hugous01 Odesláno 12. březen 2021 Sdílet Odesláno 12. březen 2021 Zdravím všechny nadšence. Před měsícem jsem byl na technické s uvedeným vozem. Na emisích je to nechtělo pustit dál, jelikož jim vyskočila chyba P0087 a jiné viz obrazek. Do te doby jsem s tím problém neměl. Od té doby, pokaždé, když je motor studený, auto vubec netáhne, škube, jede jakoby v nouzaku. Stačí však párkrát vypnout a zapnout motor a jede to v pohodě, tedy jede, avšak nějaký super výkon to není na takové koně (156). Samozřejmě s tim se vždy objeví hláška na boardu, že je motor kaput. Měl jsem to u několika maniku, všichni se shodnou, že závada je někde na palivové soustavě... palivový filtr jako takový tam není, jedině snad sítko v nádrži za čerpadlem.... teď chceme vyzkoušet vyměnit zapalovací cívky (svíčky už jsem měnil před 1/2 rokem), zkoušel jsem koupit aditivum s čistící složkou a nalil tam vervu 100, vysokotlaké čerpadlo údajně dle měření dávalo o něco více než má, turbo naměřilo 1600 Pa (asi), kolik ma davat netuším.. nemá s tím prosím někdo zkušenosti, děkuji za případné poznatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 12. březen 2021 Sdílet Odesláno 12. březen 2021 Ahoj, základ je originální diagnostika, což Bosh není. Závada na palivové soustavě může být klidně i to čerpadlo. jarokare ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 12. březen 2021 Sdílet Odesláno 12. březen 2021 Nechápu , proč se chystáš měnit cívky , když diagnostika (pominu to , že není originál) napíše nízký tlak paliva (to mi připomíná Babicu - když nemáte tohle , tak tam dejte úplně něco jinýho) . Nejspíš odchází jedno z čerpadel (vysokotlak nebo podávací) , jak správně poznamenal @radim.1008 , ale to bez pořádný diagnostiky a měření nezjistíš . ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugous01 Odesláno 12. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2021 ahoj, děkuji za reakce, to foto je ofiko z STK, z jinych diagnostik ještě seženu, na jedné jsem osobně viděl nějakou chybu na 1. a 3. válci, ale technik vše smazal a zkusil znova načíst, kde se to již neprojevilo, každopádně dnes jsem to měl na ofiko diagnostice, nechal jsem to tak přes noc, aby to pořádně vychladlo a ačkoliv se závada projevovala pravidelně celý měsíc den co den, dnes na potvoru nic... jiné diagnostiky dodám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugous01 Odesláno 13. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2021 Zdravím, tak dnes cívky zapalování vyměněny. Auto šlape jak má, diagnostika žádné chyby nehlásí. Tlaky byly v normě. Tak snad je problém vyřešen. Děkuji všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 13. březen 2021 Sdílet Odesláno 13. březen 2021 Ano, protože tě zlobí vysokotlaké čerpadlo, tak to zapisuje zapalování, když to nemá palivo a nepálí jak má Že je to teď ok neznamená, že bude druhý den Většinou problémmy s tlakem bývají po ránu za studena a k P0087 je jasná ifnromace = výměna vysokotlakého čerpadla Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka306 Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 (upraveno) Pisete tu blbosti...vsichni.Chyba P0087 je zpusobena spatnou funkci regulatoru paliva + spolecne vymenit snimac tlaku na railu. Zadne cerpadlo....je to zpusobeno ucpanim kanalku uvnitr regulatoru.Filtr neudfiltruje vse viz dnesni srqcky bio v palivu.Proto pokud mozno tqnkovat naftu bez bioslozky a aditivum vif spolecne.Vymeny filtru i opakovane jsou kravina.Vymena cerpqdel je kravina,pokud netankujete vylozene hnus naftu.Odchazi vetsinou tyto akcni cleny.Dale jako prvni se podivejte jestli se palivova soustava nezavzdusnuje. Me predchazela chybova hlaseni P0093 a P0094.Motor uplne zhasl ale po minute lze opet nastartovat.Je to ochranny mechanizmus.Pak nasledovala vzdy P0087 nic jineho.Az do vyreseni problemu.Vymena regulatoru a snimace + nove vyko filtru paliva kolem Ó kroužku na vstupu paliva sal vzduch.Nicmene dnes jezdi normalne.V servise peugeot nebudu jmenovat kde...chteli menit cerpadlo vstriky a hadice za cca 60000 kc.Cena opravy cca viko filtru 1900 kc,snimac tlaku railu 640 kc, rwgulator paliva 1500 kc.Prace cca hodinu doma na zahrade + vymazani pameti zavad bluetoth module OBD2 diqgnostikou z Alzy za 300 kc + aplikace přímo pro Peugeoty a Citroeny do mobilu za 12 euro na Amazan marketu aplikaci. Nazev aplikace (FAP). S touto apkou pouze vymazete pamet zavad aby auto nejelo v nouzovem rezimu, na nic jineho se nehodi.Necekejte rozsahlou diagnostiku jako profi ani nahodou. Moje auto Peugeot 5008 2.0 hdi 110 kw. Snad se nikdo neurazil za me barvite popsani problemu.Tak lovu zdar Upraveno 27. září 2021 uživatelem Jirka306 Pridana veta ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 @Jirka306 Pobavil jsi Ale tady se bavíme o benzínu... a to je zcela něco jiného HonzaZ, Ajap, radim.1008 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka306 Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 Kdyz myslis Tak cau. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 Evidentně děláš někde techického poradce pro PSA a řešíš to denně viď nepiš bludy.. . Jirka306 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka306 Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 před 8 minutami, Jirka306 napsal: Koukam ze jsi jeden z tech,co se neridi vlastnim mozkem,ale nic berikajicim chybovim kodem.Ja chtel jen napsat muj poznatek a evebtuelne pomoct.Expert na meneni dilu za desetitisice jsi tu asi ty.Preju hezkej den ChouLu ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 Já se řídím lety zkusenosti svých i z cele sítě PSA mlet něco o naftě kde nemáš ani podavaci čerpadlo nemá moc význam, zvláště když se tu bavíme o motoru bmw… Ajap a radim.1008 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hugous01 Odesláno 27. září 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. září 2021 V 13. 3. 2021 at 13:43, ChouLu napsal: Ano, protože tě zlobí vysokotlaké čerpadlo, tak to zapisuje zapalování, když to nemá palivo a nepálí jak má Že je to teď ok neznamená, že bude druhý den Většinou problémmy s tlakem bývají po ránu za studena a k P0087 je jasná ifnromace = výměna vysokotlakého čerpadla Čest, tak to nakonec dopadlo - výměna vysokotlakého čerpadla, asi jsem omylem nenapsal dříve, ale problém vyřešen, žádný snímač ani nic podobného jsem neměnil, jen zbytečně ty cívky ozzy56, Péťa, ChouLu a 2 další ohodnotil 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. září 2021 Sdílet Odesláno 27. září 2021 jako v pohádce --pravda vždycky vyjde najevo Ajap, radim.1008, ChouLu a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.