longstarr Odesláno 5. duben 2021 Sdílet Odesláno 5. duben 2021 Ahoj, Mel bych rychlou otazecku. U variabilniho perovani mi diagnostika hlasi, ze pocitac je pritomen, ale je nakonfigurovan jako nepritomny. Zadnou vadu vsak nezaznamenal. Pri sepnuti tlacitka se perovani prepne na sport, ale zkousel jsem rucne zhoupnout auto na miste a neprijde v tom nejaky rozdil. Za jizdy jsem asi nemel odvahu hnat az do takove Extremu, abych na ten rozdil prisel Nevite, jestli je nekde chyba, nebo toto normalni hlaska u perovani P407 v diagbox. V BSI je pocitac nakonfigurovan jako pritomny. Nekde na Francouzskem foru jsem nasel, ze je proste PSA a je to univerzal i pro citrony C5 atd. kde too je resene trochu jinak, proto to tady sviti, ale neni to pry chyba. Dekuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 5. duben 2021 Sdílet Odesláno 5. duben 2021 Tlumiče v režimu sport ztuhnou docela znatelně a jde to poznat hned, zároveň ztuhne řízení. Na diagnostice by jsi měl po přepnutí do sport vidět změnu stupně tlumení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 6. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. duben 2021 (upraveno) Ja mel za to, ze jedine, co tam ztuhne, je ten bazmek z obrazku cislo 1. Ted jak to tak procitam, tak se jedna pouze o cidlo je tak? Takze je mozne, ze nekdo proste neutracel za el. tlumice a nacpal tam nejakou nahradu. Toto jsem taky cetl nekde na googlu, ze jsou nejake levnejsi tlumice bez el. ovladani Zkusim ještě kouknout. Děkuji Upraveno 6. duben 2021 uživatelem longstarr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 6. duben 2021 Sdílet Odesláno 6. duben 2021 Dělá to akční člen 527373 na obrázku. co je na hoře na předním tlumiči. V zadním to je součástí tlumiče. Tak to vypadá tlumič po sundání toho serva na 607, servo je vlevo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 7. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2021 Hm, tak to je zajimave. No, v lete budu stejne menit spojku, tak tlumic pujde dolu Jeste jsem zkousel testovat ty tlumice na Diagnostice. Upřímně z toho mam trochu rozpacite pocity Vubec nevim co ty cisla znamenaji. Ten prvni obrazek ukazuje, ze auto po stlaceni rezimu sport zareaguje.. jen nevim, co ty hodnoty udavaji. Tady ukazuje zdvih auta, ktery je vzadu v minusu. Coz vubec netusim, jeslti je to spatne nebo ne... Jedine voditko, ktere mi rika, ze je neco spatne je, ze po sepnuti mam pocit, ze tuhost zusatne stejna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 7. duben 2021 Sdílet Odesláno 7. duben 2021 Měl by tam být i test akčních členů, tak to vyzkoušej, pohyb serva tlumičů je slyšet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 8. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. duben 2021 Test akcnich clenu jsem zkousel, ale byl jsem zavreny v aute Zkusim to o vikendu. ma byt pekne, tak otevru kapotu a vytahnu compl ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 8. duben 2021 Sdílet Odesláno 8. duben 2021 U 407 nejde vidět horní strana tlumiče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 10. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 10. duben 2021 Bohuzel nejde. Je to zakrytovane a musel bych to rozebrat az k prednimu oknu. Coz znamena, ze musim koupit tmel a pri zpetne montazi to zatmelit. guma kolem okna to myslim neprezije Jeste bych mel otazku. Nasel jsem na googlu video, jak vlastne to variabilni perovani funguje. (u P605). Zmenilo se to od te doby? Podle videa mi to prijde, ze moc ne Ale co jem pochopil. Na trojuhelnikovych ramenech jsou cidla, ktere kontroluji vysku vozu/naklon. ty posilaji info do pocitace. ten potom posila info do akcnich clenu na kazdem tlumici,. Kazdy tlumic ma variabilni pisty, takze akcni clen pootoci pistnici a pistem, zuzi se prutok piste a tim padem ztuhne perovani... Takze kdyby ten nemec predemnou byl nejaky skudlil a hodil tam obyc. tumice, tak nepoznam, jestli akcni clen toci na prazdno ci ne ... Ale melo to nalitano 126k, tak doufam, ze jsou tam tlumice puvodni origo. Ted updatuji diag na 7,83. Zitra zkusim test akcnich clenu a jestli tam nekde bzuci to servo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 11. duben 2021 Sdílet Odesláno 11. duben 2021 Ano, princip se nezměnil. Na obyčejné tlumiče nenasadíš to servo, tak by musely být ve vzduchu. Podívej se na zadní tlumiče, jestli ti do nich vedou vodiče, pokud to bude jak na 607. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 12. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2021 Zadek vypada takto. Takze jak si psal vyse, je to soucast tlumice. Vcera jsem musel nakonec preinstalovat cely pocitac, protoze jsem zjistil, ze diagbox jsem mel na verzi Win7 64bit. Ted uz jsem na 32bit, jak pisou v navodu, a uspesne jsem tam dostal verzi diag 7.83. Dneska vecer tedy vyzkousim ten test akcnich clenu, vytahnu notes az ke kolum a budu poslouchat Pak napisu, jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 12. duben 2021 Sdílet Odesláno 12. duben 2021 Teoreticky diagnostiku nepotřebuješ. Zadní tlumič i s vodiči musíš vidět, ale nezkontroluješ tak předek. Po stisku tlačítka sport i slyšet. Na retardérech je ta změna citelná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 13. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 13. duben 2021 Vcera jsem jel do obchodu. Tak jsem si trochu hral. Na dirach jsem to prepnul a pripada mi to tvrdsi. Zvlastni je, ze mi to neprijde jine, kdyz prepinam rezim sport na miste. K diagnostice jsem se vcera nedostal, protoze pocasi nepralo. Ale o vikendu budu prezovat na letni, tak to zkouknu a poslechnu, jeslti to servo huci Dam potom vedet. moc dekuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 31. květen 2021 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2021 Ahoj. Tak jsem to po dlouhe dobe zkousel. V zadu jsou origo tlumice a pri prepinani perovani jde od zadniho kola slyset lehke cvaknuti. u prednich tedy neslysim nic, ale hadam, ze to nejde slyset pres ten motor. Ale co jsem to zkousel prepinat na dirach, rekl bych, ze to trochu ztuhne. Spis asi neni ten rozdil tak markantni u 407 coupe, ktera ma uz sama o sobe kratsi perovani nez standardni 407. Ted me spis trapi, ze zadek auta sedi niz, nez by mel origo.. tipuju to na unavene perovani. a podle diag. to sedi cca 3cm nize kazde kolo. Navic Frantiky napadlo, ze u coupe bude asi dobrej napad dat pruzinu do tlumice na pevno a prodavat dohromady i s tlumicem za 17k CZK Takze tady je napad, jak to trochu zvednout.... Je to uplna blbost nebo to stoji za zkousku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 31. květen 2021 Sdílet Odesláno 31. květen 2021 před 10 hodinami, longstarr napsal: to sedi cca 3cm nize kazde kolo To jsou "virtuální" výšky. před 10 hodinami, longstarr napsal: podle diag. to sedi Když máš diagnostiku, tak to otestuj s vypnutým motorem. Kdyby byly vepředu bez serva, tak by ti to hodilo chybu, pokud tedy servo neleží někde zapojené mimo tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 1. červen 2021 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2021 Ahoj. Tak vyzkouseno pres diag. Kable vedou do krytu k tlumicum a po spusteni akcnich clenu se ozve slabe cvaknuti. Nezni to uplne jako servo, ale spis takove cvaknuti. Stejne jako u toho zadniho kola. Takze AMVAR asi funguje Díky za radu. K tomu prvnimu bodu(vysky vozidla). Jak to myslis, ze je to virtualni? Ja myslel, ze to meri zdvih auta v realnem case. Kdyz jsem to zhoupnul, tak ta krivka sla dolu atd. viz foto nize Spis me napadlo, jestli nejsou v haji ty tycinky, ktere meri zdvih napravy. Asi bych mel zacit timto co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 1. červen 2021 Sdílet Odesláno 1. červen 2021 Virtuální jsem myslel, že pokud někdo s autem něco dělal ve spojení s tlumiči, nápravami... a nenastavil znovu výšky, nebo jen měl odpojené ty tyčky ze snímačů, a dal je tam se špatně natočeným snímačem, tak to nefunguje jak má. Taky bývají ty tyčky v tom plastovém pouzdru tak zažrané, že je zázrak, že se to hýbe. Osobně každý rok při výměně pneu ty pouzdra v těch tyčkách máznu vazelínou. před 21 minutami, longstarr napsal: slabe cvaknuti Spíše bych to nazval takové rychlé zacvrlíkání, když se to servo natáčí mezi krajními polohami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
longstarr Odesláno 2. červen 2021 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2021 Ahoj, Díky za info. Trochu mi vrzou i zadni brzdy, takze to zkusim pres leto rozebrat a trochu prostrikat vazelinou nebo procistit. Jak zase bude chvilka, zkusim ten zvuk serva nahrat, ale jelikoz to dela na kazdem tlumici stejny zvuk, ta to vypada OK. I to krytovani vypada, ze je puvodni z vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.