Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Za jak dlouho člověk "zasmrádne" ( v práci) na jednom místě?


Milan+

Recommended Posts

Jo jako prošel jsem toho dost. Ono zas když jseš někde dlouho tak je to takové no je riziko že " zasmrádneš" a to pak není ono. Ale za poslední 2 roky jsem hlavní OSVČ a všude kde jsem za tu poslední dobu byl jsem byl buď na ičo nebo jako brigádník s tím že když by se mi to líbilo tak bych uvažoval zůstat na stálo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je pravda , že jak píšeš zasmradnes,ale zase máš nějakou pozici,kdy už něco lze a máš jisté,takže když jsem začínal tady co jsem,tak tenkrát s kolegou ještě IČO a pustily jsme se trošku do prodeje ND,nebyl net,jen vše objezdit nabídnout , když potom firma nabídla kačky,tak se to zabalilo,je zodpovědnost za lidi,moc jich tam nemám, ale už mám kluka pokud to nevzdá,tak umí a vcelku ho to baví a kouká přes rameno jak se vše v programech řeší.

Dostal jsem i nabídku na to udělat sem tam program pro firmu jinou,ale to si jeden nemůže dovolit, když mu někdo jiný zaplatil školení atd. To by byla rychlá smrt.

Ono  je to vše pěkné OSVČ,pokud si zaplatíš co máš,aby byl i nějaký důchod. průšvih je ,že státní správa,či zaměstnanci státu mají dnes větší průměry, než soukromý sektor, dovolené, výsluhy za nic,ne u všech,někdo je má oprávněné, takže tady je něco špatně. 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milane tohle je spíš na jiné vlákno a nevím jestli mám zrovna teď náladu takový věci řešit nebo se k tomu i vůbec vyjadřovat. Ale asi takhle od r. 1998 kdy jsem nastoupil po vojně do prvního zaměstnání do půlky roku 2018 jsem byl zaměstnanec za tu dobu jsem prošel 7 firem kde jsem byl řekněme delší dobu prošel jsem i několik firem kde jsem vydržel pár dní nebo týdnů. Od podzimu 2018 jsem OSVČ běží mi brigádnická smlouva na autobusu kde díky C19 není momentálně dost práce pro kmenový lidi, nějakým způsobem mi běží spolupráce díky známým u několika firem kde když potřebují šoféra tak zavolají a když nic nemám tak se jdu svézt, osobně mi to teď momentálně vyhovuje víc než být někde " uvázaný " na HPP.  Ano máš pravdu že ty sociální výhody u HPP jsou úplně jinde než jak to teď provozuju ale to taky není všechno. Navíc nikdy jsem netvrdil že až bude čas tak že se nenechám zase zaměstnat na HPP abych třeba pár roků před důchodem něco málo dohnal.  Až budu v trochu jiném rozpoložení tak třeba nějaké takové vlákno založím a tam to probereme ale tady jsme si myslím uhnuli až moc od merita tohoto vlákna. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 3. 2021 at 11:59, Milan+ napsal:

To je pravda , že jak píšeš zasmradnes,ale zase máš nějakou pozici,

Ježíš . . . . .    promiň ,  ale to mne dost pobavilo . . . . . Vzhledem k tomu jak mi je , tak se ještě teď usmívám . . . .   A fakt Vám ty vaše jistoty stálého zaměstnání / pozic / platy / zátěž / výhody / šéfy přeji !!! Jen už si vytáhněte hlavy z prdele a koukněte se také trochu dál než za plot svého souseda . . . Kolik lidí má to štěstí jako vy ???   25% pracujících ??? Maximálně . . . to je dar shůry tak si ho važte ale nepředhazujte tam, kde to tak jako u vás nefunguje . . .

Prosím vážně všechny ze svého okolí (do 50 km) aby mi dali červenou pokud mají všechny plusy výše jmenované . . . tím myslím ty jistoty , bonusy, odměny , pracovní dobu do 42h atd.

A @Vena garážmistr já tě úpně chápu a ty mne asi také že ???

až teď jsem si všiml co je to za vlákno - moc se moderatorům omlouvám, to asi ten Covid , ale já jen citoval . . . :xvul

Upraveno uživatelem Klemoň
umístění ve vláknu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi se moje rozpoložení moc nezměnilo ale zkusím věcně vysvětlit jak jsem to myslel.  Jak už je psáno výše za svoji zaměstnaneckou kariéru jsem prošel asi 7 firem kde jsem byl delší dobu a tudíž z pohledu @Milan+ jsem měl možnost mít vybudovanou pozici a mít něco jisté. Druhé zaměstnání řekněme tehdy ryze česká firma dnes je ta firma součástí nadnárodního holdingu. Nastoupil jsem tam do nového projektu jako řidič po asi roce se na čas uvolnilo místo dispečera a protože jsem v té době řešil nějaké osobní problémy a potřeboval jsem mít " pravidelnou " pracovní dobu a byl jsem osloven tak jsem to vzal do té doby než se vrátí dispečer z nemocenské kdo někdy pracoval v autodopravě tak ví jak tam rychle čas ubíhá takže dispečerování mi vcelku šlo asi i díky tomu že sice všichni kolegové šoféři byli starší než já ale respektovali že jsem byl první kdo ten projekt u zákazníka rozjížděl, po asi dvou měsících se dispečer začal vracet takže já sem zase začal jezdit všechno bylo zalité slunkem pak se rozhodlo že naše firma bude obsluhovat nové DC zákazníka ale podmínkou je že se tam přesune 6 souprav ať s řidičem nebo bez něj a že na stávajícím DC bude kolona zmenšena o těch 6 souprav tak jsem si říkal jsem tu služebně nejstarší chvilku jsem dispečeroval mě se zbavovat nebudou a prd ho pan vedoucí rozhodl že se zbaví služebně nejstarších kusů takže 6 chlapů který pro firmu rozjíždělo projekt dostalo po dvou a kousek letech výpověď a když jsem se zeptali proč nepustí lidi ve zkušební době tak nám řekl zasmrádli jste tady jste tu moc dlouho a chcete privilegia.

Ano asi je to trochu jiné když člověk dělá práci jakou dělám já šoféřinu a jiné je to když dělá jako Milan strojařinu děda byl nástrojař na Poldovce a od vyučení až do důchodu kam odcházel jako vedoucí dílny byl pořád na jedné dílně takže u té strojařiny to je jiné. Taky mi děda vždycky říkal najdi si normální práci ale v jeho očích normální práce byla každej den od 6 do 14,30 a v pátek bejt ve 13 doma ze šichty.  

Druhá zkušenost po skoro dvou letech ve firmě kde jsem z 5 lidí společně začínajících u té firmy byl sám jsem si dovolil požádat nadřízeného o přidání platu slušně mi řekl že to musí probrat s majitelem a že dá vědět po 14 dnech jsme byl předvolán do kanceláře majitele firmy kde mi bylo sděleno jak moc si váží mojí loajality a zkušeností a nápadů které jsem do firmy přinesl a při to mazání medu kolem huby po stole poslal dva katalogy se slovy vyberte si tahač a výbavu do toho tahače a já vám ho koupím ale přidat na platě to nejde to by chtěl každej a když jsem se ho zeptal jestli to myslí vážně tak jen kývnul a když jsem řekl fajn tak si nechám koupit novej tahač a až nebudem mít doma co do huby tak řeknu drahá pojď pujdem se podívat na ten nový tahač kterej mi půjčujou abych jim vydělával těžký peníze ale mě nepřidaj a když budeme mít hlad tak si kousnem do pneumatiky. Tak bez mrknutí voka šáhnul do šuplíku a opět po stole poslal papír a to byla výpověď. Takže tam jsem nezasmrádnul protože tam to všude fungovalo tak že když si člověk myslel že už tam má něco málo jistého tak ho rázně vyvedli z omylu. A Milane věř tomu že takhle to funguje v 89% firem a ty máš to štěstí že jsi fachman a že si Tě vedení cení protože jinak si myslím že by jsi měl taky podobný zkušenosti. 

Opačná zkušenost byl DP tam jsem vydržel nejdýl a svým způsobem jsem měl tu práci nejradši ( na to že jsem nikdy nechtěl řídit bus) tam jsem vydržel víc jak 14 roků jako kmenovej a teď už kroutím 3 rok jako brigádník ale tam to bylo jednoduché jsi šofér jsi číslo a pokud nebudeš vybočovat z rovnic do kterých tě výpravčí a vedoucí dosazují tak budeš mít klid a nikdo si tě nebude všímat. A tam jsem zasmrádnul a hlavně jsem tam strašně zlemplovatěl. Protože všechno bylo nalinkovaný a člověk věděl dlouho dopředu kdy půjde na šichtu kdy ze šichty kdy bude volno atd. prostě to byl kolotoč kterej nezastavoval. Netvrdím že mi to nějakou dobu nevyhovovalo protože díky tomu že v DP svým způsobem socialismus neskončil nebyl problém zůstat doma s malou na ošetřovačce když měl člověk dovolenou tak měl stejný ne li lepší peníze jako když byl v práci to jsou ty jistoty. Na druhou stranu prachy nejsou všechno takže proto jsem se vydal na dráhu OSVČ netvrdím že všechno je růžový a všechno se mi vede ale jak jsem psal výše momentálně mi to vyhovuje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vcelku zajimave tema :) . Osobne jsem treba nikdy nedelal OSVC, kdyz byla ta moznost, nebyly znalosti, a ted ... neni odvaha :D .  Na druhou stranu, za 15 let v HPP procesu jsem protocil 5 firem a z toho pres rok v zahranici a az na jednu vyjimku jsem odchazel po dohode s tim, ze jsem chtel "za lepsim". Takze uplne nevi, co to znamena nekde "zasmradnout" :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já byl u jedné firmy celý život, asi 47 let včetně učení, nemám pocit zasmrádnutí, ale nebylo to v jediné profesi, bylo jich cca  10--co potřebovali a sedělo to i mně, dělal jsem to, cca 40 let v montérkách, zbytek ve fraku (mistr, technik a jiné THP), od vyučení jsem šel furt nahoru s platem i pozicí ve firmě, 5 let

 před důchodem zpátky do montérek (nastoupili mladí ING.), plat se mi přesto zvednul, nebyly žádné hluché doby, takže i důchod slušný :super

co dneska slýchám o pracovních vztazích atd. po rodině, jsem rád, že už to nemusím řešit  :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před sedmi lety jsem skončil u firmy kde jsem byl 23 let (pravda statni firma je podle mně výhoda). A čuju (cítím) se furt nezasmrádly. Přešel jsem do další firmy soukromé a furt mně není čut (cítit). A nepřipadám si ani nijak vyhořelý.😀

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Letos 15let u jednoho zaměstnavatele. Dodělal jsem si po učňáku večerně maturitu a jsem na dílně vedoucím, protože jsem tam sám. :DObčas s kolegou odvedle. :D A co mě tam zatím drží, i když mě to svého času celkem kakalo? Že to mám 6,5km od baráku a na jednu směnu. ;) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...