Jump to content

508 1.6THP nechce do otáček, cukání


Recommended Posts

Zdravím, mám problém se svým dotaženým peugeotem  508 1.6THP 2011. Na 1 a 2 reaguje plynem bez problému ale na další stupně se motoru moc nechce na vice otáček. Ani jízda není klidná je tam takové to cukání které je dosti nepříjemné. V peugeotu mě řekli že je vadné vysokotlaké benzínové čerpadlo, to se vyměnilo trochu se to cukání zlepšilo ale není to úplně ono. Diagnostika bez závad, rozvody jim to prý ukazuje že jsou v pořádku a to cukání je prý normalní, ale mě to normální tedy nepříjde. Jinak prý už je slyšet dvouhmota, ta tet půjde na výměnu spolu se spojkou. Auto se mě moc líbí ale tohle mě štve.....Prosím o radu co by to mohlo být.

Nebo není tady v okolí Náchoda nějaký šikovný Peugeoťák 

Link to post
Share on other sites

Nechci Vás nováčky urážet nebo nějak peskovat. Ale zeptáš se na někoho ve svém okolí kdo je vyzkoušenej a umí a když se ti dostane odpovědi tak začneš pochybovat o kvalitě mechanika.  Uvědomte si že v téhle komunitě než se někomu z nás mechaniků dostane toho privilegia aby jsme byli zdejšímu osazenstvu doporučováni tak to stojí dost úsilí takže pokud je mechanik doporučený tak ví co dělá a pokud je napsáno že sice to není peugoeťák tak to neznamená že je neumí a druhá věc většina z nás mechaniků má svůj okruh značek které dělá protože jednou značkou se člověk neuživí a a taky má většina mechaniků svoje kamarády z oboru kteří dělají jiné značky takže když si nevím rady může se zeptat kamaráda. 

Link to post
Share on other sites

Já to nemyslel nějak špatně, ani nepochybuji o kvalitě opraváře, jen že tento typ auta s tímto motorem má svoje specifický poruchy. Můj opravář mě dělal 605 pak 607 ale u tohohle  si neví rady, jinak je to šikovný človíček... Já jsem rád za kontakt na každého kdo by mě mohl pomoct. 

Link to post
Share on other sites

má to najeto cca 170tis. a na diagnostice to bylo přímo v peugeotu.

před 3 hodinami, ChouLu napsal:

Kolik to má najeto? nedávno jsem řešil něco podobného :) 

 

Před hodinou, inoxing napsal:

Divný, že ve výpisu není nic vidět. Zkus najet v mírném zatížení aspoň 100km. Pak se možná něco projeví. A používat jen psa diagnostiku, jinak je to marná snaha.

 

Link to post
Share on other sites

kolik to papá oleje? tu co jsem nedávno řešil, tak se totalně zalepil katík ;) najeto 140 tis. Auto chybu nehlásilo, ale do otáček šlo těžko a moc se mu jet nechtělo 

Link to post
Share on other sites

Tohle jsem řesil na ep6 a tam tehdy chyby byly přítomny- příliš bohatá nebo chudá směs a něco s lambda sondama + missfire. Kat byl totál ucpanej/sesypanej, auto silne cukalo při akceleraci, po ubrání to nějak jelo. Pokud to někdo predtim smaze, tak zase trva, nez auto najede km a chyby se nejake zase projevi. Tohle trva treba 300km, nekdy 2km. Nechce se me verit, ze u ep6, kor ty starsi rocniky, by ecu nic nevyhodila (za predpokladu, ze to nema sw mod). :) Ale zajimavej připad, ze pri tehle zavade nehlasi vubec nic, ani 0420. Mozne je u tohoto motoru vse...

Edited by inoxing
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
V 31. 3. 2021 at 19:16, ChouLu napsal:

kolik to papá oleje? tu co jsem nedávno řešil, tak se totalně zalepil katík ;) najeto 140 tis. Auto chybu nehlásilo, ale do otáček šlo těžko a moc se mu jet nechtělo 

Mám to krátce takže spotřeba oleje zatim nula......najeto tedy jen cca 300km od servisu k servisu...

 

Jen doplním že se zvýšila i hlučnost motoru, už není tak tichý jako na začátku že nebyl skoro ani slyšet...

Edited by pavelu96
Necituj přímo předchozí příspěvek
Link to post
Share on other sites

Podívej se do jednotky motoru, kdy byla naposled mazaná chyba a jestli tam ještě je nějaká zóna k vyplnění (max je asi 50 zón). Podívej se na datum a proběh km. Pokud tam bude poslední mazání někdy před 500km, tak je to jasné, proč tam není nic uložené a jenom nekdo chtel zakryt zavady před tebou. Pokud tam bude uložených max zón, tak s tím autem nebylo něco dobře už dlouho. Možná a možná ne, takhle ti to nikdo na dálku nepotvrdí.

Klasika, přijede auto, který bylo ve 4 servisech a vsichni umeli akorad mazat chyby a samozřejmě to, co tam bylo za dlouhou dobu načtené/uložené je pryč a akorád to prodlužuje nalezení závady. Otázka- co s tím je, jak se projevuje závada? Odpověď- nevíme/občas nejede, ale chyby tam nejsou a žádnou to nepíše a vyměnili jsme už to a to a to...

 

Link to post
Share on other sites

Ještě doplním kolegu, že se můžeš podívat do deníku a ideálně ho sem napostovat ;) do deníku vlezeš například přes čtení chyb v BSI nebo jak máš printscreen výše tak v pravo dole ty "noviny" ;) Nediv se, načítá se cca 1-3 minuty

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Tak jen informuji o snad úspěšném zakončení opravy. Ty rozvody jsem stejně udělal, spodnímu kolu chyběli dva zuby- podle peugeotu v pořádku......neskutečný. Dále poslány vstřiky na kontrolu do HK a tam mě řekli že jsou v nich rozlámané plastové síťky-výměna za kovové a vyčištěné. No a nakonec seřízení turba evidentně se v tom prý někdo vrtal. Tak teť už cukání zmizelo.....tak snad to bude ok, ale čekal jsem od toho motoru větší výkon v kopcích strácí dech těch 155koní asi někde spí :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...