Jump to content

Tak Ostrava je první


Recommended Posts

Myslim, že podstatnější než druh pohonu bude spolehlivost - a tu prověří jen čas

 

Chci tím poukázat třeba na to, jak by se letos v zimě většina cestujících vrátila z klimatizovaných, ale často odstavených nefungujících Elefantů klidně třeba do Žabotlamu nebo i do parního vlaku, páč ty by - nejsa tak prošpikovány elektronikou - jezdily aspoň rámcově v mezích určených jízdním řádem.

Edited by Medvěd
Link to post
Share on other sites

@HanysRTo byla největší atrakce v Písku a mega titulek v novinách ,  24. prosince museli hasiči suplovat odtahovku a uklidit el.autobus, který zablokoval kruháč.  Ono je to totiž tak geniálně vymyšlený, že když to hodí nějakou chybu nebo závadu, tak autobus sám zapne varovná světla a na fleku se zastaví...   A už s tím nikdo nehne 😂.  Musí přijet mechanik od výrobce a odblokovat to....   takže je to projekt třeba na měsíc.  Jako v tomhle případě.. mechanik byl v Rumunsku 🤣, kde tyhle výkřiky techniky taky nakoupili.  Víc odborníků není, tak musíš čekat až se k tobě někdy dostane. A bus za 14 mega ti stojí na dvoře.

Jo a k tomu Rumunsku, tam jsou taky kousci...  jako že budou mít ekologické nějaké město, tak nakoupili mrak těhle nesmylů a pak zjistili, že to nemají jak nabíjet, protože by shořela celá síť ve městě. A protože nebylo možné to ani od nikud přitáhnout, tak ve finále nakoupili diesel agregáty a těmi to přes noc nabíjí...  🤣🤣🤣.

A to není kec, to je pravda.

Edited by Petr 3008
chybný text
Link to post
Share on other sites

No ono je to ještě trochu jinak Konec dieselů jako marketing. Naftové autobusy jezdí po Ostravě dál - Zdopravy.cz  .

jako jo asi se dá ve velkých městech provozovat flotila " plyňáků " a elektropotvor ale podle mě je prostě nevyhnutelný ze strategických důvodů podržet část vozového parku s konvenčním pohonem. Tady třeba můj bývalí zaměstnavatel Čsad Střední čechy přechází taky na plynový vozy vedení by strašně rádo přešlo kompletně ale nemůžou protože infrastruktura tankování takového busu trvá 15 -20 minut takže pumpa dokáže obsloužit 3-4 vozy za hodinu ano mají v portfoliu linky na kterých nemusí bus tankovat každý den dokonce ani ten plynový ale zatím nemají svoji čerpačku takže využívají smluvní a tam tankují i jiné firmy a co vím tak už se nejednou stalo že bus měl prostoj protože čekal na tankování. Druhá věc je že třeba tady na ten konec k nám dávají jen naftové vozy protože tady v okolí není čerpačka která by to zvládala obsluhovat busy.  Pro firmu to má ještě jeden efekt když ty vozy parkujou po světě tak se nemusí bát že by se ztrácela nafta. 

 

Edited by Vena garážmistr
Link to post
Share on other sites

ty plynový maj plynovýho. Jak ty elektriky to nevím ale co bylo u DPP tak to mělo elektrický topení ale když byla zima zimoucí tak se z JŘ škrtalo aby se to stíhalo nabít.

Link to post
Share on other sites

Teď ve zprávách mluvili o tom, že dnes Ostrava nasadila do provozu 4 dieselové autobusy a hodlá je využívat v případech, kdy ekologické busy budou v opravě, při výlukách nebo v noci. Tak já tomu asi nerozumím 

Link to post
Share on other sites

taky mi to připadá jako za komančů, kdy slavnostně otevřeli novou stavbu a pak to dva roky potichu dodělávali 😂

ale ředitel DPO nahoře píše, že v případě poruchy ekoautobusu musí vyjet diesel, protože není navíc žádný ekoautobus

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...