Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co mě (nejen) dneska naštvalo..!!!


Weri 605

Recommended Posts

před 19 hodinami, Radek Hurvajz napsal:

@Scratch taky by to chtělo napsat značku tech gum, vono Membat či jak se to jmenuje je ta nejhorší  *neumím psát slušně* co se dá koupit, se nedivim že se rozsejpaj po 5ti letech, ještě že ti to někde nebouchlo. Voziš ženu a 2 děti a jezdiš na tomhle, no fuj.

nemas pravdu, nkdy jsi to na aute nemel, tak nehodnot.........

https://www.pneunet.cz/hodnoceni-pneumatik/168539/membat-passion/

nezapomen se chytit tech tri negativnich vykriku, kdy nekdo, kdo ma naklapeci parnik ala touran 1,9 tdi pise o sportovni jizde...... :D :D :D :D 

před 14 hodinami, ozzy56 napsal:

zkusím to přeložit--vzhled jsme vytvořili v barceloně, ale zbytek šunt :D

dyť na pneumatice je nejdůležitější jak vypadá :aut

a co takovy GY made in pakistan, nebo vase slavny a zde cetnymi cleny vychvalovana *neumím psát slušně*ka Barum Už i česká Barumka se vyrábí v Číně - AXA-PNEU.cz

HanysR tak tam kde ta slavna Berumka konci, tam moje pneu v pohode dal funguje. Jezdim na nich 6 let, menim je co 2 roky, a nikdy nebyl zadny problem! Dostal jsem se k nim na doporuceni kluku z Mondeo ST clubu, co na nich jezdi. A dal na nich jezdit budu, a dal ty pneu budu vyhazovat s 3mm vzorkem. Nejsem takovy debil abych dojizdel zimaky v lete, tak nedojizdim ani letnaky v lete. Ted jsem to malem udelal, ale to jen z nedostatku casu, nastesti se ten cas uvolnil a auto se ze servisu vratilo driv.....

před 1 hodinou, HanysR napsal:

Já nerozumím, proč to někdo vůbec kupuje. Jako peníze jsou až na prvním místě ale za jakou cenu. To si raději koupím základ Barum než nějaké gumy z rýže nebo bůh ví z čeho. Kolem komína bych raději koupil Vraníky než nějakou čajna gumu. 

Pneumatiky Membat vznikly při pobřeží středozemního moře, které ovívá vlhký středomořský vánek a hřejí teplé paprsky slunce.

Značka výrobce pneumatik Membat vznikla ze slova Středozemní moře - Mediterranean Sea a mořského větru, který naráží na španělské pobřeží - bríza (Embat). Jak říkají o značce Membat Španělé - Membat je moře, slunce, zábava!

Pneumatiky Membat jsou určené pro každodení radost z jízdy. 

Pneumatiky Membat byly vyvynuty tak, aby byly bezpečné za všech podmínek provozu.

Ceny pneumatik Membat jsou stanoveny dle množství použitého materiálu na výrobu jedné pneumatiky bez ohledu na velikost ráfku, proto jsou ceny vysokorychlostních pneumatik a pneumatik větších rozměrů ráfku, na které se značka Membat soustředí, tak málo odlišné, ne-li totožné s pneumatikami menších rozměrů ráfku.

Letní pneumatiky Membat se vyrábí ve dvou provedeních, a to Membat Enjoy a Membat Passion

Membat Enjoy:

Pneumatika s asymetrickým dezénem s vysokým obsahem siliky. 

Široké drážky zaručující dobrý odvod vody i při extrémních dešťových podmínkách - nízké riziko aquaplaningu!

Konstrukce pneumatiky zaručující nízký valivý odpor a tím úsporu paliva při zachování mimořádné stability v zatáčkách.

Membat Passion:

Pneumatika s asymentrickým dezénem s optimalizovaným rozložením speciálně tvarovaných 3D bloků dezénu pneumatiky, zesílené bočnice pneumatiky redukující deformace pneumatiky.

Vysoký podíl siliky a čtyři široké drážky pro mimořádně aktivní odvod vody - nízká míra aquaplaningu!

Optimalizovaný dezén pro snížení hluku zaručující i po částečném opotřebení nízkou hladinu hlučnosti a tím zaručují klidnou a komfortní jízdu po celou dobu životnosti pneumatiky.

Pneumatiky Membat Passion zaručují vysokou bezpečnost a maximální kontrulu nad řízením i při nadměrném zatížení v zatáčkách nebo při brždění.

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@barenst ja je na tezkym mondeu na predku sjedu za dva roky, takze to ani moc neresim. kdyz jsem dal zimni kumho, tak jsem je sjel na limit za 1 sezonu a mely najeto 9000 :( bridgestonky daly 12000, akorat kumho 1500, bridge 3500 za gumu.... no nekup to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ScratchA to je co za dřisty o středomořském vánku a slunci? 🤣🤣🤣 Buď v klidu, nehodnotil jsem tvou značku Pneu ale mluvil jsem obecně. Tvé pneu ani neznám takže nemůžu nic říkat. Byl to prostě můj názor a netvrdím že správný. Takže buď v klidu 🍻

Ale ty PR kecy bych od tebe nečekal 😁

Tvrdím ale obecně, že na auto dejme tomu nad 100kW patří kvalitní guma. Je rozdíl jestli mám nějakého prcka do Lidlu a zpět nebo mám silné auto které mám ze zřejmého důvodu. 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 29 minutami, HanysR napsal:

@ScratchA to je co za dřisty o středomořském vánku a slunci? 🤣🤣🤣 Buď v klidu, nehodnotil jsem tvou značku Pneu ale mluvil jsem obecně. Tvé pneu ani neznám takže nemůžu nic říkat. Byl to prostě můj názor a netvrdím že správný. Takže buď v klidu 🍻

Ale ty PR kecy bych od tebe nečekal 😁

Tvrdím ale obecně, že na auto dejme tomu nad 100kW patří kvalitní guma. Je rozdíl jestli mám nějakého prcka do Lidlu a zpět nebo mám silné auto které mám ze zřejmého důvodu. 

kdyz uz jsme u toho, byl se nekdo podivat v tovarne continentalu ve zline? Ja jo, a moc rozdilu od ciny jsem nevidel, vcetne pracovniho prostredi a chvilema tam tma fakt i byla :D 

jinak teda ja bych cinskou gumu jako landsail na auto asi nedal, ale nemam problem vyzkouset alternaci. Kazdopadne kdyz jsem koupil pneu yokohama (logicky made in japan), tak nebyla made in japan :D 

edit: me jen stve, ze to nekdo hned odsoudi, typu ze je to *neumím psát slušně*ka, pritom na tom nenajel ani kilometr a sam brazdi silnice na barumkach :D, ale to je jedno. Hlavni poslani melo byt to, ze to den predtim proslo technickou, a i mi sloupli samolepku z celniho skla "setkani mistru" a pak to projde s takovou pneu..... to je na posrani proste. STK TUV NORD kde normalne skoro neprojde ani 4 roky stary auto, co tam je za curaky, a pak tohle..... evidentne byl nejaky uplatecek za sluzbicku.... jinak peace a koleckama dolu preji vsem

Upraveno uživatelem Scratch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ScratchTak určitě i když to není Made in Japan (což je jasné) tak vývoj a dohled řídí Japončík nebo jiné rákosí zase pod dohledem. Kdežto některé značky mají i vývoj v džungli pokud nějaký je. To je dnes jasná věc že výroba většinou není z domoviny. 

Jinak říkám, že tvé gumy nehodnotím. Nejel jsem, neznám. Byl to obecný názor. 

AD STK, jdou to lemplové o tom žádná. Budou tě masírovat např že ET nesedí o milimetr a přitom gumy v zádeli. To souhlas, je to buzerace a skutek utek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Scratch napsal:

nemas pravdu, nkdy jsi to na aute nemel, tak nehodnot.........

https://www.pneunet.cz/hodnoceni-pneumatik/168539/membat-passion/

Oni píšou o chování tech pneu, ale nikdo nepiše o delších brzdných dráhách (Protože to nevyzkoušeli, ale net je plnej testů) a o stárnutí směsi ze které je to vyrobený. A asi je nikdo neměl 5 let a nebo už to tam potom nepsali. A pokud pišeš o tom jak se dělají gumy ve Zlíně nebo v Číně tak věř že stejně, jen ten kaučuk a ostatní suroviny které jsou použity nejsou uplně stejný, to víš, někde se ušetřit musí, jinak by ta cena nebyla taková jaká je.

A pokud je premiová guma vyráběná jinde tak si to vyrobce hlídá, takže to nevyrobí z činský směsi.

Mimochodem mám za sebou 18 let práce jako lisovač v gumovce, takže o tom něco vím.

A Barumky jsem v životě neměl, už na 105 jsem měl Dunlopky, a mam je i ted, v zimě Conti a jednou Nokian.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 11. 6. 2021 at 10:40, Radek Hurvajz napsal:

Oni píšou o chování tech pneu, ale nikdo nepiše o delších brzdných dráhách (Protože to nevyzkoušeli, ale net je plnej testů) a o stárnutí směsi ze které je to vyrobený. A asi je nikdo neměl 5 let a nebo už to tam potom nepsali. A pokud pišeš o tom jak se dělají gumy ve Zlíně nebo v Číně tak věř že stejně, jen ten kaučuk a ostatní suroviny které jsou použity nejsou uplně stejný, to víš, někde se ušetřit musí, jinak by ta cena nebyla taková jaká je.

A pokud je premiová guma vyráběná jinde tak si to vyrobce hlídá, takže to nevyrobí z činský směsi.

Mimochodem mám za sebou 18 let práce jako lisovač v gumovce, takže o tom něco vím.

A Barumky jsem v životě neměl, už na 105 jsem měl Dunlopky, a mam je i ted, v zimě Conti a jednou Nokian.

Kde si je tady za totality koupil,to bylo max z prvovýroby na importu a nebo Tuzex  a to hodně málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ne, ale ten co to občas dovezl jezdit mohl, bylo to cca v 1987, nevim jak, nepatral jsem po tom, gumy nebyli nový a měl jich celkem dost, stejně jako po tom co se hranice otevřeli, to měl potom plnou stodolu.

A o tom cle mi ani nemluv, dovezl mi nějaký věci na barák, koupelnový baterie a podobně, toho lítání s tím, proclení, no fuj.

Upraveno uživatelem Radek Hurvajz
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde na to bral peníze,když byl limit na den a nemohlo se přivézt za více zpět. Pokud jsi ho přesáhl ,tak to sebrali. A další cesta štempl a nežádoucí. A na služební pas si to neriskl nikdo.

I z NDR se nedalo pomalu nic přivézt,objektivy pro kamaráda jsem měl v sedačkách a staženou prdel. Jestli je dovezeme.

Když se jelo na Hoken,tak já měl před vojnou a to si neumíš představit co to obnášelo. Šel jsem o tři roky déle kvůli zádům.

Upraveno uživatelem Milan+
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...