Jump to content

Recommended Posts

Prvotni nadseni z auta je uz pryc a uz vidim nejaky ty chybky. To ze me rano docela dlouho zima na nohy se s prichodem teplejsich mesicu odstrani samo. Kvalitu dilenskeho zpracovani snad doladi servis. Mezi maskou a kapotou mam na kazde strane jinou sparu, kastlik taky moc s palubkou nelicuje, chrom listy nade dverma a jejich napojeni v oblasti zadniho okna delal asi slepec. Pri kazdym druhym vystupovani z auta vytrhnu botou bocni plastovy kryt stredoveho tunelu. Nevim, proc spodni hrana tak trci do prostoru. Ve vydechu topeni u ridice mam obcas meluzinu. Hlidani jizdy v jizdnim pruhu me uz nekolikrat vyrhlo na dalnici volant z ruky. Pri prejizdeni do jineho pruhu i pri zapnutem blinkru se to chovalo, jak kdyz neblikam a auto volant natocilo zpet. A jak clovek volant nedrzi krecovite, tak me ho to skoro vyrvalo z ruky. Otvirani kufru kopnutim nohy funguje tak asi na 80%, takze clovek vypada jak vul, protoze kope pod naraznik a kouzlo se nedostavuje. Ostikovace ve steracich, na ktery jsem senz 508 moc tesil, protoze tam jsou k prdu, tak na konci list asi neni tryska, takze me to jen smrdla okno na sucho a kdyz se soli, tak super. Ale je to o mnoho lepsi jak u 508.  Grafika navigace hodne slaba a spusteni systemu po nastartovani nekdy taky trva dele.  Ale abych si jenom neztezoval, tak auto moc pekny, motor a prevodovka ok, hlasovy ovladani super, jen by mohlo mit vice prikazu. Asistent dalkovych svetel proti 508 taky funguje mnohem lepe,  ve stare 508 to je nepouzitelne.

Jeste jsem nepochopil, proc to nema uz predni mlhovky. Nadrz proti 508 zase hodne mala, tankuji casteji, nez jsem byl zvyklej, to zase bude dan hmotnosti a emisim. A jak jste na tom vy?

Link to post
Share on other sites

Ahoj, maš 5008 před nebo po faceliftu ? Jestli po faceliftu tak maš už ten vetší středový display, popř, jakou maš uroven vybavy např Allure pack ?  Ptam se kvuli tomu hlasovému ovladaní....jestli už ti funguje v českem jazyce, a maš tam tedy Wave 4 , který češtinu umí. 

Diky

 

Link to post
Share on other sites

@doctortom508špatná kvalita zpracování je známá věc. Trpí tím především 3008,5008a Rifter a někdy je to opravdu katastrofa, že to není k pochopení. Úplně tím ty auta znehodnocují.  Včera jsem zrovna prohlížel jednu novou 3008 GT a to bylo fakt šílený, ani jsem to nevyfotil. K tomu ti jen dám radu, řeš to s prodejcem hned, nečekej na žádnou garanci. Záruka se sice na to vztahuje po celou dobu, nicméně Peugeot prodejci takovéhle věci proplácí pouze v prvních třech měsících..  takže se pak cukají a nechce se jim s tím nic moc dělat.

Mlhovky jsem zatím též nijak nepochopil. Možná se jim tam nehodily, možná nemají mlhy, nevím 🙂

Link to post
Share on other sites

Mam po faceliftu, mam ji mesic a byla to asi jedna z prvnich objednanych do vyroby. Mam allure pack, vyhrivany sedadla a TZ. Hkasovy ovladani jede v cestine a mile me prekvapilo. Jen bych uvital vice prikazu.

Kvalita zpracovani me prekvapila nemile, asi u auta za 300 by to clovek toleroval, ale bylo to krapet drazsi. Zitra jedu do servisu, tak jsem zvedav. Kupujeme tam vic aut, tak nam celkem vychazeji vstric.

Link to post
Share on other sites

Ok, diky za info....mam v umyslu v blizke době stejnou konfiguraci...proto se ptam detailněji na zkušenosti :)

Tažné zařízení....maš z vyroby a nebo domontované Peugeot prodejcem/servisem ? Jestli domontované, kolik za to chtěli a vyplatí se cenově , s porovnáním za celkem hodně 16 tis. z vroby ?

píšeš: Hlidani jizdy v jizdnim pruhu me uz nekolikrat vyrhlo na dalnici volant z ruky..... máš to "s" a nebo "bez"  Pack drive assist + EAT8 ...protože pak by si tam krome Adaptivního tempomatu s ACC stop and GO mel mit i Lane Positioning Assist (udržuje vozidlo v jízdním pruhu). ...a toto by to , co popisuješ nemelo delat....aspon tak to prezentují na officialních peugeot strankach a i youtube testech..

diky a mej se

Link to post
Share on other sites

@otojanicek Já mám třeba tažné zařízení z výroby a jiné bych nechtěl určitě! Vidím to, jakým způsobem se montují dodatečně - jde vidět konstrukce a hyzdí to auto i když máš hák sundaný. Já chtěl tažné ale podmínka byla aby na autě nešlo vůbec poznat že ho má. Myslím, že na té ceně auta už je dobré ty peníze navíc obětovat. Mě nabízeli při objednávce, že mi ho dodělají v servisu prodejce a cena byla 19 tis za dodělání vs 25 z fabriky. Dodnes jsem rád, že jsem se rozhodl dobře, protože jak říkám 1) na autě nejde nic poznat že ho má - jen vyklopíš hák zespodu auta a 2) nemusím vozit hák v kufru. 

Edited by HanysR
Link to post
Share on other sites

Mam tam Pack safety plus. Blby je, ze to trhani volantu z ruky je obcas, takze to v servisu nepujde ukazat. Koule byla objednana s autem, a myslel jsem, ze bude z vyroby, ale urcite ji delali v salonu. Ale kdyz je koule sundana, neni znat ze to ma tazny. Ale cenu nevim.

Link to post
Share on other sites

Kopání pod nárazník jsem řešil a do značné míry vyřešil.

- nespěchat,

- ponechat klíč blízko středu kufru

- kopnout tak akorát rychle - já kopu zprava doleva, ale zkus přímo

- čidlo je v levé čtvrtině nárazníku, dívá se doprostřed

- po kopnutí zase klíč ke středu kufru

- když je nárazník zespodu od bláta, tak to nefunguje

Link to post
Share on other sites

No den ode dne se lepsim 🙂🙂🙂 puvodne jsem kopal jako vsichni v televizi ze strany na stranu a uspech nic moc. Potom jsem kouknulmdo navodu a tam pisou primo, to se dost zlepsilo. Uz to celkem je pouzitelne, ale skoro pokazdy kdyz me na tom zalezi, protoze mam plny ruce nebo chci zamachrovat, tak nic. Prijdo mi, ze je treba kopnout a pak ustoupit, pokud neustoupim, tak neotevre. Ale ono je treba, dostal bych jinak dverma. Klic mam stale v kapse, takze je blizko stredu.

Link to post
Share on other sites

možná měl Peugeot dát k manuálu video, jak má být člověk nahrbený, odkud kam kopnout atd. 😂

super věc, když držíš dvě tašky v ruce 😲, prostě aušus, ať se na mě nikdo nezlobí, mi stačí, když vidím souseda jak máchá nohou a nic, a nic, a nic.

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Rekl bych, ze mam auto dost novy. Uspesnost je takova ala pjuzo 😀  bezklickovej pristup stal u 508 taky za hofno. Za mokra neodemknul, nezamknul. Potom se to horsilo i za sucha. Nakonec jsem zamykal ovladacem, pac to nebylo ani pade na pade a clovek musel furt kontrlovat, zda zamknul. Tady to zamykani taky moc nic. Odemykani celekm jde, ale preferoval bych aspon 95% uspesnost  kdyz za to platim. Ale v servisu se tvarej, ze to je vlastnost. Kdyby dali radsi tlacitko na kliku.

Edited by doctortom508
Link to post
Share on other sites

to si nevybereš--na svém mám tlačítko na klikách, ale prodavač v šourůmu říkal: moc to nepoužívejte, ten mikrospinač se brzy pokazí , pak se mění celá klika, bo spinač zvlášť není, takže tak asi 😂

Edited by ozzy56
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ahaaa. No me u 508 3 mesice resili, ze nejde chcipnout motor jen stisknutim tlacitka, muselo se nekolik sekund drzet. Nikdo nevedel, co s tim, ani v tovarne. Menili a menili, anteny, klice, jednotky, pak se me ptali, zda nemam treba novy hodinky a pak se to nejak opravilo samo i bez nich 😀

Edited by doctortom508
Link to post
Share on other sites

K otevírání kufru - ze začátku jsem s tím taky bojoval, pak jsem koukl do návodu a vyladil techniku🙂 Je třeba jít nohou pod nárazník a pak nahoru - jakoby z pod auta trčel 10cm čudl, který je třeba tou nohou zamáčnout do nárazníku. A pak poodstoupit, aby člověk nedostal ránu dveřma. Dlouhodobá úspěšnost 100%.👍

Link to post
Share on other sites

Já vytočím chodidlo na bok (jako snaha dát patičku) jemně kopnu pod střed nárazníku. Chodidlo vytáčím abych nekopl špičkou do auta a neměl okopané boty. Úspěšnost také 100%. Ze začátku úspěšnost mizivá protože jsem se řídil různými videy apod nesmysly kdy kopou pod narazníkem ze strany na stranu atd. To nefunguje. Takhle mi to ukazoval i prodejce a nešlo mu to - smutné že to nevěděl. Stačí mrknout do návodu. 

Link to post
Share on other sites

Prodejce ani autorizovaný servis to nevěděli a nevědí. Proto moje auto stálo 8 týdnů v servise, kde hledali závadu (a já jsem si vyzkoušel 308). Nechal jsem jim to tam spíše ze sportu, jsem taky vývojář, tak jsem byl zvědav, jak a co dosáhnou.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...