Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Renault Laguna 1generace??


Print

Recommended Posts

Ahoj. Poprosím o radu/zkušenosti. Kamarád se kouká po druhém autě do rodiny. Bude ho využívat na denní ježdění do práce cca 10km tam a 10km zpět. Požadavky má benzín (což je vzhledem k nájezdu logické) a chce kombi aby mohl občas pokud nebude stíhat manželka vyzvednout děti ze školy/školky a naložit něco do kufru. Z autem bude jezdit pouze on jeho paní má 3008. A poslal mi toto https://www.sauto.cz/osobni/detail/renault/laguna/17894622. Jaký máte na tuto Lagunu s tímto motorem názor/zkušenosti. A pokud je někdo z Jablonce a byl by ochoten auto ohlédnout nebylo by to zadarmo. Díky :)

Upraveno uživatelem Print
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 23 let staryho auta temer tricet let stare koncepce je uplne jedno, jakej ma kdo nazor. Tam se muze vysypat kdykoliv cokoliv, at uz to auto pred temi lety melo jakoukoliv povest. Pokud si neni schopen delat veskery servis sam doma, tak se takovej veteran jako daily car rozhodne nevyplati porizovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Ferry má samozřejmě pravdu.... Ale kdybych neměl čičinku, tak bych se na tu Lagunu asi jel juknout.... Už jsem jednu měl, taky kombík, ale 1,8.... Bylo to velmi dobré co se týče užitných vlastností.... Ten kufr byl famózní.... Jediný, co mi nevyhovovalo bylo ovládání topení/klimatizace.... Raději bych klasická "vrtítka"....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Kamarád před mnoha lety měl Lagunu této verze v sedanu(hatchbaku?) to je jedno. Měl v tom tenhle motor a nestěžoval si. Jen mu začal papat olej...takže nechal dělat tuším gufera ventilů a potom měl klid. 

Auto bylo pohodlné a byl s tím spokojen.

Jen mě napadá...to má tu zadní nápravu, jak má v sobě tu pružinu? :myslim

Jak to měl R19.

// beru zpět. Měl v tom 1.8l  88kW. Ale to je jedno...

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když chápu, co chtěl Ferry v příspěvku sdělit, já to vidím i z druhé strany 

Auto stojí 20 000 Kč - i kdyby sloužilo rok stylem jezdím a řeším jen běžný servis, tak by se to mohlo vyplatit. 

Auto na fotkách nevypadá zle (samo je důležitý ho pořádně zkouknout na místě) a ani u auta za 50 000 Kč není jistota lepšího stavu 

Takže pokud ho majitel koupí s tím, že se může časem vysypat a bude připraven neustále zvažovat, zda tuhle opravu řešit nebo auto raději zrušit, za mě říkám: "Proč ne?"

Něco podobnýho by se mi klidně líbilo za pár let, až bude mít mladej v ruce čerstvý noty (taky jsem první auta kupoval po 1000 Kčs a přežil jsem) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ta moje byl kýbl "za bůra".... Jenom jsem opravil spojku tím nejlevnějším setem a jezdil.... Jeden z důvodů koupě také bylo "čuchnutí si k provozu na LPG".... Jezdil jsem s tím do práce a pro stavební materiál.... Už dopředu jsem věděl, že po skončení platnosti bomby půjde do šrotu.... S trochou nadsázky se dá říci, že kamenivo jsem házel lopatou přímo do kufru.... :aut

U mně je teda jeden podstatný aspekt: svoje kýbly si dokážu servisovat sám.... :roker

Upraveno uživatelem Hafity
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si nikdy auta sám neservisoval - už na učňáku jsem zjistil, že cesta k vyučení automechanikem byla špatně zvolená, takže následovala večerně dodělaná maturita, pak vojna, během ní revoluce a od roku 1992 se živím jako řidič (+ jsem 17 let dělal obchodního zástupce pro zásobování knihkupectví, což byla práce která mě nejvíc bavila a velkou část z těch 17ti let i nadprůměrné dobře živila). Mladej po mě potatil zájem o auta a cestování = sám jsem zvědavý, kam se za rok bude hlásit a jakým směrem půjde dál (překvapilo mě, když se v servisu kam jezdím začal zajímat o možnost letní brigády) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

No nevím dvoulitra benzín na denní dojíždění do práce pokud to není 80 km jedna cesta..... Mám benzínovou 1,8 Turbo Octavii na denní dojíždění do práce a nemít v tom LPG, tak bych to dal hodně rychle pryč. S nadsázkou se dá říct že to žere i trávu kolem silnice.
Jinak Renaulti obecně jsou pohodový, houpavý auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@kirkiz Co znamená pojem "žere i trávu kolem cesty"? Kolik prosím? Upřímně jsem nad tím trošku uvažoval tak mě to zajímá. Díky. 

Jinak je fakt, že ty stará auta toho vydrží fakt hodně. Máme doma Golf IV Variant z roku 2004 a říkám si, že až se to nějak radikálně potento tak už to opravovat nebudu. No a ono pořád nic a auto jezdí jak drak. Vše funkční, mění se jen spotřební věci. I ten výfuk je původní :D

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu se budu rouhat ale za ty prachy si myslím že nejde řešit nic jinýho než jestli to mám v pořádku papíry, čtyři kola to má okna to má všechny a motor tam taky je  jako chápu že v dnešní době lidi řeší to aby byli pojízdný nestálo to moc peněz ale jak psal @Ferry jako daily car bych tohle asi nepořizoval. Na daily car nějakou  P206/207 nebo C2 / C3 z nějakou tou línou atmosférickou jednačtyrkou na takový posunování to bude baštit do osmy litrů ale nebude to tolik překážet před barákem jako takovýhle hovado má to když dobře vybereš poloviční pojistku menší kola(levnější pneu) apod. jasně v C2 nebo třídveřáku obecně se blbě uvazuje na zadních sedačkách potěr ale když to není každý den tak se to dá taky vydržet. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, HanysR napsal:

@kirkiz Co znamená pojem "žere i trávu kolem cesty"? Kolik prosím? Upřímně jsem nad tím trošku uvažoval tak mě to zajímá. Díky. 

no u toho dvoulitra bych to šacoval přes 9 možná že i přes 10L/100km. A ta Š co má kirkiz tak ta na takovým posunování bude tak přes 10

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 5 minutami, HanysR napsal:

Co znamená pojem "žere i trávu kolem cesty"?

Ta moje 1,8 T 110 kW by si v klidu vzala 12 litrů benzínu.
Nadruhou stranu je to zase živý auto.

 

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to jsem se držel hodně při zdi.  Ale tak o těch 1,8T se to ví že jsou nenažraný a proto se jima jeden čas vybavoval největší firemní autopark v republice protože nikdo jinej to ve velkým nechtěl kupovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, Print napsal:

10km tam a 10km zpět

Takže 20km denně, 100km týdně a 400km měsíčně.... Caca.... 10l/100km, takže 40l měsíčně.... Takže 1200,-/měsíc v benzínu.... Existují uživatelé, kteří počítají tímto stylem a v podstatě je spotřeba zajímá jen při tom výpočtu, aby zhruba věděli kolik je to bude měsíčně stát.... Bez ohledu na amortizaci a servis....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Před hodinou, kirkiz napsal:

Mám benzínovou 1,8 Turbo Octavii

Devět let soužití s tímto povozem a tak vím, že je u tebe asi něco špatně. Mě žrala od cca 6,5l na sto (dálky klidné tempo) až po 12 a víc, záleží, jak se s tím jezdilo.

Měl jsem první, ještě lankovou verzi plynu, kód motoru AGU.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
před 54 minutami, Vena garážmistr napsal:

Ale tak o těch 1,8T se to ví že jsou nenažraný

Nejsou a za tím si stojím. Samozřejmě čekat od toho spotřebu 1.9TDI by snad čekal jen blázen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...