doktor055 Odesláno 16. duben 2021 Sdílet Odesláno 16. duben 2021 Ahoj máte někdo zkušenost se zaseknutým rezervním kolem(dojezdovým). Točím klikou asi 5x pro popovolení . Trochu se to uvolní , ale pak s tím nejde dál točit. Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 16. duben 2021 Sdílet Odesláno 16. duben 2021 Zkus tu rezervu tahat dolů a zároveň točit . Když se ti to podaří uvolnit , tak to řádně namaž , než to zatočíš zpátky . Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor055 Odesláno 16. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 16. duben 2021 Určitě , pootočím jí dokola a zpátky , snad to rozchodím . Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor055 Odesláno 17. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2021 Tak dneění akce , kolo nešlo dolů . Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 Ty kráso.... To vypadá, že ta rezerva vykoukla na svět úplně poprvé ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doktor055 Odesláno 17. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 17. duben 2021 Taky si myslím . Hrozné že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 navíc ten systém spouštění rezervy je takový, aby se koza nažrala a vlk zůstal celý , složité, vyžadující častý servis, promazání, někdy člověk žasne, co lze vymyslet a schválit do výroby Hafity, Péťa a Charlie 1 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 ono nejde o to ze ta rezerva je pod autem - ale myslim ze tohle nikdy nevidelo wapku - tohle max do kartace kterej to odjebe ze zhora kdyb nekdo vzal do ruky wapku a obcas fouknul zespod nebude v tom kole tolik bordela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 ta rezerva bude zajeba.á vždycky, když je pod autem, jedná se spíše o ten systém spouštění, ZLATY KOŠ na starších pežotech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 No on i ten jednoduchý mechanizmus k tomu koši chtěl aspoň jednou ročně celej vytočit, vyčistit a promazat.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 ale pokud nebyl šroub dorvaný, tak šla rezerva sundat a vyměnit kolo, tohle nové řešení když píchneš kolo je na sebevraždu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 ten kos a sroub mel jen jednu vyhodu - kdyz zatuhnul a ridic mel dost sily tak to protocil a rezerva padla- kos bez rezervy nasadil zpet na ostro a pichlou gumu jebnul do kufru resil sem to v rpubehu 5 let na 3 ruznych vozech Péťa a ozzy56 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. duben 2021 Sdílet Odesláno 17. duben 2021 (upraveno) přesně tak --i když to zatuhlo v závitu, tak jsi to s čistým oblečením protočil a pneu vyměnil na ten nový systém abys měl s sebou montérky a celtu Upraveno 17. duben 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. duben 2021 Sdílet Odesláno 18. duben 2021 (upraveno) Zabývám se tím dlouho, proto několik informací: - koš se používá u aut, kde je rezerva vzadu na dosah. Nepoužívá se tam, kde je převislá záď (typický rozdíl mezi 307 HB, rezerva v kufru, a 307 SW, rezerva na navijáku. Podobně prodloužené dodávky, Transit, Boxer atd. Protože by koš pod autem nešlo nasadit a šroub by vyšel uprostřed kufru. Rovněž hraje roli váha kola, např. KIA Sorento má těžké kolo, takže je jednodušší točit navijákem, než ho zvedat v koši. Mmch, Sorento naviják funguje perfektně. Dlouho jsem si kladl tuto otázku, takto mi to vyšlo. - na 5008 MPV se spouští rezerva točením kliky doprava (307 doleva). Převod je samosvorný. Kolo je nutno pořát silně táhnout. Při točení klikou, lano vychází v takových "krocích", protože při otáčce kliky lanko chvilku stojí a pak rychle povyleze. - a teď to nejdůležitější: na 5008 MPV kolem r.v. 2010 byl bowden z materiálu, který přímo "miluje" rez. Lanko v bowdenu je plné rzi. Nemá cenu to repasovat. Má cenu koupit nyní nový naviják, je už z jiného materiálu a odolává rzi, stejně jako kdysi navijáky z 307 (rozebral jsem jich desítky). Na 307 nikdy nebyly známky rzi na bowdenu a lanku. Na 5008 značná rez. - na fotce je místo, kde je blokováno rzí. Všimněte, že bowden vlevo je "opuchlý". Upraveno 18. duben 2021 uživatelem P607Olda Hafity, Rikic339, pavelu96 a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza7 Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 Tak ta rezerva je masakr. A ten zvedák je jen tak hozený v rezervě? U 206ky jsem měl koš a v něm plastový box na zvedák. Takže neměl šanci takhle zrezazavět. Brácha má Citroën c4 grand Picasso. Rezerva taky na lanku, ale klíč se zvedákem má své úložné místo v zadu na pravé straně v podlaze mezi první a druhou řadou sedaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Petr 3008 Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 V 17. 4. 2021 at 18:32, doktor055 napsal: Tak dneění akce , kolo nešlo dolů . Takovou výměnu bych chtěl zažít na silnici ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 Já rezervu ani nedostal, cena dodělání celého supersystému navíjení je něco přes 11 tis. (včetně rezervy). Tak jsem si za 2 tis koupil rezervu a švagrová mi na ní ušila futrál. Když jedu někam na dýl, šoupnu ji do kufru jako batoh. Jinak ji nevozím. radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza7 Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 Já 7míst,takže jen lepící sada. Když jedu dál taky beru jedno kolo do kufru z druhé sady. A pořádně přikurtuju, ať nás to kdyby náhodou nevylískalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 Ruku na srdce kolikrát jste na silnici řešili takový defekt že bylo nutné měnit kolo? Já když hodně zavzpomínám tak za 24 roků co jezdím jsem na silnici měnil na autě které jsem řídil kolo max. dvakrát. Netvrdím že se mi nestalo že jsem měl pocit že mám kolo měkké ale to většinou stačilo opatrně dojet na nejbližší pumpu a tam to dofouknout aniž bych musel kolo měnit. Jasně pokud už na autě ten mechanizmus je a ta rezerva se tam dá vozit aby nebrala v kufru místo je dobré aby to fungovalo. Ale asi bych se z toho nehroutil že to nefunguje však pomoc s defektem je dnes i v té nejzákladnější asistenční službě u povinného ručení. pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. duben 2021 Sdílet Odesláno 19. duben 2021 Veno, a už jsi ji někdy využil? kluk čekal na příjezd asistenčky 3 hodiny , do té doby mi furt tvrdil, že rezerva je na houno, že je to dnes zbytečná věc, od té doby si to nemyslí Medvěd, Hafity a Péťa ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.