nespesny Odesláno 19. březen 2021 Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Dobrý den. U mé 508 2,0 HDI 133Kw mi začal prokluzovat za studena automat. To dělá jen pár minut a když jsem jel hned z kopce, tak to nebrzdilo motorem. Jako bych měl neutrál. Po chvilce naprosto v pořádku - pěkně řadí podle zatížení a akcelerace. Žádné cukání. Auto mám přibližně 1rok a aktuální stav 163tis km. Já najel slušným ježděním jen asi 15tis. km. Auto bylo dovezeno z Francie a má servisku bez záznamů. Může mi někdo prosím poradit co s tím? Nebo mi poraďte někoho kdo tomu rozumí a podíval by se na to. Jsem od OSTRAVY. Děkuji Více na: https://www.peugeotclub.eu/poradna-dotaz/prokluzuje-mi-za-studena-automaticka-prevodovka-979 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 19. březen 2021 Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Za studena je to ale v pořádku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nespesny Odesláno 20. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Pokuď je to v pořádku, tak jsem jen rád za info. Jen nevím, jak by to mělo jet hned v zimě do většího stoupání. Je třeba v zimě studené auto s automatem nechat před jízdou chvíli nastartované? Max 5 minut jízdy v nízkých otáčkách od studeného startu a jede normálně. Většinou jsem auto nechal chvíly rozmrazit před jízdou nastartované, a tak jsem si toho nevšiml. Auto nemám garažované. Je to můj první automat a první zima s ním. Jinak jsem s autem velmi spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Skluz je jedna z vlastností měničového automatu. Pokud při něm auto táhne, je to ok. Problém by byl, kdyby motor vylítnul do otáček bez tahu.... Zahřívat to stáním na místě nemusíš, stačí, když se slušně chováš ke studenému motoru, automat se prohřeje pomalu s ním. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nespesny Odesláno 20. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Tak to hned po vyjetí prokluzovalo dost po přidání na plyn a následným ubráním cca na 1800 otáček na dvojce jen s mírným tahem a po povolení plynu zase cca1200 otáček 3x po sobě. Po cca 800 metrech zase úplně normál. Většinou vyjíždím za studena pomalu, takže bez nutné větší akcelerace. A když jsem za studena vyjížděl jinde a jel po 200metrech z mírného kopce, tak to nebrzdilo motorem. Jako bych jel z kopce na neutrál, pak kopeček normální tah a následně opět z kopce, jako na neutrál.až po cca 2km to po ubrání plynu a i z kopce brzdilo motorem. Tak nevím, myslel jsem nejdříve, že ten volnoběh z kopce za studena může být spojen s tím systémem start stop co to startuje alternátorem. Děkuji za jakékoli informace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Prokluzování za studena je vlastnost automatu. Přemostění měniče funguje od teploty převodového oleje 15 °C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nespesny Odesláno 20. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Děkuji, bál jsem se problému a komplikací s tím spojených. Nemůže někdo prosím poradit, jak je to s olejem v té automatické převodovce? Mám najeto 163tis km a žádné info o servisu z Francie. Dovezeno minulý rok a ježděno dřív, asi jen dlouhé trasy. Soudím, tak podle stavu tachometru cca145tis km najeto za 2,5roků a poslední uložená historie řidiče za 9999km průměr rychlost 67 a spotřeba 5,8l. Měnil jsem jen zadní brzdové obložení, olej a filtry motoru. Na převodovce je vidět červený těsnící silikon, jak by to někto měl rozdělané, nebo je možné, že je to od výroby? Přikládám obrázek. Nevím zdali a kde řešit výměnu oleje v převodovce. Byl jsem v PEUGEOTU Hodoňovice a tam po delším hledání možných servisních intervalů řekli, že je to doživotní náplň a mohou pouze olej doplnit. PEUGEOT Ostrava to taky nedělá. Tak nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 S tím olejem v automatu je to těžké. Samozřejmě se nechá vyměnit, ale při velkém nájezdu po výměně může dojít k problémům s převodovkou. Ideální je každých cca 60k km dělat výměnu oleje, ale od nova. Takže těžká rada, je to jen na tvém uvážení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. březen 2021 Sdílet Odesláno 20. březen 2021 No hlavně je tu toho o výměně oleje v automatu napsáno mraky napříč modely, takže vlézt do hledání a informace si dohledat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nespesny Odesláno 20. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 20. březen 2021 Děkuji, docela dost jsem hledal a četl. Nechám to vyměnit s proplachem a nejlépe olej origo PSA nebo Ravenol, jak jsem se zde dočetl. Jen ještě najít někoho, kdo to dělá dobře kolem Ostravy. Mám sice najeto o sto tisíc víc než těch na výměnu doporučených 60tis. km, ale snad je k dobru vysoká pravděpodobnost předešlého užívání auta na delších trasách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.