josef d Odesláno 7. březen 2021 Sdílet Odesláno 7. březen 2021 (upraveno) Zdravím,mám problém ,když je studený motor,tak nastartuji,krásně to chytne ,motor běží,všechno v pohodě.Když to jedu projet,tak všechno funguje,jak má,jakmile se to ohřeje na 80st.,tak to chcípne a nejde nastartovat.Pak musím počkat,až to vychladne,a zase to v pohodě nastartuji.Dneska jsem to zkusil nechat běžet jen na volnoběh,od studena to běželo cca25min.a pak to zase chcíplo.Zkoušel jsem odpojit čidlo teploty , podtlaku a nepomohlo.Myslíte,že by to mohlo být teplotním čidlem(je tam dvoupinový zelený),nebo něčím jiným?P206 1.4 benzín 55kw.Na diag.je bez chyb. Upraveno 7. březen 2021 uživatelem josef d doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. březen 2021 Sdílet Odesláno 7. březen 2021 Na diag chyba bude vidět ale chce to origo a číst v live datech čidlo teploty ti tohle neudělá.. spíše bych to viděl na problém ECU, čidlo otáček, vačky, popř svazku... ale to chce opravdu diag Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef d Odesláno 7. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2021 Díky za radu.Zaměřím se na snímač kliky,ten svazek zkouknu,ale tomu nedávám moc šancí,protože to opravdu chcípá úplně pravidelně v závislosti na teplotě.Pak už asi ta ecu.Orig. diag. bohužel nemám.Na vačce jsem žádné čidlo nenašel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. březen 2021 Sdílet Odesláno 7. březen 2021 Na vačce je čidlo přímo nahoře u vačkového kola 1.4 není nijak složitá, tam toho není tolik co by mohlo být za problém... ještě by to mohlo být teoreticky skočený.. ale to by zase nemělo výkon za jízdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef d Odesláno 7. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 7. březen 2021 Skočený to nebude,krásně to chytá, i za mrazu jede to parádně,ale potom,jako když utne a už to nechytne.To čidlo vačky uvidím,když sundám ten horní dekl na 2šroubech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 7. březen 2021 Sdílet Odesláno 7. březen 2021 Teď si uvědomuji, že KFW čidlo vačky nemá... omlouvám se Tak pak zkontroluj čidlo kliky.. to je nahoře mezi převodovkou a motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef d Odesláno 8. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2021 Tak dneska jsem se zkusil znovu projet a zase to samé.Tak jsem vyndal čidlo kliky a ofoukal jsem ho vzduchem,namontoval a hned to chytlo,i za tepla,už jsem ho objednal,tak pak dám vědět,jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
josef d Odesláno 8. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 8. březen 2021 Tak vyřešeno.Vyměnil jsem čidlo kliky a už je to v pořádku.Díky ChouLu za radu.Jen tak ze zvědavosti jsem ho ohmicky změřil,tak za studena to mělo cca 500 ohmů a když jsem ho pomalu zahříval horkovzdušnou pistolí,tak za chvilku tam byl přerušený obvod.Snad to někdy taky někomu pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.