Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Klesaju otacky motora pri brzdeni 2.2 HDI 98kw FAP


Laso

Recommended Posts

Ahojte borci,

 

Trapim sa uz dlho s jednym problemom. Pri dobrzdovani do krizovatky alebo pri brdeni mi klesaju otacky motora na 600 - 500 a zacne triast celym autom. Ak stlacim ale brzdu opakovane je to normalne okolo 1000. Nerobi to ale vzdy. Bol som aj v znackovom Peugeot servise - diagnostika nic neukazala, bol som aj v neznackovom, nevedia si rady. Riesili to prehranim RJ a  " pojazdite " . Mam menene vstreky, turbo, dvojhmota, spojka, EGR, vaha vzduchu. Skrtiaca klapka vycistena.  Podozrievam posilovac brzd a vyvevu so spatnym ventilom , pripadne membranu vo vyveve ak tam je. Predsa len, auto ma 20 rokov a mozno niekde prepustaju podtlakove hadicky alebo membrana. Presiel som vsetky fora aj na ine znacky ale jasnu odpoved som nikde nenasiel. 1den pripad octavia 66kw TDI rovnaky problem podtlakova hadica. Otazka je, ci pri brzdeni ak neudrzi podtlak mozu klesnut otacky.  Som uz relativne zufaly, prosim poradte.

 

Dakujem - janci

IMG_20190918_214927.thumb.jpg.f04f57e96ad690d0f374865cc1ff7f54.jpg.67b12e81658facaf8a48def54d2f403b.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve vývěvě membrána je, ale nedá se vyměnit--jedině celou vývěvu..., jinak může být vadný zpět. ventil na posilovači brzd (ten na tvém obrázku), ten se dá koupit samostatně s těsněním, ale dost často uchází podtlak hadičkou mezi vývěvou a tím zpět. ventilem (číslo 5), často je předřená

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze update, ventil ok, vyveva ok, hadicky ok a neviem ako dalej.....

. Zevraj na podtlaku su dalsie senzory ale elektronicke , tie nevieme otestovat , Nepoznate nejakeho fachmana v BA co by na to vedel prijist ? pripadne doporucit servis kto by sa na to vedel pozriet  ?

vdaka, j 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nam to dela taky naprosto nepravidelne ale spis jen kdyz je motor studeny a je venku zima - a urpime je to opruz ale zase se clovek nauci i pri "brzdeni" pridat "plyn"
Coz se nekdy hodi i pri jine cinnosti nez je "dobrzdeni"
Ale proc a co to zpusobuje netusime - posilovac vymeneny vyveva nova podtlakove zasobniky navic pridany - padalo nam to do nouzaku / turbo / tesnost i po dvou trech dnech je brzd.pedal "meky"
Tak ze to bereme jako "vlastnost tohoto motoru" ...
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Takze po 2 mesiacoch update. V PEugeote BA mali auto 2 tyzdne, na nic neprisli, diagnostika nic neukazuje.Vyveva je ok aj ventily za nou. Zhodli sme sa, ze sa jedna o chybu podtlaku. Na 2.2 hdi zevraj velmi casta chyba, vela veci je ovladanych podtlakom, ale kedze tam niesu cidla diagnostika to nevypisuje ako chybu ,bohuzial, ale nemaju tam ludi, co sa tomu rozumeju. Ku cti im sluzi, ze mi nic neuctovali. Nasiel som nakoniec servis GIVIMA cunovo, kde majitel je fachman a robil v peugeote 14 rokov. No a nechal som mu auto a dosiel hned na to na druhy den, ze niektore podtlakove hadicky / cervena /  su malo priechodne. spriechodnil to a vidim uz teraz zlepsenie ze sa motor nedusi a auto ide lepsie a otacky neklesaju resp.klesaju len mierne. Cize vyrazne zlepsienie. Budem s nim pracovat a dam po lete update ako som na tom. zatial  vdaka.j

podtlak1.jpg

Upraveno uživatelem Laso
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...