Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Sabatonovo 5008 1.2 MAN 6 - červená Ultimate


Sabaton

Recommended Posts

V 21. 5. 2021 at 20:55, Sabaton napsal:

Ve výbavě Allure jsou sedadla kombinovaná látková čalounění COLYN černá. Na omak se určitě jedná o koženku. 

Péči chcou, to je mi jasné a nebráním se tomu, abych o auto pečoval. Ale stav po 2k km. No to mi prostě nějak nesedí. Jestli součástí péče není i to, aby člověk v sedačce neseděl. :D

Kozenka to nebude, ta by nevydržela záruku 8let/150000km....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Krásný den všem.

Bylo by asi malinko neslušné, abych svůj topic ukončil v rozčilení a bez nějakých dalších podrobností.....

No, auto je super. Další tankování před víkendovým odjezdem do štředních Čech ukázalo dle tankování spotřebu 6,75 l / 100 km. Super, sedá si spotřeba, auto jede krásně, vše funguje, z automatické klimatizace jsem v tomto počasí nadšený. Nic nějak výrazně nezlobí, vyjma zpomínaných věcí, děti auto miluji. Je opravdu neuvěřitelně vhodné pro rodiny s dětmi.

No, ale k tomu co mě pálí a štve....

Deformace sedadla se zhoršila. Nyní už je v té " koženkové " části viditelné i její změna tvaru, vytvořili se na vrchu jakési " boule ", nebo řekněme lépe nerovnosti. Dnes mě byly zrušeny nějaké služební jízdy, takže jsem zavolal do autosalonu a domluvil si osobní schůzku. Reklamoval jsem tedy páté dveře a jejich neslícování s karoserií a sedadlo.

Telefonická konzultace velmi na úrovni, měl jsem z ní dobrý pocit. Osobní setkání.... no, asi jsem moc citlivej....bez zájmu a odcházel jsem malinko s pocitem lháře a člověka, co si vymýšlí věci, na které si stěžovat. Dohnalo mě to až k napsání emailu a přiložením dalších fotografií. No, nejsem prostě člověk, který je stvořen pro soužití s jinými lidmi.... slušnost mi oplácena slušností mnohdy nebývá. Dobře mi tak....

Na dva šedé pruhy v bočnici sedací části mi bylo řečeno, že je to odřené od sezení a že je to normální. 🙄 Ano, po 2800 km je to odřené, po 15k km to bude prošoupané a s druhou výměnou oleje vyměníme rovnou i sedačku.....

K tvarové změně ( která se časem opravdu zhoršuje ) v horní části sedadla mi bylo řečeno, že je to způsobeno sešitím té koženkové ( nebo z jakého je to materiálu ) části a že je to taky vlastně OK. Na levé části sedadla to není, spolujezdcovo sedadlo má po stejně " odsezených " kilometrech všechny části bez vady, ale já mám asi štěstí na unikátně vyrobenou sedačku na straně řidiče.

No zakončeno " reklamací " a kontrolou pátých dveří. Byl jsem zaveden k předváděcí 5008 ( odhaduji výbavu Allure Pack ) ve stejně barvě. " No podívejte, tady je to ještě horší " .... jo, dveře skutečně neseděli ještě více, jak ty moje, takže co si vlastně stěžuju.... No, takže asi takhle.....

Technik udělal dvě rychlé fotky a že pošle do Francie ( na to jsem mu raději zaslal doma své fotografie ). Výsledek reklamace je mi dopředu znám a asi přesně vím, kam budu slušně ( pokud dá bůh, tak slušně ) odeslán. Nálada pryč, jelikož jsem byl od mládí školen velmi " profesionálním " přístupem techniků od Škoda Auto. No, dostal jsem se z bláta do louže.

Auto mě baví, ježdění taky, děti auto milují... ale jak se podívám na tu sedačku.... 🤬

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a pak si kup takovy drahy auto, u kteryho te s reklamaci po par km poslou do prdlele. Ja si teda na reklamace zatim nemuzu stezovat, ale mam to firemni a v praci mame jen pjuzoty, takze se k nam v salonu asi chovaji trochu lip.

Taky bych zkusil zajet jinam, i kdyz si myslim, ze se budou chovat podobne. Kseft s novym autem jsi jim neudelal a budou se muset *neumím psát slušně* s reklamaci...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja reklamoval slicovani masky a narazniku a slicovani dvirek odkladaci schranky pred spolujezdcem. Naraznik s maskou udelali, ale schranku ne. Prej to nejde a maji to tak vsechny auta na salonu. Takhle poladeny slicovani palubovky jsem videl naposledy u Lady 2105 v roce 1989. Bylo to stejne mizerne slicovany, teda spis neslicovany. Ale tam byl clovek rad, ze ma auto a neresil to. Pochopim, ze ma auto nejaky mouchy, ktery se projevujou casem a maji to vsechny automobilky, ale proc to jezdi z tovarny ve stylu DoDo. Proc to nesmontujou kloudne.

Upraveno uživatelem doctortom508
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008
před 3 hodinami, Sabaton napsal:

" No podívejte, tady je to ještě horší " ....

Na to jim ale *neumím psát slušně* pes. To že ty auta vyjíždí z fabriky v katastrofálním stavu všichni víme, oni jsou tam ale od toho aby to dali do pořádku a prodejce jasně nese záruku. A jezdit se zmuchlamou sedačkou, která je evidentně zmetek, tak to pardon. Ta je na výměnu jasná.  Nenech se a na všem si trvej.  Jde všechno, záleží ale jen na přístupu servisu. Klidně to zkonzultuj a vyzkoušej jinde, chválili tady ten Třebíč. A obrať se na zastoupení Peugeot ČR.  Je to boj, ale nenech se odradit a nepolevuj, to auto bylo za balík tvých peněz...

A mimochodem vůbec nechápu, že zastoupení Peugeot ČR tu kvalitu dávno s výrobcem neřeší..  Pomalu se zdá, že nepovedené auto jede automaticky do ČR.

Já měl štěstí, že přišel Covid, protože při řešení nekvality u mého auta jsem byl ve stavu do Francie dojet, postavit to před fabriku a přitáhnout tam nějakého direktora a tam mu to vysvětlit..  Ještě dneska bych tam asi seděl v base.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, doctortom508 napsal:

a slicovani dvirek odkladaci schranky pred spolujezdcem. Naraznik s maskou udelali, ale schranku ne. Prej to nejde a maji to tak vsechny auta na salonu.

Máš na mysli toto? 😄 Toto jsem po názorné úkazce " dokonalého " slícování pátých dveří jiné 5008 ani nezkusil nadhodit. Ikdyž mě při jízdě do salónu chvilku napadlo.....IMG_20210610_200328.thumb.jpg.9366f9429f754d68ee08295be1cba153.jpg

IMG_20210610_200348.thumb.jpg.7852dd3a40e43b72a25a0e55112c0e6f.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlapyy, pokud přijedete do autorizáku reklamovat s pocitem, že to nestojí za to a že vlastně otravujete, nevyreklamujete nic, chce to trochu sebevědomí, navíc autorizák není poslední instance k vyřízení reklamace..., jasně, není to žádná radost se dohadovat, ale někdy se jinak nedá

a ukazovat zákazníkům, že mají i horší případy, tak to je bomba, hodná oznámit nejen vedení servisu, ani bych se tam nešel podívat, trval bych na tom, ať se technik věnuje mému vozu :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@HanysR Mám nějaký vnitřní závazek řešit problémy tam, kde jsem danou věc koupil. Osobně jsem opravdu z přístupu zklamaný. Pochopitelně jsem asi " namlsaný " z toho, jak ke mě bylo přistupováno při koupi auta. Ale tak prachy už jsem odevzdal a v očích automobilek stejně nejsem pespektivní zákazník, jelikož auto kupuji ve frekvenci 1 x za 10 let. 😄 S 5008 mám podobný úmysl, ale pššššš 😇

@vagi Semnou je to opravdu těžké. Jsem zvyklý jednat s lidmi slušně a dost často to nefunguje, jsem takový ten pes co štěká, ale nekouše. Asi bych se nad sebou měl zkusit zamyslet.. 😆

@doctortom508 A toto mě právě malinko štve, že dost často u prodejce automobilů jednájí s klientem na základě jeho odběru. Sám jednám ve svém zaměstnání se zákazníky a vždy přistupuji ke každému stejně. Ať už se jedná o klienta, který mou činnost poptává na drobné zakázce, nebo se jedná o velkou firmu, pro kterou svou činnost provádím například na výstavbě dálnice. A možná i proto se ke mě klienti vracejí a mám mezi nimi relativně dobrou pověst. Ale o tu už dost možná dnes zase tolik nejde.....

@HonzaZ Děkuji za povzbuzení. Věř mi, že se pokusím věc vyreklamovat, jelikož jinak mi auto skvěle vyhovuje a jak jsem psal i děti jej milují. Ale neumím bojovat, ještě jsem to příliš nepotřeboval. Ale naučit se to musím. Jsem na sebe sám zvědavý.

@Petr 3008 Děkuji i za Tvá slova. Nedovedu si moc představit jet s vozidlem do autosalónu, kde jsem vůz nekupoval a reklamovat nedostatky. Očekávám ještě menší zájem věc řešit, než tomu bylo dnes. Když si na dnešek vzpomenu, není mi z toho dobře, pak se u mě neměla rozvinout Crohnova choroba, pokud si všehno tak moc beru a stresuje mě to.

Jako kdyby jsi viděl ty dveře toho předváděcího auta, tak by jsi zešílel. :D Tam to neslícování bylo skutečně markantní. Žil jsem v představě, že manuálně ovládaný kufr na tom může být hůře, že ten elektrický bude na tom muset být lépe, aby fungovalo dobře dovírání dvěří. No to auto dle mě bylo ve výbavě Allure Pack ( dle textilního obložení, bezklíčkového přístupu atd. ), takže dle mě kufr ovládaný elektricky. Ale nedolícování s karoserií opravdu hrozivé, děkuji za ty svoje paté dveře. 😁 Tyto byly ještě více zapadlé a viditelně níže, než mají být.

@Bobolit Mám sice 5008, ale pokud Ti to pomůže, rád pochopitelně odpovím.

Mám pojištění povinné, havarijní a GAP pojištění u Kooperativy. 122 měsíců, 5% spoluúčast, all risk pojištění, připojištění skel bez limitu + pojištění zpětných zrcátek, asistenční program Ideál, úrazové pojištění na smrt a trvalé následky řidiče, pojištění Výmol se spoluúčastí 1k kč. Platba 1 ročně. 35 let, bydliště Brno.

Celková částka pojistného 13.583 Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@doctortom508 Mám pocit, že i na těch mých fotkách to vypadá zle. A realita je dokonce o malinko horší.

@ozzy56 Věř mi, že obdivuji ty silné vyjednávací tipy lidí, kteří si umí vybojovat svá práva. Já mezi ně bohužel nepatřím. Zle zatím dělat nikomu nechci, uvidíme za pár dní reakci, ale jak jsem psal výše, dle přístupu a zájmu ( focení sedačky a argumentace ) si dokáže tipnout, jaká ta reakce bude. Mám chvilku čas se připravit.

Na celé věci mě fakt mrzí, že těch pár " drobností " mi opravdu kazí radost z auta jako celku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vím že teď má @Verýsek povinnosti na PED ale možná by za to stálo se na ní obrátit  až PED skončí tuším že ta akce jede do konce měsíce popsat jí věcně celou situaci a zkusit jestli by ona dokázala něco málo postrčit ze své pozice. Vím že jednou nás tady i žádala o to aby pokud bude problém s některým koncesionářem aby jsme jí to dali vědět.  Co se týče tvého problému nesmíš se nechat odbýt ano vím že se nám to každému od klávesnice dobře radí ale jako nechal jsi jim tam za to auto balík těžce vydřenejch peněz tak máš nárok si užít věc kterou jsi si za ty prachy pořídil. Osobně bych pokud neuspěješ tady s reklamací jel k jinému koncesionáři tuším že v tom by neměl být problém přece když si někdo koupí auto v OVĚ tak nebude jezdit do servisu tam když bydlí třeba v K.Varech. Jako jo člověku to může být trochu nepříjemný řešit průšvih s někým kdo do to ho nebyl zainteresován od začátku ale tak od toho jsou to smluvní partneři aby si to pak případně vyříkali mezi sebou. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@SabatonŘešil bych to přesně jak říká @Vena garážmistr. Zkusil bych zatlačit na domovský servis sám a pokud se bude opravdu kousat, tak bych oslovil @VerýsekVerča mi taky něco zjišťovala a je velice ochotná a za klub dýchá. Myslím, že by ti mohla minimálně poradit.

Co se týče vytváření nátlaku tak ti rozumím. Taky nejsem typ člověka, co tam začne řvát pokud se mu nevyhoví. Čím víc se člověk chová slušně, tak s ním bývá většinou zameteno a já to mám stejně, že všude hezky zdravím, za vše děkuji a pak si každý do tebe jen utře boty. Kdysi jsem uměl být větší svině a trvat si hodně na svém ale s věkem mě to nějak opouští a někdy mě to štve. Každopádně se člověk fakt nesmí dát. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, HanysR napsal:

Kdysi jsem uměl být větší svině a trvat si hodně na svém ale s věkem mě to nějak opouští

Tak já to začínám mít přesně obráceně.😀

Dalo by se říct,že jsem dost mírumilovnej,ale když vím,že jsem v právu,tak se prostě kousnu a jdu přes mrtvoly.Dnes to ani jinak nejde,protože poslední dobou mi připadá,že co firma,to problém.Buď na to mám štěstí,nebo je svět vážně v prdeli.Ale člověk musí bejt hold pořád ve střehu.Stačí vystupovat sebevědomě,nedat najevo strach a případně začít hrozit paragrafy,čoikou,Tv ap.Je to smutný,ale svět patří těm,co se nepo.....

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to mám zase obráceně dřívejc jsem jako když se nedalo věc řešit naštvaně odešel a nechal to bejt.  Dneska možná  je to trochu na škodu ale pokud jsem v pozici zákazníka tak vyžaduju aby se mi dostalo servisu kterého se mi má dostat. Pravdou je že dokážu bejt dost dlouho slušně důraznej ale pak se to zlomí a to začnou lítat jadrný výrazy a nejednou jsem z obchodu odešel z fronty před kasou a nechal jsem tam nafutrovanej košík protože podle mě ta fronta postupovala pomalu.  A dvakrát mě vyváděla ochranka z globusu protože prodavačovy se nelíbilo jak s ním mluvím ale já byl podle mě zatím pořád jen důraznej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale jo, důrazný být umím pořád, jen mi nějak místy chybí energie se bavit s debilem. Takže když vidím, že s někým není řeč, mávnu rukou a jdu pryč. Samozřejmě že co se týče reklamace bych toto neudělal protože jde o prachy a ne malé. 

Třeba včera mi volali kvůli energiím, klasičtí otravové. V půlce jeho věty jsem mu to položil a hotovo. Nebaví mě ani vysvětlovat, že nemám zájem. On mě otravuje, volá mi každý den a nedojde mu, že s ním asi nechci mluvit. 

Ale přesně jak říká @*nohafuc* (hergot ty hvězdičky mě v tvém nicku serou 🤣) Člověk musí být ve střehu, protože všude je nějaký hák. Pro slušně výchované dnes není místo, svět JE skutečně v prdeli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 hodinami, Sabaton napsal:

Na dva šedé pruhy v bočnici sedací části mi bylo řečeno, že je to odřené od sezení a že je to normální. 🙄 Ano, po 2800 km je to odřené, po 15k km to bude prošoupané a s druhou výměnou oleje vyměníme rovnou i sedačku.....

K tvarové změně ( která se časem opravdu zhoršuje ) v horní části sedadla mi bylo řečeno, že je to způsobeno sešitím té koženkové ( nebo z jakého je to materiálu ) části a že je to taky vlastně OK. Na levé části sedadla to není, spolujezdcovo sedadlo má po stejně " odsezených " kilometrech všechny části bez vady, ale já mám asi štěstí na unikátně vyrobenou sedačku na straně řidiče.

No zakončeno " reklamací " a kontrolou pátých dveří. Byl jsem zaveden k předváděcí 5008 ( odhaduji výbavu Allure Pack ) ve stejně barvě. " No podívejte, tady je to ještě horší " .... jo, dveře skutečně neseděli ještě více, jak ty moje, takže co si vlastně stěžuju.... No, takže asi takhle...

Začal bych tím,ať ti dají toto jejich vyjádření písemně,a že se podle toho následně zařídíš a budeš to řešit dál.Jsem si téměř jistej,že se budou cukat a minimálně změněj aspoň trochu přístup.A když ne,tak hold po zlým.

@HanysR je jich málo ? 😂😂

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...