Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukaní při min.plynu


Lihous

Recommended Posts

Prosel jsem par stranek na foru ale u cisla stranky 15 zakladam tema :(

Posledni dobou pozoruju predevsim u tepleho motoru pri min seslapnutem plynu do 1-3 mm ano ctete spravne docela neprijemne pocukavani jedno zda jedu ustalenou zpomaluju ci lehce zaciname zrychlovat.
Pri ustalene rychlosti i na tempomat vic je citit na 4st. mene na 6st ale to je vicemene dane.
Jako by jeden dva valce nepracovali pravidelne - coz je spis hloupost.

Diag vse OK
Studeny start na drc tedy OK

Teple starty na drc opet OK
Zadny kour i pri zrychlovani s plnym plynem.
Rychlost ktery je nasobkem povolene bez problemu dosazitelne
Serizeni potenciometru vs. plynove lanko a jeho vypnuti nez vule.
Vzduch filtr menen cca 5tis/km

Jedine co me napada potenciometr pripadne vaha vzduchu ??
Prevodovku spis vylucuju ikdyz je 6st. hluk z ni jako takovej nepozoruju.

Sesel se s tim nekdo?

Auto ma cca 380tis dle pristroju.
Naftu ted tankuju u EuroOil bez pridavku ecobordelu-pisou to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Několikrát bez výsledku.
To byla hned první "oprava" jak je známo mnohokráte pomohla - tady ne.

Na jiném foru mě bylo doporučeno abych očekaval problém min s jedním vstřikem že buď ukapne a nebo při přidání špatně rozpráší ....
Což logiku má.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby vstřik blbě prášil nebo nedej bože kapal, auto by určitě hulilo. O tom ale nepíšeš. Je možný že je vydřenej (eventuálně zanesenej) snímač klapky (poťák). Odpor na něm by se měl lineárně měnit. Musíš ale zajistit dokonalý kontakt mezi měřákem a snímačem: já to dělám tak, že k měřicím hrotům dobře přivážu drátek, který na druhém konci provlíknu jehlou na šití. A tou jehlou pak napíchnu měřený káble pěkně středem. Tady je ale digitál na pendrek, chce to starej dobrej ručičkovej analog, abys viděl ten průběh. Kdyby ti válec vynechával, určo by se to nedělo jen při lechtání plynu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Vymena potenciometru = problem je stale stajny.

Snad jen se to zacalo "chovat" tak ze pustim plyn a namisto toho ze auto zacne brzdit motorem jeste lehce prida a cca po 1/2 mozna 3/4 vteriny :)
prida a nasledne se zacne chovat jak ma. Je to dost neprijemne.

Zkusime volnost lanka pedalu a uvidime ...
Urcite dam vysledek v dalsim badani ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám rovnaký problém, najprv som si myslel že to je nekvalitným palivom, nakoľko to začalo robiť po tankovaní, no odvtedy sa prejazdili 2 plné nádrže prémiového bez výsledku.

Vyčistená škrtiaca klapka, vyčistený regulačný ventil voľnobehu, nový senzor škrtiacej klapky, palivový filter aj regulátor tlaku paliva.

Problém stále pretrváva, najmä pri rozbiehaní auto trhá, drží vysoké otáčky na voľnobehu po cca 5 sec klesnú na normálne.

Ešte skúsim cez víkend zvesiť sacie potrubie a prečistiť, plus vymením senzor tlaku vzduchu. 

Neviem čo by to iné mohlo byť, olej, vodu nežere, cez emisnú prešlo v pohode asi pred mesiacom tak lambda sondu vylučujem, no zvýšená spotreba paliva je zjavná.

 

keby niekoho ešte niečo napadlo dajte vedieť 🙏 dik

 

P406 2.0i XU10J4R cca 350000 km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...