rider39 Odesláno 26. březen 2021 Sdílet Odesláno 26. březen 2021 motor RHK (2.0 HDi) - měl jsem dole hlavu a sundané vačky. Poradí mě někdo/ existuje schéma: jak nyní spolehlivě nastavit rozvody? Tzn. v jaké pozici má být řemenice kliky a řemenice vačky při nasazování řemene + v jaké pozici mají být usazeny vačky než je zaklopím a dotáhnu ventilovým víkem??? Všude jsem našel jen "návod" na výměnu pouze rozvod. řemenu kde je jasné že stačí si zablokovat řemenice v jakékoliv pozici se motor naposled zastavil, to je ale pro moji potřebu nedostačující Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 26. březen 2021 Sdílet Odesláno 26. březen 2021 Protočíš kliku a zajistíš za startérem setrvačník to samé uděláš s vačkou a zajístíš jí skrz kolo a hodíš tam rozvody.. jako na každém motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 26. březen 2021 Sdílet Odesláno 26. březen 2021 před 4 hodinami, rider39 napsal: v jaké pozici mají být usazeny vačky než je zaklopím a dotáhnu ventilovým víkem Všeobecně: pokud nepanuje v duši jistota, tak dávám kliku do polohy "všechny písty v lajně", pak teprve dotáhnu vačky a následně opatrně pootočím klikou.... Písty v lajně jsou jistotou, že nebudu při utahování rvát pootevřený ventil do pístu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 26. březen 2021 Sdílet Odesláno 26. březen 2021 ano, ano presne takto sa to ma robit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.