Jump to content

Recommended Posts

No snad to má cenu tech použitých komponent, ale jinak je to k ničemu. Obyč tridverova 306, laminatova uprava maxi a motor je ze stare 406-605-806 2.0 turbo, osmiventil, 150 koni to mělo. Asi to muze byt nafoukane i na tech 200kW, ale prevodovka, poloosy....to nebude moc fungovat.

Edited by David 106s16
Link to post
Share on other sites

Já to auto viděl. Je to S16 s bodykitem.  Auto bez koroze.

V TP nic o úpravě nic není. Takže legálně v CZ to jezdit nemůže. Jedině tam nechat ty PL značky a jezdit na TK do Polska. 

Link to post
Share on other sites

Já motor S16 neznám. Takže nemohu sloužit. Nicméně naskočil studený na otočení, neskutečný vyrvál, průchozí výfuk (hodně starý, celý rezavy). 

Myslím, že to auto nemělo ani VIN na pravém blatniku. 

Na fotce vypadá super, ale celé bylo lakovane, ne dokonale, ale už to bude hromadu let, jelikož ten polep je vybledly a popraskany.  Ale žádné zásadní vady laku tam nejsou, ty by se po těch letech projevily. Takže dobrý základ. Aktuálně nabízena cena 160 odpovídá nákupu. 

Já se bavím přímo s majitelem, má doma hromadu aut, hlavně závodních. 208 R2, 309 GTi, Saxo VTS, Lancia Delta a další... na 306 nemá čas. 

Já bych si něco takové koupil, ale mít jistotu, že motor je v pořádku a legálně s tím jezdit v CZ včetně bodykitu. Ale tenhle kousek je na statickou ukázku (nebo mimo komunikace), případně hodit na Rka a jezdit závody, po úpravách. 

Link to post
Share on other sites

@MilanF1Chtěl jsem se podivit, jak je možné nerozeznat 16v od 8v. No ale pak mi došlo, že bych ti křivdil. Já na těchto motorech vyrostl, zástavba Mi16 a pak i GTi6 do P205 byla téměř rutina, T16 jsem rozebranou do šroubku taky dvakrát viděl. Takže kouknu a vidím, je to jasné hned.

No jo, ale kdyby mi někdo ukázal motor ze tvé 308, tak je dost možné, že bych to ani nerozeznal od nafťáka. Prostě mi ujel vlak a tebe naopak tyhle staré vraky nikdy nemusely zajímat.

Co se auta týče, na původní otázku, jestli to může mít 200kW se dá říct, že na chviličku snad i ano. A to je celé 🙂

Edited by David 106s16
Link to post
Share on other sites

Přemýšlím, zda jsem někdy viděl naživo 2.0 16V. Nikdy jsem k těm motorum neměl blízko. U nás doma byla vždy jen nafta. V 205 i 309, táta neměl ambice mít GTi.

Na místě jsem ten motor neprohlizel, já se v tom nevyznám. To není moje parketa. Já si ani na svém motoru nevymenim kladky a řemen příslušenství, dávám to mechanikovi.  

Pro mě bylo podstatné, že to auto nejde v CZ legalizovat. Jinak bych o tom uvažoval. Udělat celolak a nový polep. 

Link to post
Share on other sites

@Milan+ Rovných 100 kW/138 koní máte k dispozici při 6 100 otáčkách za minutu, točivý moment se chlubí hodnotou 191 Nm při 4100 ot./min. Dvoulitrový čtyřválec se probírá už v nízkých otáček, největší zátah předvede po překročení pěti tisíc a pokračuje až k sedmi tisícům. :papa

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...