Jump to content

206 1.4i KFW schéma sekundární vzduchové čerpadlo


Recommended Posts

Dobrý den,

  chtěl bych požádat o pomoc s nalezením a sdílením elektrického schéma, kde bych viděl odkud dostává BSM B4 v motorovém prostoru signál ke sepnutí relé pro sek. vzduch. čerpadlo.

Tj. pumpa v podběhu je nová a relé jsem měl z BSM vyletované a je plně funkční zpět.

Mám velké podezdrění, že signál bude z BSI modulu u kolen řidiče, kde to jednou zasmrádlo po připojení zadního stěrače, který byl zničen rázovým utahovákem.

 

Schéma by mi velice pomohlo při hledání. V motorovém prostoru se dalo chytit pojistky i kabelu ale v kabině mohu hledat max. něco vyhřátého či lépe opáleného.

VIN je VF32CKFWA42595834

 

0FBFD3D7-454F-4655-8422-68723FFB412D.jpeg

Link to post
Share on other sites

Ahoj , to relé vzduchový pumpy je ovládaný mozkem BSMka na základě povelu z poč. motoru , kterej jde po CANu , takže je možný , že je v háji BSM nebo ECU dává špatnej povel , chce to diagnostiku .

Link to post
Share on other sites

Díky za reakci. Je to tedy komunikace po sběrnici přímo mezi ECU a BSM? Přes žádné BSI v kabině to nejde? Mám i foto součástky z mozku, která spíná ovládací cívku relé, ale tyhle nízkoproudý věci odejdou málokdy.

 

41461A69-FB94-4C1D-BE05-0DC42F7E8243.jpeg

Link to post
Share on other sites

To vzduchový čerpadlo je tam kvůli emisím (rychlejší ohřátí katu) , tak by ho měla ovládat jednotka motoru (nevím , proč by do toho kecala BSI , ale třeba se pletu) . Zkusil bych tu diagnostiku , to čerpadlo se dá i spustit v testu akčního členu a z výsledku by se dalo něco odvodit ...

Link to post
Share on other sites

Když smažu chybu, tak se nenačte až do dalšího studeného startu kdy je opět požadavek fukar spustit. Je to jediná chyba na diag a svítí kvůli tomu chyba na budíkách. Auto nemá žádnou cenu, takže měnění jednotek nepřipadá v úvahu. Uvidím tedy, jestli na to někdy přijdu..

D1C94227-0F78-4F78-9228-AADBA47D8B84.jpeg

Link to post
Share on other sites

Jj čerpadlo ručně připojené na 12V běží. Kabely OK. Ráno po startu výstup z BSM bez napětí. Tím že jsem měl relé vyndané vím, že chodí, takže napětí v autě nejde ani na jeho ovládací cívku. Hlavně pamatuju, že to běhalo, protože to vydávalo hrozný zvuky a na badíkách chyba nebyla. V podběhu jsem tenkrát našel místo vzduchovýho čerpadla zapojenej motůrek na ostřikovače. Pak jsem řešil ten stěrač a jiný věci a když dorazilo vzduchový čerpadlo a já to dal do kupy včetně těch hadic ke svodům. Tak už to nikdy neběželo.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Dobrý den,

  mám to vyřešené! ELM327 diagnostika neviděla a neuměla smazat chybu v BSI. Origo diagnostika ano. Po smazání chyby vzduchová pumpa běží a kontrolka zhasla.

DF227AD0-E07B-41EF-9BF9-0438D4F354DE.jpeg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...