Jump to content

Recommended Posts

Tak jsem opět zpátky s dotazem, tentokrát ohledně diagnostiky. Kvůli klesajícím otáčkám u zahřátého motoru byl Peugeotík na diagnostice a je tam kod chyby P0140. Dá se zjistit, které lambda sondy se to týká? Na netu jsem moc úspěšná nebyla... 

Jinak těsnění ve dveřích jsem namazala silikonovým olejem, tak uvidím, zda to bude v pohodě. 

Link to post
Share on other sites

Neuvádíš motor, ale P0140 je výstupní signál zadní lambda sondy (za katalyzátorem), ale zadní lambda sonda otáčky neovlivňuje ;) to bude problém jinde.

Pravděpodobně, pokud bylo na diag vidět jen kod chyby, tak se jednalo o neoriginální diagnostiku a daný člověk tomu nemusí tak rozumnět aby byl schopný (bez origo diagnostiky nadlidský ukol), aby v živých parametrech či chybách dohledal kde může být problém

Link to post
Share on other sites

Je to 1,4 54kw. Na diagnostice to bylo přímo v Peugeotu. Na tom protokolu je napsáno :,, Trvalá závada. Signál výstupní lambda sondy, přerušený obvod." A bylo tam ještě :,, zavřená smyčka, ale závada jedné lambda sondy." 

Co by tedy mohlo způsobovat ty kolísající otáčky? Jsou tam nové svíčky, kabinový a olejový filtr i olej.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...