Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

206 1.4i KFW schéma sekundární vzduchové čerpadlo


mara6co

Recommended Posts

Dobrý den,

  chtěl bych požádat o pomoc s nalezením a sdílením elektrického schéma, kde bych viděl odkud dostává BSM B4 v motorovém prostoru signál ke sepnutí relé pro sek. vzduch. čerpadlo.

Tj. pumpa v podběhu je nová a relé jsem měl z BSM vyletované a je plně funkční zpět.

Mám velké podezdrění, že signál bude z BSI modulu u kolen řidiče, kde to jednou zasmrádlo po připojení zadního stěrače, který byl zničen rázovým utahovákem.

 

Schéma by mi velice pomohlo při hledání. V motorovém prostoru se dalo chytit pojistky i kabelu ale v kabině mohu hledat max. něco vyhřátého či lépe opáleného.

VIN je VF32CKFWA42595834

 

0FBFD3D7-454F-4655-8422-68723FFB412D.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za reakci. Je to tedy komunikace po sběrnici přímo mezi ECU a BSM? Přes žádné BSI v kabině to nejde? Mám i foto součástky z mozku, která spíná ovládací cívku relé, ale tyhle nízkoproudý věci odejdou málokdy.

 

41461A69-FB94-4C1D-BE05-0DC42F7E8243.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To vzduchový čerpadlo je tam kvůli emisím (rychlejší ohřátí katu) , tak by ho měla ovládat jednotka motoru (nevím , proč by do toho kecala BSI , ale třeba se pletu) . Zkusil bych tu diagnostiku , to čerpadlo se dá i spustit v testu akčního členu a z výsledku by se dalo něco odvodit ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když smažu chybu, tak se nenačte až do dalšího studeného startu kdy je opět požadavek fukar spustit. Je to jediná chyba na diag a svítí kvůli tomu chyba na budíkách. Auto nemá žádnou cenu, takže měnění jednotek nepřipadá v úvahu. Uvidím tedy, jestli na to někdy přijdu..

D1C94227-0F78-4F78-9228-AADBA47D8B84.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj čerpadlo ručně připojené na 12V běží. Kabely OK. Ráno po startu výstup z BSM bez napětí. Tím že jsem měl relé vyndané vím, že chodí, takže napětí v autě nejde ani na jeho ovládací cívku. Hlavně pamatuju, že to běhalo, protože to vydávalo hrozný zvuky a na badíkách chyba nebyla. V podběhu jsem tenkrát našel místo vzduchovýho čerpadla zapojenej motůrek na ostřikovače. Pak jsem řešil ten stěrač a jiný věci a když dorazilo vzduchový čerpadlo a já to dal do kupy včetně těch hadic ke svodům. Tak už to nikdy neběželo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...