Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

peugeot 5008 1.6V 115kw, chyba P0087


hugous01

Recommended Posts

Zdravím všechny nadšence.

Před měsícem jsem byl na technické s uvedeným vozem. Na emisích je to nechtělo pustit dál, jelikož jim vyskočila chyba P0087 a jiné viz obrazek. Do te doby jsem s tím problém neměl. Od té doby, pokaždé, když je motor studený, auto vubec netáhne, škube, jede jakoby v nouzaku. Stačí však párkrát vypnout a zapnout motor a jede to v pohodě, tedy jede, avšak nějaký super výkon to není na takové koně (156). Samozřejmě s tim se vždy objeví hláška na boardu, že je motor kaput. Měl jsem to u několika maniku, všichni se shodnou, že závada je někde na palivové soustavě... palivový filtr jako takový tam není, jedině snad sítko v nádrži za čerpadlem.... teď chceme vyzkoušet vyměnit zapalovací cívky (svíčky už jsem měnil před 1/2 rokem), zkoušel jsem koupit aditivum s čistící složkou a nalil tam vervu 100, vysokotlaké čerpadlo údajně dle měření dávalo o něco více než má, turbo naměřilo 1600 Pa (asi), kolik ma davat netuším.. nemá s tím prosím někdo zkušenosti, děkuji za případné poznatky

IMG_20210204_141727.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu , proč se chystáš měnit cívky , když diagnostika (pominu to , že není originál) napíše nízký tlak paliva (to mi připomíná Babicu - když nemáte tohle , tak tam dejte úplně něco jinýho) .

Nejspíš odchází jedno z čerpadel (vysokotlak nebo podávací) , jak správně poznamenal @radim.1008 , ale to bez pořádný diagnostiky a měření nezjistíš . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, děkuji za reakce, to foto je ofiko z STK, z jinych diagnostik ještě seženu, na jedné jsem osobně viděl nějakou chybu na 1. a 3. válci, ale technik vše smazal a zkusil znova načíst, kde se to již neprojevilo, každopádně dnes jsem to měl na ofiko diagnostice, nechal jsem to tak přes noc, aby to pořádně vychladlo a ačkoliv se závada projevovala pravidelně celý měsíc den co den, dnes na potvoru nic... jiné diagnostiky dodám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, protože tě zlobí vysokotlaké čerpadlo, tak to zapisuje zapalování, když to nemá palivo a nepálí jak má ;) Že je to teď ok neznamená, že bude druhý den ;) Většinou problémmy s tlakem bývají po ránu za studena :) a k P0087 je jasná ifnromace = výměna vysokotlakého čerpadla

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Pisete tu blbosti...vsichni.Chyba P0087 je zpusobena spatnou funkci regulatoru paliva + spolecne vymenit snimac tlaku na railu.

Zadne cerpadlo....je to zpusobeno ucpanim kanalku uvnitr regulatoru.Filtr neudfiltruje vse viz dnesni srqcky bio v palivu.Proto pokud mozno tqnkovat naftu bez bioslozky a aditivum vif spolecne.Vymeny filtru i opakovane jsou kravina.Vymena cerpqdel je kravina,pokud netankujete vylozene hnus naftu.Odchazi vetsinou tyto akcni cleny.Dale jako prvni se podivejte jestli se palivova soustava nezavzdusnuje. 👍Me predchazela chybova hlaseni P0093 a P0094.Motor uplne zhasl ale po minute lze opet nastartovat.Je to ochranny mechanizmus.Pak nasledovala vzdy P0087 nic jineho.Az do vyreseni problemu.Vymena regulatoru a snimace + nove vyko filtru paliva kolem Ó kroužku na vstupu paliva sal vzduch.Nicmene dnes jezdi normalne.V servise peugeot nebudu jmenovat kde...chteli menit cerpadlo vstriky a hadice za cca 60000 kc.Cena opravy cca viko filtru 1900 kc,snimac tlaku railu 640 kc, rwgulator paliva 1500 kc.Prace cca hodinu doma na zahrade + vymazani pameti zavad bluetoth module OBD2 diqgnostikou z Alzy za 300 kc + aplikace přímo pro Peugeoty a Citroeny do mobilu za 12 euro na Amazan marketu aplikaci. Nazev aplikace (FAP).

S touto apkou pouze vymazete pamet zavad aby auto nejelo v nouzovem rezimu, na nic jineho se nehodi.Necekejte rozsahlou diagnostiku jako profi ani nahodou.

Moje auto Peugeot 5008 2.0 hdi 110 kw.

Snad se nikdo neurazil za me barvite popsani problemu.Tak lovu zdar 😄

 

Upraveno uživatelem Jirka306
Pridana veta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 13. 3. 2021 at 13:43, ChouLu napsal:

Ano, protože tě zlobí vysokotlaké čerpadlo, tak to zapisuje zapalování, když to nemá palivo a nepálí jak má ;) Že je to teď ok neznamená, že bude druhý den ;) Většinou problémmy s tlakem bývají po ránu za studena :) a k P0087 je jasná ifnromace = výměna vysokotlakého čerpadla

Čest, tak to nakonec dopadlo - výměna vysokotlakého čerpadla, asi jsem omylem nenapsal dříve, ale problém vyřešen, žádný snímač ani nic podobného jsem neměnil, jen zbytečně ty cívky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...