příčiny můžou být dvě, nefunkční nebo slabé čerpadlo a nebo nějaká překážka v okruhu. Čerpadla který mám jsou všechny 100% funkční. Osobně sem všechny vyčistil a z rotoru odstranil nachytanej rez a o řídících jednotkách vím že byly z funkčních topení. Kapalinu v okruhu mám krásně čirou, před výměnou vodorovných trubek sem měnil kapalinu za novou před tím provedený proplach okruhu čistící kapalinou a několikrát proplachnuto čistou vodou. Mluvil sem s nějakým mechanikem z Peu Černý Most a ten mi říkal že mám vyhřívaný EGR ale při prohlídce sem na nic nepřišel protože je tam nemožný přístup. Ještě mne napadlo jestli nemám náhodou přehozený svislý trubky protože při zpětné montáži sem trošku váhal kam která trubka patří. Ještě že už je teplo, do zimy se snad dopátrám příčiny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm, s trubkama bohuzel neporadim, z 807 jsem mel v ruce tri topeni, ale vzdy uz jen vymontovany komplet na plechu i s trubkama a montoval jsem je pak vzdycky do jinych aut, takze kam vedou origo na 807 netusim :) Z hlavy jen vim, ze pumpa nasava vzdycky studenou vodu smerem od motoru z vystupu termostatu, tlaci ji do webasta a tepla voda z webasta jde do radiatoru v kabine. Nenapada me ale, co by branilo proudeni v opacnem smeru, kdyz by cerpadlo vody na rotvodech motoru bylo v klidu a netlacilo proti webasto pumpe, v nekterych autech typu vw transporter byval v navodech k montazi v okruhu kreslenej nejakej ventil, kterej by teoreticky mohl proudeni v opacnem smeru branit, ale u 807 o nicem takovym nevim. Tak snad se dopatras

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...