Marekk Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 No ja som mal tu cest zucastnit sa emisnej kontroly a musim povedat ze taketo zaobchadzanie s autom nema obdobu. Bol som tam s Gofikom 1,6 TD r.v. 1985 a skoro ma j...o ked som zacul zvuk toho motoru. Technik sa len usmieval a povedal ze to je predpis. Tocil to dovtedy pokial sa z motoru nezacal ozyvat rapotavy zvuk. Potom povedal ze nech radsej uz idem prec. Celu cestu som premyslal co to moze v tom motore bzucat. Bal som sa hlavne o turbo. Doma v garazi som nakoniec zistil ze to je prasknute tesnenie pod vyfuk. potrubim. Nove tesnenie ma vyslo 250 Sk a menil som to prave vcera. Po mnohych komlikaciach (nemohol som povolit skrutky) sa mi to konecne podarilo vymenit. Otec povedal ze jeho Peugotika im do ruk urcite neda. Ze radsej vsetkych ukeca (prachy). Ani sa mu necudujem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pietro Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 Joooo, tak to jsem před časem absolvoval taky, technik mě řek, že ty motory jsou na to stavěný. Taky mi skřípaly zuby když tam mojeho Pepču tak túroval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 Pro všechny clubáky, co to nemaj daleko do Rokycan a raději by přijeli nějakej ten kilák než slyšet mazlíka řvát jako nikdy - ozvěte se a za kilečko navíc ani nepípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 pokud ten servis stoji za neco, tak to udelaji ta jak śe to ma. Motory jsou na to stavene a ti lidi meli vedet co maji a jak delat. Nehlede na to , ze by servisy mely byt pojisteny, pro pripad poruchy motoru pri mereni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 Motory na to stavěné jsou. Otázky ale zní : Vydrží to ? --- To je jako, kdyby tě někdo nutil skočit nad propastí .. vždy? je to jen 7 metrů. To normální člověk skočí. Ale já sobně bych to ani nezkoušel. Nejsem trénovaný a můj diesel už vůbec ne Lidi v servisech vědí co mají kde a jak dělat . ---- V to doufám. Ovšem realita je někdy docela jiná Servis je pojištěný ? ---- Asi ano, ale který člověk veřejně přizná, že zničil cizí auto ? (vyhazov ?) To je špatná reklama, nehledě, že máš tahanice s pojiš?ovnou a hlavně nejezdíš Ale to je lepší průběh .. horší je, když se motor jenom načne .. pak se ti cestou nekde rozbije a když máš kliku, tak se vůbec nedovoláš (mimo signál) Takže otázka zní, co je lepší ... skočit 7 metrů, nebo investovat stovku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 15. duben 2003 Sdílet Odesláno 15. duben 2003 POkud je ten motor dobry, a v pohode tak mu to nemuze nic udelat. Osobne byvam umereni vsech nasich aut / nakladni/ , nejstarsi ma najeto ke 2 mil. a je to uplne v pohode.To musi vedet majitel sam v jakem stavu ma motor a jestli radej investovat 100 a cekat kdy mu to nekde klekne, nebo absolvovat emisku a vedet ze je motor o.k a met ciste svedomi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 Jo a úplně ideální je absolvovat emisku a skončit s padlým motorem a vědět, že motor je K.O. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jindra Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 Ty nevis jestli ti motor vydrzi 3x po sobe otacky 4 tis, nebo kolik ty sazomety toci.A vjakem stavu mas motor? ja to vim naprosto presne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 Jindro : To mě těší, že víš přesně v jakém stavu máš motor. Já taky vím přesně, co můj motor dokáže Takže, emisku si dělej jak chceš, já si ji budu dělat taky jak chci. Ale 15 letý motor novým kouskům nenaučíš .. nehledě, že v běžném provozu jezdím tak max. do 3 000 ot/min.... Prostě nenechám si motor od nějaký nekňuby přetáčet. Jinak Ti přeju, a? Ti motor vydrží. I já chci, aby mně vydržel. ... ... asi tak, oba pro to uděláme maximum. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MaSafi Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 vix: ty tocis motor jen na 3000 ? mam 1.9 d a na 160 km/h to musim vytocit prakticky na 4000 ( Na 3000 muzu jezdit tak po meste ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 Když si motor zkur... sám, tak si dam tři rány klackem, ale abych to nechal udělat někoho jinýho kvůli emisim, který stejně nikdo následně neřeší, tak bych se tim klackem mlátil minimálně tejden. Ale nikomu tento názor nevnucuju, akorát se chci zeptat co děláte když ty čmoudlíci nevyjdou? GO motoru nebo někomu nacpete pětikilo, aby to dopadlo O.K.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dušan Odesláno 17. duben 2003 Sdílet Odesláno 17. duben 2003 mam sice benzín,tam ty emise nejsou takový,ale s mym vejfuckem kterej má prič kat,místo něj sportovní rezovátor a na konci totálně průchodnej \"tlumič\" laintyg 1*100 bych to stejně ani rači nezkoušel... lepší a pohodlnější je si připlatit (a nebo netunit) :-)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 ...za kilečko navíc ani nepípne. zlate casy. .. ze za kilecko... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 18. duben 2013 Sdílet Odesláno 18. duben 2013 To jsem vždycky brečel u emisí,technika jsem chtěl uškrtit šňůrou od toho aparátu Naštěstí už se mě měření emisí netýká,jen čas od času technickou,to je pohodička;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bak65 Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 Motor na to stavěný je ale ale ale... Buď to nový, nebo v bezva stavu. Při tomhle trápení jsou nejvíce ohrožené rozvody, kladky, vodní pumpa také dostane zabrat, pružiny ventilů už také nejsou jako za mlada a je z toho \"přetočený motor\" ani se člověk nenaděje. Doporučuji se tomuto trápení vyhnout obloukem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 ano ano... ja som len chcel oprasit 10rokov stare vlakno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 ...za kilečko navíc ani nepípne. zlate casy. .. ze za kilecko... Za kilečko to za chvíli zas bude, ale holt v eurech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cinicman Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 Asi tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 No nevím, já třeba u obou aut motor občas protáhnu na dvojku pěkně \"vocpoda\" až do maximálních otáček, pěkně na plnej plyn. Mám na to oblíbenou rovinku;) Pežota tak 1x do týdne (pokud nejedu někam dál, to pak třeba několikrát za jízdu při předjíždění). Se ZX moc nejezdím, takže tam se to odehraje tak 1x měsíčně. Samozřejmě jen \"za tepla\". Musím říct, že oběma autům to prospívá - 308 pocitově jede oproti stavu \"za nova\" mnohem líp a to v celém spektru otáček. ZX to pomohlo průkazně, po koupi v srpnu loňského roku docela často za studena cukal - v delším záběru takovej jeden větší cuk cca co 3 vteřiny. Předchozí majitel (známý) zkoušel vyměnit svíčky a kabely, palivový filtr a nic. Pravidelným protažením do 6500ot se to začalo zlepšovat a teď už to nedělá vůbec:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhnat Odesláno 19. duben 2013 Sdílet Odesláno 19. duben 2013 Ahoj 1. každé auto má predpísané max otáčky. 2.Na emisku máš ísť zo zahriatým motorom a dobre pretiahnutým turbom. 3. Technik auto točí do povolených max.otáčiek a merací prístroj ich ukáže. 4. Motor sa posere ak prídeš so studeným. 5. Ak by si si prečítal niečo o jazde na dieslových motoroch, tak ba si vedel ,že motoru môžeš nakladať až po jeho zohriatí na prac.teplotu. Potom znese aj vyššie otáčky. Aj ja som to absolvoval pred mesiacom + aj STK. Len si netreba mýliť max otáčký motora s max výkonom pri určitých otáčkach. A poďte do mňa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.