longstarr 17 Posted April 5 Share Posted April 5 Ahoj, Mel bych rychlou otazecku. U variabilniho perovani mi diagnostika hlasi, ze pocitac je pritomen, ale je nakonfigurovan jako nepritomny. Zadnou vadu vsak nezaznamenal. Pri sepnuti tlacitka se perovani prepne na sport, ale zkousel jsem rucne zhoupnout auto na miste a neprijde v tom nejaky rozdil. Za jizdy jsem asi nemel odvahu hnat az do takove Extremu, abych na ten rozdil prisel Nevite, jestli je nekde chyba, nebo toto normalni hlaska u perovani P407 v diagbox. V BSI je pocitac nakonfigurovan jako pritomny. Nekde na Francouzskem foru jsem nasel, ze je proste PSA a je to univerzal i pro citrony C5 atd. kde too je resene trochu jinak, proto to tady sviti, ale neni to pry chyba. Dekuji za radu Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 397 Posted April 5 Share Posted April 5 Tlumiče v režimu sport ztuhnou docela znatelně a jde to poznat hned, zároveň ztuhne řízení. Na diagnostice by jsi měl po přepnutí do sport vidět změnu stupně tlumení. Quote Link to post Share on other sites
longstarr 17 Posted April 6 Author Share Posted April 6 (edited) Ja mel za to, ze jedine, co tam ztuhne, je ten bazmek z obrazku cislo 1. Ted jak to tak procitam, tak se jedna pouze o cidlo je tak? Takze je mozne, ze nekdo proste neutracel za el. tlumice a nacpal tam nejakou nahradu. Toto jsem taky cetl nekde na googlu, ze jsou nejake levnejsi tlumice bez el. ovladani Zkusim ještě kouknout. Děkuji Edited April 6 by longstarr Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 397 Posted April 6 Share Posted April 6 Dělá to akční člen 527373 na obrázku. co je na hoře na předním tlumiči. V zadním to je součástí tlumiče. Tak to vypadá tlumič po sundání toho serva na 607, servo je vlevo. Quote Link to post Share on other sites
longstarr 17 Posted April 7 Author Share Posted April 7 Hm, tak to je zajimave. No, v lete budu stejne menit spojku, tak tlumic pujde dolu Jeste jsem zkousel testovat ty tlumice na Diagnostice. Upřímně z toho mam trochu rozpacite pocity Vubec nevim co ty cisla znamenaji. Ten prvni obrazek ukazuje, ze auto po stlaceni rezimu sport zareaguje.. jen nevim, co ty hodnoty udavaji. Tady ukazuje zdvih auta, ktery je vzadu v minusu. Coz vubec netusim, jeslti je to spatne nebo ne... Jedine voditko, ktere mi rika, ze je neco spatne je, ze po sepnuti mam pocit, ze tuhost zusatne stejna Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 397 Posted April 7 Share Posted April 7 Měl by tam být i test akčních členů, tak to vyzkoušej, pohyb serva tlumičů je slyšet. Quote Link to post Share on other sites
longstarr 17 Posted April 8 Author Share Posted April 8 Test akcnich clenu jsem zkousel, ale byl jsem zavreny v aute Zkusim to o vikendu. ma byt pekne, tak otevru kapotu a vytahnu compl ven. Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 397 Posted April 8 Share Posted April 8 U 407 nejde vidět horní strana tlumiče? Quote Link to post Share on other sites
longstarr 17 Posted April 10 Author Share Posted April 10 Bohuzel nejde. Je to zakrytovane a musel bych to rozebrat az k prednimu oknu. Coz znamena, ze musim koupit tmel a pri zpetne montazi to zatmelit. guma kolem okna to myslim neprezije Jeste bych mel otazku. Nasel jsem na googlu video, jak vlastne to variabilni perovani funguje. (u P605). Zmenilo se to od te doby? Podle videa mi to prijde, ze moc ne Ale co jem pochopil. Na trojuhelnikovych ramenech jsou cidla, ktere kontroluji vysku vozu/naklon. ty posilaji info do pocitace. ten potom posila info do akcnich clenu na kazdem tlumici,. Kazdy tlumic ma variabilni pisty, takze akcni clen pootoci pistnici a pistem, zuzi se prutok piste a tim padem ztuhne perovani... Takze kdyby ten nemec predemnou byl nejaky skudlil a hodil tam obyc. tumice, tak nepoznam, jestli akcni clen toci na prazdno ci ne ... Ale melo to nalitano 126k, tak doufam, ze jsou tam tlumice puvodni origo. Ted updatuji diag na 7,83. Zitra zkusim test akcnich clenu a jestli tam nekde bzuci to servo Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 397 Posted April 11 Share Posted April 11 Ano, princip se nezměnil. Na obyčejné tlumiče nenasadíš to servo, tak by musely být ve vzduchu. Podívej se na zadní tlumiče, jestli ti do nich vedou vodiče, pokud to bude jak na 607. Quote Link to post Share on other sites
longstarr 17 Posted April 12 Author Share Posted April 12 Zadek vypada takto. Takze jak si psal vyse, je to soucast tlumice. Vcera jsem musel nakonec preinstalovat cely pocitac, protoze jsem zjistil, ze diagbox jsem mel na verzi Win7 64bit. Ted uz jsem na 32bit, jak pisou v navodu, a uspesne jsem tam dostal verzi diag 7.83. Dneska vecer tedy vyzkousim ten test akcnich clenu, vytahnu notes az ke kolum a budu poslouchat Pak napisu, jak to dopadlo Quote Link to post Share on other sites
Agrafik 397 Posted April 12 Share Posted April 12 Teoreticky diagnostiku nepotřebuješ. Zadní tlumič i s vodiči musíš vidět, ale nezkontroluješ tak předek. Po stisku tlačítka sport i slyšet. Na retardérech je ta změna citelná. Quote Link to post Share on other sites
longstarr 17 Posted April 13 Author Share Posted April 13 Vcera jsem jel do obchodu. Tak jsem si trochu hral. Na dirach jsem to prepnul a pripada mi to tvrdsi. Zvlastni je, ze mi to neprijde jine, kdyz prepinam rezim sport na miste. K diagnostice jsem se vcera nedostal, protoze pocasi nepralo. Ale o vikendu budu prezovat na letni, tak to zkouknu a poslechnu, jeslti to servo huci Dam potom vedet. moc dekuji za rady Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.