Jump to content

Únik oleje z vrchní části motoru 1,4 8 V


Recommended Posts

Chci koupit PEUGEOT 207 1,4 8V rok 2007 najeto 110 000 km. Při prohlídce motoru mne překvapila mastnota motoru, prevodovky a olejové vany. Otázka zní. Je špatné těsnění pod víkem ventilů a nebo je v ř..i těsnění pod hlavou? Poslední fotka je pohled do expanzní nádoby chlazení motoru. Pokud je to těsnění pod hlavou myslím si , že bude lepší poohlédnout se jinde. Děkuji za názory.

IMG_20210327_153432.jpg

IMG_20210327_153424.jpg

IMG_20210327_153317.jpg

IMG_20210327_153219.jpg

IMG_20210327_153250.jpg

IMG_20210327_153232.jpg

133858386 (7).jpg

IMG_20210327_153140.jpg

IMG_20210327_153340.jpg

Edited by Duchna 206
Link to post
Share on other sites

Tohle vypadá minimálně na těsnění pod víkem :) ale klidně i pod hlavou... vždyť je ten motor celej od oleje :) vyměnit těsnění pod víkem, očistit motor a jezdit ;) 

Link to post
Share on other sites

No vzhledem k tomu pohledu do expanzky bych asi moc nelaboroval a těsnění pod hlavou vyměnil.... A to těsnění víka ventilů taky.... Nechal bych si to zohlednit v ceně auta.... Na tomhle motoru je to pohodová práce.... Samozřejmě mluvím z úhlu mého pohledu, protože tohle bych si vyměnil sám.... Neznám tvé možnosti....

Link to post
Share on other sites
před 2 minutami, Hafity napsal:

No vzhledem k tomu pohledu do expanzky bych asi moc nelaboroval a těsnění pod hlavou vyměnil.... A to těsnění víka ventilů taky.... Nechal bych si to zohlednit v ceně auta.... Na tomhle motoru je to pohodová práce.... Samozřejmě mluvím z úhlu mého pohledu, protože tohle bych si vyměnil sám.... Neznám tvé možnosti....

Já osobně se v tom hrabat nebudu. Jde mi o to abych to nekoupil ( cena 49 000 majitel je ochoten i něco slevit ) a nezjistil že je špatná celá hlava. Četl jsem něco o zkroucení nebo i prasknuti hlavy u tohoto motoru. Nemám s tím žádné zkušenosti.

Link to post
Share on other sites

Za celo svou dlouholetou praxi jsem snad tuhle hlavu prasklou nezažil.... Což ovšem neznamená, že je to vyloučené.... Zkroucená možná, ale to má jednoduché řešení.... Magnetka.... Důležité je udělat rovnou guferka ventilů !!!

Link to post
Share on other sites

Motor je zablitej od oleje, to problem neni, to vyresi tesneni ventildeklu. Ale jestli je expanzka vevnitr od oleje, tak je navic jiste tesneni pod hlavou (z posledni fotky to neni 100% poznat). Pri tomhle samozrejme i novy rozvody komplet, olej, filtry, gufera ventilu, vule ventilu atp. Jak pisou kolegove vyse.

Edited by inoxing
Link to post
Share on other sites

Kapalina tam bude asi originál. Ptal jsem se na rozvody a ty taky nikdo nedělal. Tvrdil mi že rozvody po 120 000 km. Řekl jsem ano, ale max 10 let. Auto 2007 a řemen už tam 4 roky neměl být. Samozřejmě ihned sleva z ceny.

Link to post
Share on other sites

V podstatě tohle by bylo přesně auto pro mně.... Jednoduchej agregát s jednoduchou údržbou.... Akorát v mém okolí se nevyskytujou.... :roker A proto jsem koupil "čičinku".... :aut

Link to post
Share on other sites

jestli se ti auto jinak zamlouvá, domluv se s prodejcem na umytí motoru v servisu (profesionálně), na myčce motor mýt nesmíš, pak uvidíš kde to teče..., nemusí to být těsnění pod hlavou, když je nad ní ventildekl a ten teče :myslim, pravda je, že tento motor je na únik oleje kolem hlavního olejového kanálu háklivý (hlavně když ho přehřeješ), takže pokud trváš na autě s tímto motorem, musíš s tím počítat..., jinak je ten motor stará bezproblémová klasika, koupíš ho všude za pár šupů

Link to post
Share on other sites

Děkuji za radu. Je to taky jedno z řešení. Chci pouze tento motor. Mám to na ježdění 12 km do práce. Naftu na krátké trasy nechci a VTi nebo THP to jsou myslím si hodně nepovedený motory a dražší opravy.

Link to post
Share on other sites

Se divím, že se to ještě nerozletělo s těma rozvodama. Měl jsem originální 1.1 s 90K km na hrbu a t.č. 11 let starej řemem a rozletělo se to (protočil se rozvoďák na zubech). 14let je zázrak. Jestli do toho půjdeš, tak to radší ani nestartuj a odtáhni to rovnou do servisu. Rozvody bych u TU nepřejížděl víc jak o 6let nebo 120K km (byť výrobce píše 10let/180K km). Resp. řemen podléhá časové degradaci a pak proběhu, ložiska trpí hlavně proběhem.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...