Ronass Odesláno 8. březen 2021 Sdílet Odesláno 8. březen 2021 (upraveno) ahojte. mam takovou prosbu o radu. pred tydnem jsem koupil druheho peugeota 307. auto stalo cca 2 mesice. nastartovalo na prvni sup. dovezl jsem to domu.v pohode jelo,tahlo jen byl problem,ze turbo uz dost piskalo. druhy den jsem jezdil vse v poho.dalsi den jsem se chystal ze zajdu na evidencku a stk a auto rano pri prvnim startu kouri bilomodry dym. neni to para.po zahrati to prestane a je cely den vse v pohode.nekouri jede. sehnal jsem druhe turbo udajne po repasi. vymenilo se,uz nepiska, ale vzdy pri prvnim startu rano chvili kouri bilomodre a za nejakou dobu prejde a uz je to cely den v pohode,nekouri i jede. vzdy i pri prvnim startu se tomu nechce do otacek,jak kdyby se to pridusilo,vylitne to az za nejakou dobu.pak uz ok. voda se neztraci a olej asi taky zatim ne,nebo to nejde poznat. muzou to byt vstriky,ze tecou a prvni start je to zaplavene? divne je,ze to chyta studene uplne v pohode a volnobeh jede krasne,zadne vynechavani.jeste je mi divne, ze byly 4 stupne a kontrolka zhaveni ani neproblikne.u 2.0 rok 2003 co mam,kontrolka i v plus pet aspon problikne.dekuji za jakekoli rady. Upraveno 8. březen 2021 uživatelem Ronass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 9. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2021 Jeste pridam video 20210309_092531.mp4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 9. březen 2021 Sdílet Odesláno 9. březen 2021 Mě to přijde spíš jak nespálená nafta , jak jsou na tom žhavičky ? Nebo tečou vstřiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 9. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2021 no take me to napadlo,ze tecou vstriky.jen mi je divne,ze parkrat seslapnu pedal a uz to nedymi. jak se auto zahreje,nedymi vubec. jen rano prvni start.zkusim udelat zkousku prepadu. zhavicky nevim.ale dnes rano byly dva stupne,zhaveni jen na sekundu probliklo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 9. březen 2021 Sdílet Odesláno 9. březen 2021 (upraveno) A nemohly by to byt gufera na ventilech? Jak motor stoji, stece to do valcu. Kdyz to pak shori, tak az do pristi "odstavky" je klid. Upraveno 9. březen 2021 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 10. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2021 Nebo ma nekdo zkusenost treba,ze bych tam nalil hustejsi olej? Ted tam mam 5w30, najeto 240tisic. Tak jestli treba nalit hustejsi nebo nejake aditivum do motoroveho oleje primichat? Pomuze to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. březen 2021 Sdílet Odesláno 10. březen 2021 že kontrolka žhavení jen problikla je správně--už dávno ty kontrolky nesvítí po celou dobu žhavení , žhavení ale žhaví i krátce po nastartování..., olej nechej ten, co tam má být auto máš krátce, zatím bych to jen pozoroval, kontroloval stav oleje v motoru, chladící kapalinu atd. HonzaC2 a Vena garážmistr ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 10. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2021 (upraveno) Jen jeste jeden poznatek. kdyz je auto studene, necham nastartovano na volnobeh a asi po peti minutach,kdyz jeste je auto studene, nezahrate se sepne ventilator od chladice.pak zas vypne. a za chvili znovu. a to je venku 0 stupnu. Muze to mit souvislost? nebo je vadne cidlo? Upraveno 10. březen 2021 uživatelem Ronass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. březen 2021 Sdílet Odesláno 10. březen 2021 to s tim spinanim ventilatoru, asi mas zapnutou klimatizaci na AUTO, takze jak spina klimakompresor, tak se zaroven zapina i sahara. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 10. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2021 tak nova informace. volal jsem puvodnimu majiteli,at mi popravde rekne,zda motor zere olej nebo jestli doleva. tvrdil mi ze nikdy olej neubyval ani to nekourilo.tak me napadaji jedine vstriky a nebo spatna nafta. jedine co mi ted rekl,ze je zaslepeny egr ventil. asi bude lepsi zkusit vycistit egr a zase ho asi zprovoznit ze? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 12. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2021 (upraveno) Tak dnes udelan test na prepad vstriku. vsechny ctyri kapali stejne. kapali sice trosku rychleji, ale uplne KO nejsou. dnes rano jsem nastartoval a dym nebyl tak velky.odpoledne po deviti hodinach jsem opet nastartoval a dym nebyl zadny.dela to proste jen kdyz je venku velka zima.a jen rikam,ze opravdu para to neni.jinac auto chyta na prvni sup,jede, neskube. prikladam fota,sundal jsem hadice od sani a turba co vedou do filtru. nemyslite ze tam je toho oleje nejak moc? muze se to dostavat z krytu odvetravani do turba a pres turbo do klapy,pres klapu do motoru?dikes za rady. Upraveno 12. březen 2021 uživatelem Ronass Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 12. březen 2021 Sdílet Odesláno 12. březen 2021 u 1.6 zcela normální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 12. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2021 tak to uz asi neresim .jsem zvykly z 2.0 co mam ,ze tam zadny olej v hadicich neni a ani kapku oleje nepapa.a to mam uz najeto 340tisic. o sto vic nez u teto 1.6 co jsem koupil ted. tak uz si fakt nevim rady a nebudu resit ze to rano huli . jinac jsem taky prekvapen,ze to nema filtr pevnych castic. prej se u nekterych kusu nedaval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 16. březen 2021 Sdílet Odesláno 16. březen 2021 (upraveno) zdravícko, mozno si nenatrafil, rovnaky problem som riesil. Spravanie auta take iste. Precitaj si temu... musim pohladat. Problem bol ten, ze ked bolo okolo nuly a menej, motor po starte tarokoval a ukrutne dymil. Po miernom zohriati uz startoval aj isiel normalne, Výkon v pohode, spotreba normalna, olej nezral.... A kedze som ekologicky zalozeny, stvalo ma to, a chcel som to vyriesit. Najprv som cvicil cez diagnostiku so vsetkym moznym okolo motora, neveriac, ze by mohol mat vseobecne vychvalovany motor mechanicky problem. Nakoniec som sa donutil zmerat kompresne tlaky, a zistil som 23,23,19,23bar. Po rozobrati a premerani vole v zamkoch piestnych kruzkov na tretom valci som si povedal, ze to bolo v tom. Tak som kupil nove kruzky a zacal cistit a skladat. Pri cisteni piestov a oskrabani malinkej vrstvy karbonu som nasiel na prvom pieste prasklinu. Cize treba piest.... Tak som teda zacal z druhej strany a ocistil a namontoval stvrty piest. Tam vsetko ok. Ked som vsak zlozil a namontoval piest cislo tri, po vysunuti do hornej uvrate sa mi zdal volaky viac utopeny ako ten vedlajsi. Vravim si, vypadla mi salka z ojnice. Kuknem zdola, salka bola na mieste. A uz som vedel ktora bije. Po vymontovani von bolo uz volnym okom vidno, ze je ojnica skrutena do "S". Po premerani a porovnani so "zdravou" ojnicou mi vysiel rozdiel 1mm, co je ukrutne vela. Ale aspon sa ukazal rukolapny dôkaz tej vyrazne nizsej kompresie. Takze teraz zhanam ojnicu. A teda motor dostal nove kruzky, novy EGR ventil, vsetky tesnenia. Piest a ojnica pojdu jazdene. Aspon ze turbo je ako z tovarne a nemusim sa ho ani chytit. Upraveno 16. březen 2021 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 16. březen 2021 Sdílet Odesláno 16. březen 2021 (upraveno) Takze ten dym bola skutocne zle spalena nafta. Doporucujem najprv zmerat kompresie, ale nie kompresiometrom, ale metodou merania startovacieho prudu oscilom. Je to vyrazne presnejsie, a okrem toho pristup ku zhavicom a meranie kompresii cez ne je u 1,6 HDi takmer nemozne. Este musim spomenut, ze mam to auto 5 rokov a spravilo 60 000 km, zazilo aj 15 stupnove mrazy a vsetko bolo normalne. Problem sa mi objavil az minuly rok na jesen, a pomaly sa zhorsoval. Blbe je to, ze nepoznam pricinu ohnutia ojnice. S autom nejazdi nikto iny, a mne sa nikdy nic neudialo, co by to mohlo vysvetlit. Upraveno 16. březen 2021 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 17. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2021 No tak to jsi me moc nepotesil. necham radeji zmerit kompresi. no jeste uvidim. jsem ve fazi meneni zhavicich svicek.tri ze ctyr jsou poskozene. zhavi jen jedna a i presto to chytalo. no vymeni se zhavicky a uvidim,zda to bude porad hulit.pokud ano zajedu na ten kompres.muzu se jen zeptat jak se to presne jmenuje to mereni osciloskopem?at najdu nekoho kdo to dela v ostrave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 17. březen 2021 Sdílet Odesláno 17. březen 2021 (upraveno) Ak si mal tri zhavicky zo styroch vadne, bude zrejme po probleme. HDi chytaju dobre aj bez zhavenia, pokial riadno nemrzne. Avsak ked vsetko funguje, zhaviace sviecky dozhavuju este niekolko minut po starte. Ked to nefunguje, auto dymi a smrdi... Drzim palce. Ano, aj v Ostrave to vedia. Ked to budes potrebovat, poslem ti ss, aby som tu nerobil reklamu. Upraveno 17. březen 2021 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 19. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Tak zhavicky vymene a huli to stale. a vlastne ctyri dny to stalo a prvni start byl v garazi kde je cca deset stupnu a hulilo to jeste vic nez predtim. takze cim dele to stoji tim vic to pak kouri. takze ted babo rad. kdyz stoji auto pres noc a rano nastartuju,tak je pri startu mensi oblak. kdyz auto stoji uz dva dny,pri startu je oblak vetsi. no a kdyz jsem to dnes nastartoval po ctyrech dnech,trvalo dele,nez to prestalo hulit. to znamena,ze nekde musi neco tect.takze bud olej z hlavy do valcu a nebo nafta ze vstriku?? olej do valcu by tekl pres gufera ventilu nebo muze i jinudy? a vstrik muze jen tak sam od sebe tect?diky moc za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ronass Odesláno 19. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 19. březen 2021 Pro Zdenik: poslal by jsi mi ten odkaz kde meri tu kompres, nasel jsem jen same ,co musi sundat vstriky nebo zhavicky. diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdeník Odesláno 19. březen 2021 Sdílet Odesláno 19. březen 2021 (upraveno) Ahoj, mas to v ss. Predpokladam ze mas overene aj to, ci ide na zhavice napätie, teda ci skutocne aj zhavia. Upraveno 19. březen 2021 uživatelem Zdeník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.