Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Platíte pokuty?


ozzy56

Recommended Posts

No jak to tak slušně.... Jistě, ještě hříšníkovi prostřelit koleno. Ta banda státních úředníků už nechce dělat vůbec nic. Na co stát zaměstnává armádu lidí na finančních úřadech, kteří mají tohle vymáhání pokut v popisu práce? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

No jasně, nezaplacení pokuty. Nejběžněji používané u kamionů. Ty částky jsou poněkud vyšší, řidič to není schopen zaplatit, sundají značky a čeká se až přijdou kačky z čr. Nebo to dělají i při špatném technickém stavu.

Upraveno uživatelem Petr 3008
chybný text
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě se to nestalo ale slyšel jsem že týpka zastavili v rakousku a neměl zaplacenou nějakou pokutu a četník prohlídnul auto viděl tam pěkný rádio tak ho z auta vytáhnul a řek že to bude stačit a pustil ho. Ale je fakt že useknutá čísla z tahače už jsem jednou řešil no řešil vezl jsem celníkům na čáru hotoví peníze aby jejich kolegové ve vnitrozemí pustili tahač dál pracovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

četl jsem, že v zimě, když se uzavře nějaký úsek cesty pro nákl. auta, protože by tudy neprojela a zablokovala cestu,  v 99% tam vjede cizinec z Balkánu, který ale může dostat max. 2000.- pokuty za neuposlechnutí zákazové značky, NIC VIC 😯, veškeré vyproštění jeho kamionu, obnovení provozu pro osobní auta platí náš stát...

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, ozzy56 napsal:

četl jsem, že v zimě, když se uzavře nějaký úsek cesty pro nákl. auta, protože by tudy neprojela a zablokovala cestu,  v 99% tam vjede cizinec z Balkánu, který ale může dostat max. 2000.- pokuty za neuposlechnutí zákazové značky, NIC VIC 😯, veškeré vyproštění jeho kamionu, obnovení provozu pro osobní auta platí náš stát...

No to nebude až tak pravda,  protože tam záleží na tom kdo to vyproštění provádí. Pokud je vyproštění provedeno silami a prostředky IZS tak ho hradí kancelář pojistitelů která by měla uhrazenou částku uplatňovat buď na svém protějšku nebo pojišťovně v zemi kde je vozidlo registrované. Pokud je vyproštění provedeno silami a prostředky smluvního partnera správce komunikace tak to hradí správce komunikace a ten by měl částku vymáhat na vlastníkovy vozidla. A pokud vyproštění provádí specializovaná firma na žádost řidiče nebo asistenční služby pojišťovny tak je to hrazeno buď řidičem nebo asistenční službou pojištovny u které je vozidlo pojištěno.  Aspoň takhle nám to vysvětlovali na školení odtahovkářů před pár lety. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no právě--ono to papírově vyřešené mezi státy je, ale ty náklady jsou zpravidla nedobytné, psali v tom článku, jen těch max. 2000.- za pokutu a i to je někdy problém, protože řidič má jen nějakou nesměnitelnou měnu a řidiče tady násilím držet nemohou..., byl jsem z toho článku celkem špatný, bo se řeší kdejaká cypovina, ale třeba na totok není 30 roků čas...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...