mara6co Odesláno 6. duben 2021 Sdílet Odesláno 6. duben 2021 Dobrý den, chtěl bych požádat o pomoc s nalezením a sdílením elektrického schéma, kde bych viděl odkud dostává BSM B4 v motorovém prostoru signál ke sepnutí relé pro sek. vzduch. čerpadlo. Tj. pumpa v podběhu je nová a relé jsem měl z BSM vyletované a je plně funkční zpět. Mám velké podezdrění, že signál bude z BSI modulu u kolen řidiče, kde to jednou zasmrádlo po připojení zadního stěrače, který byl zničen rázovým utahovákem. Schéma by mi velice pomohlo při hledání. V motorovém prostoru se dalo chytit pojistky i kabelu ale v kabině mohu hledat max. něco vyhřátého či lépe opáleného. VIN je VF32CKFWA42595834 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. duben 2021 Sdílet Odesláno 6. duben 2021 Ahoj , to relé vzduchový pumpy je ovládaný mozkem BSMka na základě povelu z poč. motoru , kterej jde po CANu , takže je možný , že je v háji BSM nebo ECU dává špatnej povel , chce to diagnostiku . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara6co Odesláno 6. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2021 Díky za reakci. Je to tedy komunikace po sběrnici přímo mezi ECU a BSM? Přes žádné BSI v kabině to nejde? Mám i foto součástky z mozku, která spíná ovládací cívku relé, ale tyhle nízkoproudý věci odejdou málokdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. duben 2021 Sdílet Odesláno 6. duben 2021 To vzduchový čerpadlo je tam kvůli emisím (rychlejší ohřátí katu) , tak by ho měla ovládat jednotka motoru (nevím , proč by do toho kecala BSI , ale třeba se pletu) . Zkusil bych tu diagnostiku , to čerpadlo se dá i spustit v testu akčního členu a z výsledku by se dalo něco odvodit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara6co Odesláno 6. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2021 Když smažu chybu, tak se nenačte až do dalšího studeného startu kdy je opět požadavek fukar spustit. Je to jediná chyba na diag a svítí kvůli tomu chyba na budíkách. Auto nemá žádnou cenu, takže měnění jednotek nepřipadá v úvahu. Uvidím tedy, jestli na to někdy přijdu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 6. duben 2021 Sdílet Odesláno 6. duben 2021 To čerpadlo předpokládám že máš otestované, že je funkční. Ty jsi to zkoušel treba ráno pri startu změřit jestli tam jde napětí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara6co Odesláno 6. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2021 Jj čerpadlo ručně připojené na 12V běží. Kabely OK. Ráno po startu výstup z BSM bez napětí. Tím že jsem měl relé vyndané vím, že chodí, takže napětí v autě nejde ani na jeho ovládací cívku. Hlavně pamatuju, že to běhalo, protože to vydávalo hrozný zvuky a na badíkách chyba nebyla. V podběhu jsem tenkrát našel místo vzduchovýho čerpadla zapojenej motůrek na ostřikovače. Pak jsem řešil ten stěrač a jiný věci a když dorazilo vzduchový čerpadlo a já to dal do kupy včetně těch hadic ke svodům. Tak už to nikdy neběželo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara6co Odesláno 7. červen 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2021 Dobrý den, mám to vyřešené! ELM327 diagnostika neviděla a neuměla smazat chybu v BSI. Origo diagnostika ano. Po smazání chyby vzduchová pumpa běží a kontrolka zhasla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 8. červen 2021 Sdílet Odesláno 8. červen 2021 Tím že smažeš chybu to neopravíš, pokud by to bylo ok tak po x startech chyba zmizí sama. Jestli to nefunguje jak má rozsvítí se znovu... časem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.