Jump to content

Jak? nastavení rozvodů motor RHK


Recommended Posts

motor RHK (2.0 HDi) - měl jsem dole hlavu a sundané vačky. Poradí mě někdo/ existuje schéma: jak nyní spolehlivě nastavit rozvody? Tzn. v jaké pozici má být řemenice kliky a řemenice vačky při nasazování řemene + v jaké pozici mají být usazeny vačky než je zaklopím a dotáhnu ventilovým víkem???

Všude jsem našel jen "návod" na výměnu pouze rozvod. řemenu kde je jasné že stačí si zablokovat řemenice v jakékoliv pozici se motor naposled zastavil, to je ale pro moji potřebu nedostačující 🤷‍♂️

Link to post
Share on other sites

Protočíš kliku a zajistíš za startérem setrvačník ;) to samé uděláš s vačkou a zajístíš jí skrz kolo a hodíš tam rozvody.. jako na každém motoru

Link to post
Share on other sites
před 4 hodinami, rider39 napsal:

v jaké pozici mají být usazeny vačky než je zaklopím a dotáhnu ventilovým víkem

Všeobecně: pokud nepanuje v duši jistota, tak dávám kliku do polohy "všechny písty v lajně", pak teprve dotáhnu vačky a následně opatrně pootočím klikou.... Písty v lajně jsou jistotou, že nebudu při utahování rvát pootevřený ventil do pístu....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...