Duchna 206 Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 (upraveno) Chci koupit PEUGEOT 207 1,4 8V rok 2007 najeto 110 000 km. Při prohlídce motoru mne překvapila mastnota motoru, prevodovky a olejové vany. Otázka zní. Je špatné těsnění pod víkem ventilů a nebo je v ř..i těsnění pod hlavou? Poslední fotka je pohled do expanzní nádoby chlazení motoru. Pokud je to těsnění pod hlavou myslím si , že bude lepší poohlédnout se jinde. Děkuji za názory. Upraveno 27. březen 2021 uživatelem Duchna 206 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 Tohle vypadá minimálně na těsnění pod víkem ale klidně i pod hlavou... vždyť je ten motor celej od oleje vyměnit těsnění pod víkem, očistit motor a jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 No vzhledem k tomu pohledu do expanzky bych asi moc nelaboroval a těsnění pod hlavou vyměnil.... A to těsnění víka ventilů taky.... Nechal bych si to zohlednit v ceně auta.... Na tomhle motoru je to pohodová práce.... Samozřejmě mluvím z úhlu mého pohledu, protože tohle bych si vyměnil sám.... Neznám tvé možnosti.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duchna 206 Odesláno 27. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2021 před 2 minutami, Hafity napsal: No vzhledem k tomu pohledu do expanzky bych asi moc nelaboroval a těsnění pod hlavou vyměnil.... A to těsnění víka ventilů taky.... Nechal bych si to zohlednit v ceně auta.... Na tomhle motoru je to pohodová práce.... Samozřejmě mluvím z úhlu mého pohledu, protože tohle bych si vyměnil sám.... Neznám tvé možnosti.... Já osobně se v tom hrabat nebudu. Jde mi o to abych to nekoupil ( cena 49 000 majitel je ochoten i něco slevit ) a nezjistil že je špatná celá hlava. Četl jsem něco o zkroucení nebo i prasknuti hlavy u tohoto motoru. Nemám s tím žádné zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 Za celo svou dlouholetou praxi jsem snad tuhle hlavu prasklou nezažil.... Což ovšem neznamená, že je to vyloučené.... Zkroucená možná, ale to má jednoduché řešení.... Magnetka.... Důležité je udělat rovnou guferka ventilů !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duchna 206 Odesláno 27. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2021 Mám obavu, aby jsem do auta které koupím třeba za 40 000 Kč nenasypal dalších 30 000 Kč za opravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 (upraveno) Motor je zablitej od oleje, to problem neni, to vyresi tesneni ventildeklu. Ale jestli je expanzka vevnitr od oleje, tak je navic jiste tesneni pod hlavou (z posledni fotky to neni 100% poznat). Pri tomhle samozrejme i novy rozvody komplet, olej, filtry, gufera ventilu, vule ventilu atp. Jak pisou kolegove vyse. Upraveno 27. březen 2021 uživatelem inoxing Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 To nikdy u takle starého auta nebudeš vědět dopředu Ta expenzka není nic hrozného typuji, že nikdo dlouho nevyměnil chladičku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duchna 206 Odesláno 27. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2021 Kapalina tam bude asi originál. Ptal jsem se na rozvody a ty taky nikdo nedělal. Tvrdil mi že rozvody po 120 000 km. Řekl jsem ano, ale max 10 let. Auto 2007 a řemen už tam 4 roky neměl být. Samozřejmě ihned sleva z ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 27. březen 2021 Sdílet Odesláno 27. březen 2021 V podstatě tohle by bylo přesně auto pro mně.... Jednoduchej agregát s jednoduchou údržbou.... Akorát v mém okolí se nevyskytujou.... A proto jsem koupil "čičinku".... inoxing ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. březen 2021 Sdílet Odesláno 28. březen 2021 jestli se ti auto jinak zamlouvá, domluv se s prodejcem na umytí motoru v servisu (profesionálně), na myčce motor mýt nesmíš, pak uvidíš kde to teče..., nemusí to být těsnění pod hlavou, když je nad ní ventildekl a ten teče , pravda je, že tento motor je na únik oleje kolem hlavního olejového kanálu háklivý (hlavně když ho přehřeješ), takže pokud trváš na autě s tímto motorem, musíš s tím počítat..., jinak je ten motor stará bezproblémová klasika, koupíš ho všude za pár šupů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duchna 206 Odesláno 28. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2021 Děkuji za radu. Je to taky jedno z řešení. Chci pouze tento motor. Mám to na ježdění 12 km do práce. Naftu na krátké trasy nechci a VTi nebo THP to jsou myslím si hodně nepovedený motory a dražší opravy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
inoxing Odesláno 28. březen 2021 Sdílet Odesláno 28. březen 2021 Se divím, že se to ještě nerozletělo s těma rozvodama. Měl jsem originální 1.1 s 90K km na hrbu a t.č. 11 let starej řemem a rozletělo se to (protočil se rozvoďák na zubech). 14let je zázrak. Jestli do toho půjdeš, tak to radší ani nestartuj a odtáhni to rovnou do servisu. Rozvody bych u TU nepřejížděl víc jak o 6let nebo 120K km (byť výrobce píše 10let/180K km). Resp. řemen podléhá časové degradaci a pak proběhu, ložiska trpí hlavně proběhem. Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Duchna 206 Odesláno 28. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2021 Jel jsem krátkou zkušební jízdu. Raději jsem na to moc nedupal, aby mi to nepodalo ruku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.