Guest Petr 3008 Odesláno 31. červenec 2021 Sdílet Odesláno 31. červenec 2021 před 9 hodinami, Sabaton napsal: servis to ještě nikdy nedělal jsem ti na to zvědavej, jak to dopadne. Podle těch fotek jsem spíš myslel, že je nějak zborcená výplň opěradla, ne potah . Vůbec by mě nenapadlo, že budou sedadlo rozebírat, čekal jsem výměnu kus za kus. No.. držím palce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blue_Car Odesláno 31. červenec 2021 Sdílet Odesláno 31. červenec 2021 Ok, díky. V týdnu tam jenom zavolám a zeptám se jak to vypadá a popřípadně budu dál trpělivě čekat Sabaton ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabaton Odesláno 31. červenec 2021 Autor Sdílet Odesláno 31. červenec 2021 (upraveno) před 2 hodinami, Petr 3008 napsal: jsem ti na to zvědavej, jak to dopadne. Podle těch fotek jsem spíš myslel, že je nějak zborcená výplň opěradla, ne potah . Vůbec by mě nenapadlo, že budou sedadlo rozebírat, čekal jsem výměnu kus za kus. No.. držím palce Abych se Ti přiznal, mám z toho spíše obavy, ale tak snažím se je v sobě dusit. Ani mě ve snu nenapadlo, že se sedačka bude rozebírat. Jelikož spodní část ( ta " odřená " ) bude chybou potahu, ale ta vrchní část bych neřekl, že bude o potahu. Materiál vyplně je možná malinko " zborcený " a tvarově jiný, než -li u sedadla spolujezdce. Nedokáži si představit, jak se potah dá na sedadle napnout a vytvarovat tak, aby seděl perfektně jak má sedět. No, nevím no.... Každopádně sedačka je to jediné co mi na autě momentálně vadí. Na kufr už jsem si zvyknul a byť to neslícování vidím, podvědomě jej již ignoruji. Zkusím to sice nadhodit při reklamaci sedadla, ale asi budou mít dost starostí se samotnou sedačkou. V pondělí se mi narodil syn a tak využíváme už maximální obsazenost zadních sedadel v režimu vajíčko - sedačka 15 až 36kg - sedačka 9 až 36kg a je to prostě super. Skvěle se se sedačkami manipuluje, super přístup a nejstarší syn dle potřeby může mrněti pomoc, stáhnout stínění atd. Opravdu pro větší rodinu nemá chybu. @Blue_Car Budu Ti držet palce, ať je vše brzy vyřešeno ke tvojí spokojenosti. Já reklamuji auto, v pondělí jsem odesílal horské kolo na reklamaci, tak s obavami čekám, co dalšího se pokazí. Upraveno 31. červenec 2021 uživatelem Sabaton Blue_Car ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 1. srpen 2021 Sdílet Odesláno 1. srpen 2021 @Sabaton gratulace k rozšíření rodiny. Sedačka se dá rozebrat, sundat potah a zase zpátky natáhnout. Ale podle mě je lepší, když to dělá čalouník. Nechával jsem na jaře předělávat sedačky u cabria, kdy z jedné kostry se potah sundal, upravil na tří dveřovou verzi a natáhnul na kostru sedadla, co bylo v autě. Ale držím palce, ať se reklamace povede na první dobrou. Taky jsem čekal, že vymění celou sedačku kus za kus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. srpen 2021 Sdílet Odesláno 1. srpen 2021 Sabaton, gratulace k přírůstku do rodiny. Sedačky se nedodávají jako ND. Je to po dílech. Výměna polštáře a potahu není zas tak velký problém. Sám jsem měl několikrát odstrojené sedačky na 407 a staré 508 a bylo to celkem snadné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. srpen 2021 Sdílet Odesláno 1. srpen 2021 @HonzaZProblém je, že pro tebe je snadné skoro vše @Sabaton Nenech se znechutit dřív, než je to hotovo. Třeba budeš mile překvapen a spokojen, takže nepředbíhej čas A gratuluji k třetímu prckovi! Já obdivuji rodiče kteří psychicky zvládnou 3 a víc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. srpen 2021 Sdílet Odesláno 1. srpen 2021 HanysR, tak úplně všechno pro mně také není snadné, ale v servisu by to měli zvládnout bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabaton Odesláno 31. srpen 2021 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2021 Krásný večer všem, malinko to už asi bude vypadat, že si vymýšlím, nebo že si sem chodím stěžovat, ale situace se né vždy vyvíjí dle mých představ..... Každopádně auto jsem tedy 26.8. zhruba o půl 8 ráno odevzdal do servisu. Do servisu jsem byl objednaný cca měsíc, přijetí auta v pořádku, víceméně dle zažitých standardů s autorizovanými servisy. Byl jsem informován, že se servis vynasnaží auto připravit ještě tentýž den, ale že si nejsou jisti, jelikož sedadlo u tohoto modelu ještě nedělali. Kolem 1 hodiny odpoledne telefonát, kdy jsem byl informován, že auto téměř jistě nestihnou, sedačka byla odstrojena, ale montáž potahu není tak jednoduchá jak bylo v představách techniků. Bylo slíbeno náhradní auto zdarma, pokud servis nedokončí, což mi přišlo jako velmi férové jednání. No ovšem kolem 3 hodiny odpolední mi byl vyražen dech, jelikož mi přijímací technik po telefonu sdělil, že objednali špatný sedák a že ten správný dojde nejdříve v pondělí. Jako náhradní auto nabídnut Peugeot Rifter 1.5 Allure, což jsem přijal, jelikož se i jako 5-ti členná rodina dokážeme odvézt tam, kam budeme potřebovat. Nechtěl jsem sice nechat rozebráné auto v servise přes víkend, ale nebylo moc na výběr. No v pondělí jsem mluvil s technikem, jelikož mě zajímal vývoj situace kolem mého auta. Prý servisu chybí nějaká " data " ( nevím co potřebuje sedačka za data ) a mám zavolat zítra. No dnes jsem volal do servisu a bylo mi řečeno, že díly na sedačkou dostanou až koncem zaří. Technik, který auto příjimal má do čtvrtka dovolenou, takže ve čtvrtek mám volat do servisu a budeme řešit co dál. Upřímně si moc nedovedu představit situaci, že auto bude více jak měsíc stát rozebrané v servise. Rifter je sice fajn auto, ale kdybych chtěl Riftera, koupím si ho. Jsem ze všeho zklamanej. Počítám, že starý potah a díly sedačky asi nejsou ve stavu, že by se daly vrátit ( možná se pletu a půjde to zkompletovat zpět do původního stavu ). Ovšem ani má nejdivočejší fantazie mi neumožňuje si představit s jakým řešením servis přijde. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 To je teda síla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*nohafuc* Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Fakt nechápu proč dělá Peugeot takový obstrukce a nevymění sedačku kus za kus.Podle toho jak píšeš,by to snad vyšlo i levnějc a spousta lidí by mělo klidný spaní. Držím palce a přeju pevný nervy. radim.1008, Péťa, ozzy56 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 ...jestli Ti aspon toho Riftera nechaji celu dobu.... ..ale sila to je.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Petr 3008 Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Taky ti moc držím palce.. i když to asi nijak nepomůže. V podstatě k tomu není moc co říct. Ta doba teď prostě normální není, problém je se vším. Tady v Písku vyrábí sedačky pro VW, i pro jiné, dokonce možná i pro PSA netuším. Fabrika stojí, automobilky v omezeném režimu neodebírají, dopředu platit nechtějí...atd.atd.. sklady jsou všude prázdné, na sklad nikdo nebere, no a pak jediný kus něčehi prostě není kde vzít. Tím ale nikoho neobhajuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 No je to fakt teda situace. Jako blbé je to, že v autorizáku neumí vyměnit a objednat potah na první dobrou. Kdo by to jiný měl umět? Když někdo potřebuje speciální postupy i na takovou opravu tak bych chtěl vidět jak budou opravovat elektro s nějakým nepravidelným šotkem. Jinak je fakt, že všeho je nedostatek a vše je pekelně drahé. Všeho je nedostatek a přitom výroba stojí. Je to zvláštní doba, snad bude v dohledné době lépe. Já čekám v autorizáku na modul s páčkou blinkru a prý je to taky nedostupné takže to bude bůh ví kdy. Držím ti pěsti aby se to vyřešilo co nejrychleji a co nejlépe. Ještě že se k tomu postavili čelem se zápůjčkou auta. To je super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 (upraveno) když se ze začátku výroby T 815 reklamovala sedačka řidiče, přišel jen potah..., čalouník u nás nebyl, tak to dali klempířovi a dopadlo to blbě, přitom výměna potahu vypadá dost jednoduše , nakonec to při dalších reklamacích dopadlo tak, že jsem vzal Avii Furgon, komplet původní sedačku a zajel do Kopřivnice vyměnit kus za kus , takže auto bylo druhý den hotové..., už když se tady psalo, že bude jen výměna potahu, věděl jsem, že bude problem... Upraveno 1. září 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blue_Car Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Taky mám špatnou zkušenost se servisem. Na začátku července jsem reklamoval převodovku s tím, že oprava bude do týdne, když jsem se připomněl, bylo mi řečeno, že je špatná doba, do teď se neozvali. V sobotu tam jedu osobně, už mě to nebaví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Amatéři, nic jiného mě k tomu nenapadá. Péťa a Charlie 1 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
doctortom508 Odesláno 1. září 2021 Sdílet Odesláno 1. září 2021 Twl, i kvuli blby vymene zarovky chteji znat VIN a pak objednaji potah na sedacku blbe? To je fakt super material, je fakt, ze nekterych dily je nedostatek. Ale potah ma mit cislo, ktery by snad nekdo mohl zkontrolovat kdyz jim prijde. Skoda, ze clovek musi kvuli zaruce jezdit do autorizaku, tam to je odbornik vedle druhyho. No nasere to. Jeste, ze netransplantujou organy, clovek by sel na ledvinu, oni ji vyndaj a malem tam nasijou srdce .... a pak reknou zkusime pockat nez bude fakt ledvina? Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabaton Odesláno 15. listopad 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2021 Krásný večer, dlouho jsem se tu neobjevil. Má láska k Peugeotu se pomalu mění v takovou menší noční můru..... Příběh se sedačkou skončil tak, že mi auto bylo vráceno s " rozpracovanou " sedačkou, kdy chyběli nějaké boční plasty a vyměněn byl pouze potah na opěradle, sedák zůstal původní.... Vzadu plandala síťka na odkládání věcí, servisní technik mi přislíbil, že sedačka bude OK a že na ní nemám vůbec koukat.... No při nastupování jsem koukal na kovovou konstrukci sedačky a špatně fungovala výšková aretace sedačky... no to prostě u auta za tolik peněz přesně chceš a posiluje to Tvé nadšení... řekl jsem si, že to zkousnu a ať už to mám hlavně za sebou.... Měsíc a půl jsem čekal na správný sedák.... V pondělí 8.11. auto na žádost přistaveno do servisu, sedák vyměněn. Ovšem nebyla opravena ta odkládací síťka na zadní straně sedadla, vlevo nahoře není upevněna a prostě tam tak hezky plandá... Božííííí zážitek. Dle technika jim mám dát ještě jednu šanci, ale že se asi bude bohužel muset sedačka opět odčalounit, aby se tam ta síťka mohla vrátit.... No ty ...... Třešničkou na dortu je, že mi přestala " držet " na magnet taková ta zadní krytka mezery mezi dnem kufru a zadními sedadly.. drží na magnet, dle servisu v sedadle magnet je ( přikládali železo a drží ), na té krytce na podlahu je místo kde se to má chytit na magnet, ale prostě to nedrží, nikdo neví proč.... Auto jsem si " užíval " týden. Včera nájezd od Globusu na rychlostku, plynule se připojuji, najednou rána od motoru, motor se začal šíleně klepat, auto padlo do nouzáku a celé sebou mlátilo... Děti malinko vystresované, ale uklidnil jsem je... Blikala oranžová kontrolka motoru a na displeji svítilo " Závada motoru: Nechte opravit vozidlo ".... Opatrně jsem ty asi 4km dojel domů. Dnes telefonát do servisu, odpoledne objednán odtah ( díky bohu za dobré pojištění ) a auto odtaženo do servisu. Dostal jsem náhradní vozidlo Fiat Tipo a technik mi řekl, ať nevěším hlavu, že jsou to jen stroje. Za ty peníze co mě auto stálo mi už pomalinku začíná zamrzat úsměv. Zlatá naše škodovka, nikde mě nenechala, 10x v HR, 3x v IT a vždy bez sebemenšího problému. No uvidíme co se stalo.... Najeto 6688 km.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 15. listopad 2021 Sdílet Odesláno 15. listopad 2021 Tak to je pech... Ať je to vše na záruku a je to jen nějaká prkotina. Kde to servisuješ? Sabaton ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabaton Odesláno 15. listopad 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2021 Pevně věřím, že to musí být na záruku, jelikož to má najeto jen 6688 km a auto mám jen přibližně 3/4 roku. Servisuji tam, kde jsem koupil, tj. Autopalace Brno. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.