Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Sabatonovo 5008 1.2 MAN 6 - červená Ultimate


Sabaton

Recommended Posts

Jj vyfuk je za naraznikem, koupil jsem koncovky na ali a uplne jiny auto za par penez. Ale netusim, co to vydrzi. Led svetla ok, automaticke prepinani taky. Proti full led nepatrne horsi a nemaji to ostre modre oramovani, ale jsem spokojen. Prisviceni do zatacek malinko chybi, ale zase priplacet za vyssi vybavu kvuli trosku lepsi svetlum nema smysl, aspon myslim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem,

dnes konečně vyřízeny SPZ na našeho mazla. Nemám ani protekční, ale ani úplně " nehezkou " SPZtku, takže jsem spokojený. Paní byla milá, přihlášení proběhlo rychle a hlavně bez problémů, což mi udělalo radost.

Dále provedeno navoskování karoserie. Uvidíme jak dlouho to vydrží, ale efekt je parádní. Přispívá k tomu hlavně krásné slunečné počasí.

Pak pochopitelně probíhá seznamování s vozidlem, aktuálně najeto 346km a každý kilometr mám úsměv na rtech. Jezdím klidně, nehoním se a jízdu si neskutečně užívám.

Pozitivní zjištění pro mne bylo, že na přední denní svícení svítí i zadní led světla. Za to palec nahoru. 👍 Jistota, že pokud bych zapomněl zkontrolovat automatiku, tak budu i při zhoršení počasí zezadu vidět.

Koupena vana do kufru, děti zjistili, že kufr je obrovský a tak už jezdíme na výlety i s dětskými koly vzadu. Koupil jsem TUTO a jsem velice spokojen. Vana sedí do kufru opravdu přesně, zpracování a provedení kvalitní.

Dále se mi podařilo zprovoznit aplikaci MyPeugeot. Bylo tedy nutné nejprve telefon propojit s autem kabelem, pak si asi mobil a 5008 vzájemně " pokecali " a aplikace se rozjela. :D Funguje nyní i bezdrátově, sednu do auta, otevřu aplikaci a ta se spojí s autem. Sice se mi nestahne po ukončení každá jízda, ale propojení je funkční. O aplikaci tedy občas pochybuji. :D

Zkoušel jsem z odkazu od prodejce stáhnout aplikaci Android Auto, ale po připojení telefonu začalo auto dělat " psí kusy ". Neustále se na infotaimentu načítala stránka s aplikacemi, pak problikl dotaz o připojení k Android auto, pak zase obrazovka s aplikacemi a to samé nesutále dokola. Nebylo možné přepnout na rádio, ovládání vozidla, navigaci.... Pomohlo až odpojení telefonu. Takže na AA si dávám ještě čas.

Jinak dosud spotřeba 7,1 l / 100 km. Snažím se jezdit s vyššími otáčkami, než mi doporučuje neustálým přeřazováním na " vyšší " stupeň rádce, jelikož motor by pak točil ve městě na pětku třeba 1400 - 1500 otáček a to není dle mě moc optimální pro motor v záběhu.

Na závěr mohu říci, že stále panuje obrovské nadšení a svého rozhodnutí pořídit si 5008 nelituji.

 

 

mazel1.jpg

mazel2.jpg

mazel3.jpg

IMG_20210330_121526.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sabaton Zapojení android auto někdy vyžaduje i potvrdit některé požadavky přímo v telefonu v aplikaci android auto. Při zapojení kabelu také většinou vyskočí klasická hláška, zda se mají přenášet soubory. U mě je nutné tento dialog ignorovat, jinak se připojení přeruší a vše začně znovu. Kde si ale myslím, že může být zásadní problém je kabel. V peugeotu mě vyloženě upozorňovali, že některé neoriginální usb kabely mohou způsobit problémy s připojením. Tak zkus jiný kábl a uvidíš ;).

Upraveno uživatelem Braver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Hlavně, že jsi spokojen a že se ti dobře jezdí. 🙂

Jak to tam máš s tím vnitřním osvětlením? Podařilo se zprovozmit, nebo to už Allure nemá?  Zadní světla s denním svícením jsou u Peugeotů super, to vymysleli fakt dobře. 👍

Až budeš zkoušet telefon a vyzkoušíš jiný kabel, klidně zkus i jiný telefon, třeba manželčin, uvidíš co to bude dělat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@HanysR Otáčky se k omezovači ještě ani jednou nepodívaly, nejvíce jsem měl točil přibližně 3500. Jezdím skutečně klidně, snažím se motůrek poctivě zajet. Vynechávám krátké pojížďky a když jedu s 5008, tak jedu tak, aby trasa měla alespoň 20 - 30 km. Však po zaparkování auta do garáže je cítit jak se vše vypaluje. :D Kolikráte to " provoní " celý barák. :D

@Braver @HanysR S tím kabelem budete mít pravdu. Problém nebude v jeho neoriginalitě ( mám origo dodaný k telefonu ), ale nejspíše v jeho poškození, jelikož telefon se od auta odpojuje, když začnu s kabelem hýbat v místě jeho připojení k mobilu. V jedné pozici jej auto nevidí vůbec a ve většině zbývajících se jakoby neustále zařízení odpojuje a připojuje, odpojuje a připojuje..... Budu muset zkusit zakoupit nový kabel. Pak by mi snad AA mohlo začít fungovat.

Ona ani ta flash nefunguje. Naformátoval jsem ji ( PC mi tedy nenabízí formátování FAT32 ), ale stále auto nemůže přečíst klíč flashky. Takže asi ani u ní nebudu mít na výběr a budu nucen koupit novou flashku. Jsem počítačový antitalent a možná lze flashku naformátovat na FAT32, ale já prostě nevím jak, jelikož PC mi tuto možnost vůbec nenabízí.

@Petr 3008 Abych se přiznal, tak to vypadá, že Allure toto ambientní osvětlení nemá, byť mi tedy prodejce tvrdil, že by být v autě mělo. Svítí pouze modrá linka pod digitálním přístrojovým štítem a modře podsvícený je prostor pro bezdrátové nabíjení telefonu. Po bližším prozkoumání dveří si troufnu tvrdit, že tam v nich ani nemá co svítit, jelikož v nich de mě žádný " LED pásek " není. :) Nicméně je to maličkost. Interiér je i tak v noci moc pěkný. 👍

Ještě k těm zadními světlům se vrátím. Až dnes jsem si všiml, že mají dynamický ( animovaný ) blinkr. :D Při zamykání / odemykání a při spuštěných varovných světlech blinkr pouze bliká, ovšem při odbočování je blinkr dynamický. Naprostá blbost, ale vcelku se mi to líbilo. Kdybych nepotřeboval močit, tak o tom dodnes ani nevím. :D

Nadšení přetrvává, ale trochu mě včera překvapilo, že auto nešlo napoprvé nastarovat. Respektive, došel jsem k autu, odemkl jej dálkou, auto mě " přivítalo diskotékou" , nasedl jsem, připoutal se, vyšlápl spojku a stlačil startovací tlačítko. Ovšem motor nenaskočil, pouze se v autě spustil elektrický režim, zapl se infotaiment, naskočil digitální přístrojový štít, zaplo se rádio atd. Pro nastartování bylo třeba tlačítko pustit a postup pro startování zopakovat ( vyšlápnutí spojky a start ). Tlačítko jsem držel poměrně dlouho, spojka vyšláplá byla, auto bylo delší dobu zaparkovaní po příjezdu ( cca 2 hod ), tak doufám, že to není předzvěst nějakých budoucích problémů.

A dále mi auto píše, že do servisu zbývá 14.400 km. Najeto 540 km. Což by odpovídalo ztíženým provozním podmínkám ( servis interval 15k km / 1 rok, nikoliv 20k km/ 1 rok ). Snažím se nejezdit krátké trasy a jezdím skutečně opatrně. No, ale asi i tak to 5008 vyhodnocuje jako ztížené podmínky. :D

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Člověče já mám pocit že ty ztížené provozní podmínky teď nastavují ve fabrice pro všechny auta. Hlavně nehledej logiku v počtu ujetých kilometrů ve vztahu k servisnímu intervalu tam má ta ŘJ " svůj " rozum a to jak počítá kilometry do servisu záleží na spoustě věcí které zohledňuje počet startů délka jízdy na každý start zatížení atd. Takže když si budeš psát do notýsku každý den ujeté km a po čase to porovnáš s tím co tvrdí naháněč do servisu tak zjistíš že je rozdíl klidně 1500 km i víc ale myslím si a většina mi potvrdí že tohle není na škodu když tě to žene na servis dříve než je nutné. Já bych se asi nestyděl zkusit se domluvit v domovském servisu na první výměnu oleje po ujetí třeba do 2000 km a druhou za třeba 5500 km od první tedy fyzicky po 7500 km a třetí výměnu nechat na těch km co předepisujou tudíž 14 -15 000 km.  Jasně stálo by to nějakou kačku navíc ale tomu motoru to rozhodně neuškodí. Sice ti budou tvrdit že je to zbytečné ale je to pro ně kšeft tak by to mohli vyměnit.  No a samozřejmě že další výměny bych asi taky plánoval spíš na menší ujeté km než je předepsáno myslím si že interval 10 -12 000 km je takoví ideální.  Ano na svém mám předepsáno 20 000 km teď ale měním spíš podle kalendáře než ujetých km protože momentálně moc nejezdím tak tam nechávám lej max 15 měsíců. A u aut která nenajedou předepsaný časový ani kilometrový interval to tak dělám běžně že zvolím po domluvě se zákazníkem nějaký kompromis.

Nebo píšu hovadiny @vagi?

Upraveno uživatelem Vena garážmistr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

https://www.peugeot-club.com/topic/122506-le-blanc-5008/   Tady si prohlídni, obsahuje nějaké info ke zkrácené výměně oleje. @Vena garážmistrto píše dobře, zkrácení určitě na škodu není. Uvidíš co ti to bude psát dál, protože někdy se to tam zkracuje moc, je to asi u všech těchto aut a časem bude třeba přehrát sw viz odkaz. Je na to vydán opravný postup - přehrání sw a zdarma výměna oleje.  Ale jestli ti to píše 15 tis a 1 rok, tak je to naprosto v pořádku. Mě to žene na servis po 5 tis. Tak sleduj a uvidíš a kdyžtak hned řeš s prodejcem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Ještě k tomu osvětlení, jen mě to zajímalo, a určitě to souvisí s novým rozdělením výbav. Takže Allure má již jen částečné podsvětlení, a Allure pack osvětlení plné.  V těch dveřích to vypadá takto:

 

IMG_20210404_083322.thumb.jpg.f5ce0d35762ffca08869eb83e2bf08a2.jpgIMG_20210404_083335.thumb.jpg.a2d995acfcf3573cee5530b59271267a.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ano, stejně jako vzhled dveří bývá různý a ambient tam je. Já vůbec nevím co potřebuješ rozebírat. Prostě se ptám, zdali mívá 5008/3008 osvětlení palubovky v duchu 508. To je vše. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...