Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sabatonovo 5008 1.2 MAN 6 - červená Ultimate


Sabaton

Recommended Posts

Určitě bych taky poznamenal že ve Tvém případě by se asi hodilo aby z každého jednání jsi měl nějaký zápis nebo i na diktafon zaznamenané jednání a když nic jiného tak alespoň někoho kdo by mohl Tvoje tvrzení proti tvrzení technika podpořit. Hele taky jsem byl takhle řešit s kamarádkou reklamaci vad a nedodělků v baráku. Protože ona se v nejlepší době pro stavbu (těsně před předávkou) rozvedla a ta stavební firma když to zjistila tak se snažila ji ojebat na kdečem tomu týpkovi se to nelíbilo mlel něco ve smyslu jako že bude jednat jen s ní že já jsem nebyl u žádného předchozího jednání no nevykroutil se protože kamarádka byla ode mě připravená a rozhodnutá že když nebude stačit abych tam byl já tak že to dá právníkovy a toho se ten týpek leknul. Takže když půjdeš něco reklamovat tak vem sebou třeba kolegu nebo tatíka nebo pantátu nebo i manželku když se bude tvářit dostatečně sebevědomě a bude dělat jakože ona je doma ten šéf a že ty to musíš vyřídit nejen aby jsi byl spokojený ty ale i ona tak to taky dokáže zabrat zkrátka pokud jseš si vědom toho že nedokážeš překročit jakousi hranci korektnosti tak to musíš udělat tak že sebou vezmeš někoho kdo to udělá za tebe nebo kdo do tebe štouchne že teď už je ten čas přestat bejt korektní. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Na tom, že bys dojel do jiného servisu není nic nenormálního. Jako pochopitelně a logicky by to měl řešit servis kde jsi auto kupoval, ale když to nejde...  A jiný servis na tom nijak škodnej nebude, pochopitelně dostane zaplacenou záruční opravu, takže je to pro ně taky kšeft. @Bravernapř. byl v jiném servisu maximálně spokojen.  Většinou právě tihle velcí prodejci mají se vším velký problém a nemají zájem se zdržovat a přidělávat si starosti. U těch menších je ten zájem o zákazníka podstatně lepší, protože stojí o to abys tam jezdil dál.

Každopádně ti držím palce, nenech to být a jak je psáno výše všechno písemně, řádnej protokol o reklamaci a řádné vyjádření k reklamaci.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sabaton ... je treba pisemne (emailem) zprcat autosalon (od prijimaciho technika az po majitele) vcetne fotodokumentace, v kopii na generalniho importera (s kontaktem bych asi mohl pomoct pres kamarady v Praglu) ... a posledni instance je pak rovnou automobilka s pohruzkou medializace na socialnich sitich.... ...clovek muze zustat slusny, ale nesmi na sobe nechat stipat spalky...  A to jsem se pred nekolika lety divil, jakej to pak  vzalo fofr, kdyz jsem si tehdy k jednomu autu postezoval rovnou v Rajchu..... 

.... tenhle postup jsem si overil znovu minuly tyden, kdy jsem kolegovi z prace (je taky dost slusny muzikant) pomohl v Ameru primo u Marshallu vyreklamovat  kurewsky draha zvukarska sluchatka po te, co se s nim lokalni dealer Marshallu taky snazil vyjebat.....  ... Amici si vyzadali vsechny podklady, fotky, protokoly z reklamace taky z CZ .... ..a vcera prisla DHL Express nova sluchatka i s venovanim a omluvou....  ...kolega ma Vanoce...

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sabaton Auto jsi kupoval v Autopalace Brno a já tam měl podobné problémy jako ty. Nakonec jsem skončil přes známost v Šudoma Třebíč a tam to brali se vší vážností. Neslibovali zázraky, ale o kvalitě slícování mají jasné povědomí a snaží se to napravit jen co to jde. Prý není špatné ani FAMKO v Brně, ale tam zkušenosti nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně s tím Autopalace Brno by chtělo něco dělat a dát jim najevo, že to není jen o prodeji ale i následné péči. To budou pěkní výkukové ☹️ To je na kontaktování Peugeot ČR aby si s nimi udělal pořádek. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sabatondoporučuji se buď obrátit na jiného dealera a trvat na svém a být na ně tvrdý nenechat se odbýt a pokud by všechno selhalo.... Zkusit i napsat přímo na Importéra a poslat jim fotky. 

Já jsem poslední možnost, když by všechno selhalo. Pak dokážu zařídit, aby se tím v Importu zabývali.

Ráda pomůžu, když můžu a mám tu možnost.

Import o spoustu věcech vůbec neví... Dealeři se jim s tím nesvěřují ..

Ale věřte, že výrobní vady, slícování a cokoliv jiného Import s Francií fakt řeší, ale je to s nima boj...my jsme pro Francouze úplný hov.... Takže s nima něco řešit je peklo...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem zvědav, jak přijde naše 3008...to nemají ve fabrice výstupní kontrolu..? Pokud budu řešit podobné problémy jako Vy(doufám že ne) půjdu na to jinou cestou pokud mě odpalkuji.... 

1) Pohrozim, že pokud nebudou řešit, v rámci reklamace, nechám zpracovat znalecký posudek, který ve výsledku zaplatí oni

2) Pokud neumí opravit a nechtějí, nechám opravit v karosarne kde to udělají, výstavu fakturu

3) platební rozkaz k uhrazení faktury podat u soudu

4) soud, ke kterému nedojde, protože zaplatí, protože jinak by měli vše dražší, 

Soud se bude opírat o znalecký posudek že je to špatně slicovane a že pokud to jinde opravili tak mám nárok na plnění.... 

Nebo 3x reklamovat stejnou věc a pokud Nesesteluji odstoupit od kupní smlouvy.... 

Od všeho si všechno vystavit písemně s odůvodněním proč to ne opraví... 

Nebo si za 1500 nechat sepsat od advokáta bubu dopis k odstranění vad s pohrůžkou soudu to taky zabírá 😉

Hoší probuďte se není to rohlík, ale auta za 500000Kc a výš tak za ty peníze to musí mít nějakou kvalitu... Je to nepříjemné, se s někým dohadovat ale je to jen psychologická hra oni nechtějí opravovat a vy si musíte stát za svým..... Napsat řediteli společnosti nebo i osobní schůzka pomůže a věci se dají do pohybu..... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

výstupní konrola je na linkách jen po dobu natáčení promo videa--pak je firma propustí,😂 jinak si neumím představit , že dveře nesedí s okolím o 5 mm...

ale jinak máš pravdu--chce to v klidu argumentovat, od všeho mít doklad , nechat přivolat nadřízeného atd., i když by člověk nejradši řval  🙊

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

@Charlie 1jak jsem psal, někdy bych to moje auto ještě rád vyměnil. Uvažoval jsem v příštím roce, ale tyhle problémy mě drží při zemi. Peripetie které jsem zažíval u "rovnání" svého auta mi jednou docela stačily. Nakonec to dopadlo jak píšeš, vyřešila to až nezávislá karosárna, v servisu Peugeot toho nikdo nebyl schopen a vždycky nadělali ještě víc škody. Naštěstí se ten můj prodejce k tomu stavěl čelem a snažil se to vyřešit k mojí spokojenosti.   No ale představa, že bych to měl řešit ještě jednou... a že si objednám auto, které dneska podle ceníku vyjde na 800 a budu čekat co mi přivezou za zvohybance... to mě děsí.  To bych nedal a myslím, že by to nedal ani prodejce a při mém štěstí bych nakonec zůstal bez auta.  A přestože mám Pežota moc rád, líbí se mi a vyhovuje mi,  moc a moc si to příště budu rozmýšlet za co ta výměna vlastně bude.

@VerýsekJá se tenkrát na zastoupení obrátil. Vůbec se se mnou nebavili, odpálkovali mě větou: Je nám líto, že s vozem nejste spokojen. S důvěrou se obraťte na jakýkoliv servis Peugeot v ČR.  Při dalším kontaktu mi již nikdy nikdo neodpověděl. Osobně si myslím, že ten pán, který to tam řeší je tam celkem zbytečně.  A když jsem jim sdělil svůj názor, ve vší slušnosti pochopitelně, pro jistotu mi přestali posílat i dotazník spokojenosti po návštěvě servisu 😂,  Protože je zajímá jen zda se na mě technik dost usmíval a jestli jsem někde na salonu nepotkal třeba pavouka 🤣 a to ještě jen proto, aby mohli servisu případně krátit bonusy. Ale za celé ty roky kdy jsem vlastně 3x kupoval nové auto se mě nikdy nikdo nezeptal jak jsem s autem spokojen, co mi na autě vadí, co bych třeba změnil apod. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Ještě se krátce k té "kvalitě" vrátím.  Dnes kousek vedle mě na parkovišti zaparkovala krásná bílá, čistá a naleštěná 5008 Allure.  Jen svítila a prostě si nešlo nevšimnout pátých dveří, na jedné straně vpadlé dovnitř o 2 cm.  Příšerné a viditelné na dálku. Je to normální ostuda, ostuda Peugeotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak na to mrkni hned při předání, alespoň pak nebude že vymýšlíš. Řekni že tě to praštilo do očí a chceš to řešit. Předání musí být schváleno a musíš říct, že vše OK. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Krásný večer všem,

velice se omlouvám za menší prodlevu, ale finišují mi 3 úseky dálnice a práce je opravdu hodně.

Předem bych Vám všem chtěl poděkovat za cenné rady. Nebudu tu vyjmenovávat, nerad bych kohokoliv opomněl. Jste moc fajn komunita a je mi ctí, že jste i bez toho, aniž by jste mne znali, projevili snahu mi pomoci. Velice si toho cením.

Nicméně můj příběh se sedačkou již zná své rozuzlení, jelikož mi nakonec byla reklamace sedačky uznána a mám povolenu v rámci záruky výměnu sedačky za novou. Takže servis objednal a až dorazí, budu vyzván, abych auto přistavil. Pro mne velice dobrý konec a doufám ( ťuk, ťuk ), že poslední reklamace .

Ještě jednou Vám tedy všem děkuji za rady, slova podpory a pomoc, kterou se mi dostalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...