64draki Odesláno 3. duben 2021 Sdílet Odesláno 3. duben 2021 (upraveno) Zdravím. Dcera jezdí P 308 1,6 HDI DV6DTED 68 kW r.v. 2010 vstřikování Bosch, najeto 102 tis. km a v poslední době má problém s ranními starty. Motor hned chytne ale vzápětí zhasne. Aby se auto vůbec rozjelo, musí startování opakovat třeba pětkrát a mít přitom nohu na plynu. PC žádnou poruchu nehlásí a stejný výsledek přinesla i diagnostika v autorizáku, kde také krčili rameny. V palivové nádrži je (pod)tlak který je patrný při sundání víčka nádrže Teplý motor staruje už na první dobrou. Palivový filtr nový, palivo Shell V Power, baterie nová. Nesetkal se už někdo u této motorizace s podobným problémem? Díky. Upraveno 3. duben 2021 uživatelem 64draki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 3. duben 2021 Sdílet Odesláno 3. duben 2021 Pokud máš podtlak v nádrži, tak bych zkusil pro začátek nejdřív otevřít nádrž a potom zkusit nastartovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
64draki Odesláno 4. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 4. duben 2021 Hmm díky, to by mohlo pomoct. Řeknu dceři, aby před ranním startem nejprve odšroubovala víčko nádrže. Vzpomínám si na jednoho kámoše, který si dokonce ze stejného důvodu navrtal do víčka dírku. Ale stejně by mě zajímalo, kde se ten (pod)tlak v nádrži bere. Žeby netěsnostmi kolem vstřiků? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 4. duben 2021 Sdílet Odesláno 4. duben 2021 Jelikož se z nádrže nasává palivo, tak v ní vzniká podtlak. Proto musí nádrž mít odvzdušnění. Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 12. duben 2021 Sdílet Odesláno 12. duben 2021 Tak co, zkusil jsi? Jak to dopadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
64draki Odesláno 12. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. duben 2021 Jo díky, pomohlo to. Holka před ranním startem preventivně otevírá nádrž, tím vyrovná tlak a motor poté nastartuje. Nebude chyba nakonec v tom víčku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 14. duben 2021 Sdílet Odesláno 14. duben 2021 Teď bud počkat na někoho, kdo ví, jakým způsobem je řešeno vyrovnání tlaku v nádrži - nebo zajet do servisu s takhle "předdiagnostikovanou" závadou, ať poradí tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
64draki Odesláno 13. květen 2021 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2021 Tak záhada už je vyřešena, příčina byla ve vadné elektroinstalaci. Nejspíš kuna si pohrála s kabeláží v motorovém prostoru. Holka jednoho dne zkrátka nastartovala, ujela 5 kilometrů a před semafory jí začalo auto hořet v motorovém prostoru! Zkoprněla a nevěděla co má dělat. Naštěstí měla sebou v autě docela akčního kámoše a před lety jsem do auta pořídil práškový hasičák. Nebýt těchto dvou šťastných náhod, tak by auto nejspíš celé shořelo. Kámoš neváhal a oheň pod kapotou bravurně uhasil. Autoelektrikář prohlásil, že toto není první ani poslední případ a že dnes málokdo vozí v autě hasičák. Po výměně poškozené a vyhořelé kabeláže auto startuje na první brnknutí. Tato zkušenost stála holku 8K a byla 10 dní bez auta. Ale já říkám, že měla štěstí v neštěstí a mohlo to dopadnout mnohem hůř... Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 17. květen 2021 Sdílet Odesláno 17. květen 2021 Mno tak to je slušná story... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.