Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 206 servo


Katanyl

Recommended Posts

Dobrý den, zdědil jsem 206  1,1 benzín po tátovi. Peugeot je s roku 2004 ale má najeto 28000 km. Auto je jako nové, ale nemá posilovač ani centrál. Táta s ním moc nejezdil protože měl ještě jedno auto.

Prosím nesehnal by mě někdo díly a nenamontoval je. Děkuji za odpověď. Katanyl

Upraveno uživatelem Katanyl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdysi jsem dodělával posilovač dceři na 106ku.... Podruhé už bych něco takového absolvoval nerad.... Muselo se toho vyměnit víc, než jsem původně předpokládal a i dost improvizovat.... To jen tak pro představu.... :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S několika 206 1.1 jsem najezdil několik set tisíc a můžu říct, že pokud je všechno v pořádku, tak servo není ani potřeba :) Dokonce, když s tím jeli někteří "nepoučení", tak si chválili, jak se to dobře řídí a mysleli, že tam servo je:D

Takže základ je v pořádku uložení tlumičů a dobrý vzorek na pneu. Pochopitelně i další věci podvozku / řízení, ale tyhle dvě to ovlivňují nejvíc.

Taky souhlasím s @Hafity Musí se toho vyměnit víc, než by člověk "na první pohled" řekl a navíc by to pak dělalo bor_del při objednávání dotčených dílů v budoucnosti. Většinou se objednává podle VIN - tedy podle toho jak auto vyjelo z fabriky.

 

Nad doděláním centrálu ale taky přemýšlím. Co zatím vím, tak se musí vyměnit zámky a kabeláž ve dveřích, nastavit v BSI ale otázka jestli je příprava v autě (tady jestli jsou natažené dráty do konektoru v A-sloupku. Pochopitelně i tady je otázka souladu dílů podle VIN,, ale říkám si, že zámky se moc nekazí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U centrálubych šel cestou univerzálního - odpadají starsti se sháněním zámků , kabeláže , klíčů a jejich kódování , stojí to pár korun a montáž je relativně jednoduchá . Jediná nevýhoda je oddělený ovladač , i když dneska už dělají sady s vystřelovacíma klíčema , jenom se nechá vybrousit železo a přendá se čip .

Co se týče řízení , asi bych to neřešil , 1.1 není tak těžká . Někdy stačí nafouknout kola a rozdíl je znatelnej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tak pro zajímavost: 106 měla otvory v hrncích, kam zapadne horní uložení tlumičů, pro dvě polohy.... Jedno (horní uložení směrem dopředu) pro provedení bez posilovače řízení a druhé (horní uložení směrem dozadu) pro provedení s posilovačem.... Tyto dvě polohy měnily veličinu, která se odborně zove "záklon rejdového čepu".... V tom hrnci to byl pohledově kousek, ale dosti to měnilo sílu, potřebnou k točení volantem.... Ale netuším, jak to má 206....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Hafity na 206 je to stejně. Loni jsem měnil uložení, tak jsem to zjistil. Ale dal jsem to podle původního, až budu mít auto u sebe, tak to zkusím pootočit. Zrovna totiž moje auto mělo vždy řízení o něco těžší než ostatní. Není to žádná tragédie, ale když se přesedlo z jiné 206, tak to poznat bylo. Ale jak jsem psal dříve, tak se našli i takoví, co si mysleli, že tam servo je:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Podle fotky je dopředu = doleva.... Takže horní uložení tlumiče je v poloze dozadu k přednímu oknu.... Takže by to měla být poloha pro servo.... Akorát ta oválná díra mi tak nějak nepřijde, jako "továrna".... :roker  Jako kdyby už se tomu někdo věnoval s ručním nářadím....  :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...