Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Medvědí Galaxie (od lva k modrému oválu)


Medvěd

Recommended Posts

Koupě 306ky sice byla celkem zajímavá, ale ten přechod z relativně prostorné 406ky mě čím dál víc hnětl (kór když jsem měl za sebou mnohaleté zkušenosti s cestováním v dodávkách, kde jsem prostě něco jako místo fakt řešit nemusel). Proto jsem tedy ve chvíli, kdy jsem začal moje současné pracovní místo považovat za stálé, začal pokukovat po větších autech - ideálně MPV. Finanční budget ale rostl pomalu a tak jsem se svými představami spoustu lidí i na zdejším fóru "bavil"
- "Hele, kluci, co tahle 807a za 50 000,- Kč, co Vy na ní?" "Pokud jsi nevykradl banku, tak prchej, tam bude všechno v ***" (tuším Oddie nebo Pe.Tr se vyjadřovali nejvíc)
- "O.K. A co tahle 806ka za 30, tam bych měl ještě nějakej foršus na opravy ...?" "Medvěde, já jsem 806ku vybíral víc než rok a dal jsem za ní násobně víc než je Tvoje představa, šetři, z tohohle bys byl jenom nešťastnej" (tutově Oddie)
- na FCB jsem se ptal předsedy Renault klubu na Grand Espace a vždycky jsem se dostal k cifře aspoň 150 000,- Kč, jinak že špatně.

Do toho jsem sledoval dovozce Davida Kubrta, jehož auta a přístup se mi líbil a když dotáhl auto mému bráchovi, já slyšel jak to opravdu funguje, tak jsem s ním začal komunikovat a dostali jsme se k tomu, že spodní cenový limit takového auta podle něj začíná u 5000 € a i to je na hraně. V tomhle cenovém limitu se mi hodně líbil právě Ford Galaxy, a to hlavně možností vytvořit si velkou plochu na spaní pouhým sklopením sedaček. Všechny ostatní MPV (snad vyjma Voyageru) mají sedačky, které je potřeba demontovat = někam odnést (uskladnit) a to je pro mě, co nemá garáž, dost nepraktický ořech. Ty sedačky ani nejsou úplně lehké a tahat se s nima do sklepa nebo do druhého štoku bez výtahu ... - děkuji, nechci. 
Takhle s Pavlem můžeme jet na víkend, sklopit si sedačky, nafouknout matraci a za pár minut je hotovo (a ráno třeba naložit kamarády, co spali vedle ve stanu a valit dál)

Fotky, co mi p. Kubrt poslal z prohlídky auta v Německu
 

Galaxy III a.JPG

Galaxy III b.JPG

Galaxy III c.JPG

Galaxy III d.JPG

Galaxy III e.JPG

Galaxy III f.jpg

Galaxy III g.jpg

Galaxy III h .jpg

Galaxy III i.jpg

Galaxy III j.jpg

Galaxy III k.jpg

Galaxy III l.jpg

Galaxy III m.jpg

Galaxy III n.jpg

Galaxy III p.jpg

Galaxy III q.jpg

Galaxy III r.jpg

Galaxy III s.jpg

Galaxy III t.jpg

Galaxy III u.jpg

Galaxy III v.jpg

Galaxy III w.jpg

Galaxy III x.jpg

Galaxy III y.jpg

Galaxy III z.jpg

Galaxy III o.jpg

IMG-20180717-WA0001.thumb.jpg.be6de6ee2d8e0721144f841a3027bfac.jpgIMG-20180717-WA0002.thumb.jpg.6cbf6b2741f461deeb57d50c82d734bd.jpgIMG-20180717-WA0003.thumb.jpg.8f179d6e3ad65108c607eb2ed893d106.jpgIMG-20180717-WA0012.thumb.jpg.712530071f5d008d9cd547306964aeed.jpg



 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@Medvěd Super ale polovina fotek nejde vidět, háže to samé zákazy vjezdu 😉

Ta páka jak v letadle je co? :myslim Ruční brzda? Šílené :D

Upraveno uživatelem Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, HanysR napsal:

@Medvěd Ta páka jak v letadle je co? :myslim Ruční brzda? Šílené :D

Jo, jo - ručka. Někomu se líbí, někomu ne - každopádně je funkční a určitě lepší než ruční brzda např. v Boxerovi, kde je NALEVO mezi sedačkou řidiče a dveřma (na to jsem si nikdy nezvykl)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sitler - S Max se od Galaxy v podstatě skoro neliší (teda krom benzínového motoru 2,5 (ten se montoval jen do S Maxu) svažující se střechy, šikmějších pátých dveří a obou nárazníků). Někomu se víc líbí sportovnější S Max, mě holt "dodávkovitější" / větší Galaxy - sám jsem moc nepochopil Fordí strategii výroby obou tak minimálně rozdílných typů v téměř stejné ceně (což je ale pro mě dobře :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V případě 7mi místné varianty jsou u S Maxu zadní sedačky použitelné max. pro děti, v Galaxe dík takřka kolmým pátým dveřím a vyšší střeše na nich můžou cestovat i dospělí (neříkám, že 100 a více km, ale na odvoz návštěvy na autobus nebo do blízkého města vcelku v pohodě).
S Maxů je na trhu víc = větší výběr, já jsem ale v případě tříčlenné rodiny (jezdíme převážně ve dvou) volil Galaxu a neměnil bych - stav, kdy jsem ve 306ce při delší cestě převážel krámy i na sedačce vedle synátora už zpátky zažívat nechci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si na ni právě u Ducata tak nezvykl, že mi asi 3 měsíce starý auto ujelo v Český Lípě z kopečka od obchodu a zastavilo se až na předku taxikářský Octavie. Krve by se ve mě nedořezal když jsem slyšel nějaký troubení, okem jsem střelil výlohou před obchod a tam bylo PRÁZDNO!!! Vyběhl jsem co mi síly stačily a u auta asi o 150m níž jsem byl tak rychle, že si zkoprnělý drožkář myslel, že jsem v něm seděl a vycouvával. Na autě byly prohlý obě křídla zadních vrat a upadaly plastový parádičky, Octě "jen" rupnul nárazník a světlo. Kdyby ale to Ducato vjelo až na hlavní nebo nedej bože někoho sejmulo, to by byla asi podstatně smutnější příhoda 

(a to všechno kvůli ručce na levou ruku a mému přesvědčení, že to kvalt musí udržet - tehdá asi vyskočil) 

 

Upraveno uživatelem Medvěd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...