Jump to content

peugeot 5008 1.6V 115kw, chyba P0087


Recommended Posts

Zdravím všechny nadšence.

Před měsícem jsem byl na technické s uvedeným vozem. Na emisích je to nechtělo pustit dál, jelikož jim vyskočila chyba P0087 a jiné viz obrazek. Do te doby jsem s tím problém neměl. Od té doby, pokaždé, když je motor studený, auto vubec netáhne, škube, jede jakoby v nouzaku. Stačí však párkrát vypnout a zapnout motor a jede to v pohodě, tedy jede, avšak nějaký super výkon to není na takové koně (156). Samozřejmě s tim se vždy objeví hláška na boardu, že je motor kaput. Měl jsem to u několika maniku, všichni se shodnou, že závada je někde na palivové soustavě... palivový filtr jako takový tam není, jedině snad sítko v nádrži za čerpadlem.... teď chceme vyzkoušet vyměnit zapalovací cívky (svíčky už jsem měnil před 1/2 rokem), zkoušel jsem koupit aditivum s čistící složkou a nalil tam vervu 100, vysokotlaké čerpadlo údajně dle měření dávalo o něco více než má, turbo naměřilo 1600 Pa (asi), kolik ma davat netuším.. nemá s tím prosím někdo zkušenosti, děkuji za případné poznatky

IMG_20210204_141727.jpg

Link to post
Share on other sites

Nechápu , proč se chystáš měnit cívky , když diagnostika (pominu to , že není originál) napíše nízký tlak paliva (to mi připomíná Babicu - když nemáte tohle , tak tam dejte úplně něco jinýho) .

Nejspíš odchází jedno z čerpadel (vysokotlak nebo podávací) , jak správně poznamenal @radim.1008 , ale to bez pořádný diagnostiky a měření nezjistíš . 

Link to post
Share on other sites

ahoj, děkuji za reakce, to foto je ofiko z STK, z jinych diagnostik ještě seženu, na jedné jsem osobně viděl nějakou chybu na 1. a 3. válci, ale technik vše smazal a zkusil znova načíst, kde se to již neprojevilo, každopádně dnes jsem to měl na ofiko diagnostice, nechal jsem to tak přes noc, aby to pořádně vychladlo a ačkoliv se závada projevovala pravidelně celý měsíc den co den, dnes na potvoru nic... jiné diagnostiky dodám

Link to post
Share on other sites

Zdravím, tak dnes cívky zapalování vyměněny. Auto šlape jak má, diagnostika žádné chyby nehlásí. Tlaky byly v normě. Tak snad je problém vyřešen. Děkuji všem.

Link to post
Share on other sites

Ano, protože tě zlobí vysokotlaké čerpadlo, tak to zapisuje zapalování, když to nemá palivo a nepálí jak má ;) Že je to teď ok neznamená, že bude druhý den ;) Většinou problémmy s tlakem bývají po ránu za studena :) a k P0087 je jasná ifnromace = výměna vysokotlakého čerpadla

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...