Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Dodatecna montaz teplovodniho WEBASTA do BHDi verzi je uz mozna...


BubakGS

Recommended Posts

...tak majitele Rifteru s naftovym motorem YH01 mohu potesit zpravou primo z WEBASTA - je uz mozne dodatecne domontovat jak horkovzduch (vytapi pouze interier, slo od zacatku), tak ted nove i teplovodni verzi TT Evo 5, ktera predehreje motor. WEBASTO doplnilo zastavbovou sadu o modul, ktery dava spravna data RJ motoru, aby nepadala do nouzoveho rezimu. Auto nechapalo, proc je motor teply, kdyz nebezel....  Nicmene, dodatecna montaz je bohuzel mnohem drazsi nez z prvovyroby - cca 50 litru (je to uplne stejne WEBASTO) a nebude mit scheduler na tabletu  info systemu v aute - takze pokud o tom nekdo uvazuje, je levnejsi si to objednat rovnou od Peugeotu. 

Uz mam objednanou montaz u  AUTOELEKTRO BURIÁNEK - domlouval jsem si to primo pres stranky WEBASTO a nasledne se mi ozval primo pan Burianek.

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • BubakGS changed the title to Dodatecna montaz teplovodniho WEBASTA do BHDi verzi je uz mozna...

..no na dilne s nima nejsem. Uz jsem v praci. Mam ale ukradeny montazni navod pro Rifter primo od WEBASTA... ..je pochopitelne nemecky, ale kdyby nekdo moc potreboval, asi bych to umel prelozit.

doc-montag-manual-citroen-1327017A_Citroen_Berlingo_Peugeot_Rifter_B_D_2018_TT-Evo_web.pdf

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

..no, tak mam auto doma, WEBASTO namontovane a je to pecka. Beží to uplne potichu, dneska rano:   vitr, hnusne,  cca + 2,5 C,   technik mi auto predal, pustili jsme to (auto pres noc na dvore uplne vystydle), sel jsem zaplatit montaz do kanclu - max 10 minut a kdyz jsem se vratil, interier uz vlazny a motor po nastartovani ohraty na 90 sotva jsem ujel 500 metru za branu firmy...

...no, ted nevim , jak jsem bez toho mohl poslednich 20 let existovat....  😀

 

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

54 minutes ago, BubakGS said:

max 10 minut a kdyz jsem se vratil, interier uz vlazny a motor po nastartovani ohraty na 90 sotva jsem ujel 500 metru za branu firmy...

Pozor na falosny pocit zohriateho motora. To ze Ti teplomer vody indikoval 90 stupnov po par sto metroch este neznamena, ze motor bol cely rovnornomerne zohriaty. Naviac olej bol uplne studeny napriek tomu, ze vodu si mal zohriatu. Takisto aj olej v prevodovke. Takze mysli na to a nepozaduj plny vykon hned, ale az ked sa zohreje aj olej v motore aj prevodovke, cize par km treba jazdit pokojne aj tak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak ja som celkom prekvapeny ako rychlo sa zohrieva moj 1,6 HDI. Ale to je dane tou celohlinikovou konstrukciou a modernym termomanazmentom s odpojitelnym cerpadlom chladiacej kvapaliny. Po starte cerpadlo nebezi a zohrieva sa naozaj len samotny motor. Dnes uz to je bezna vec, ale ked tento inovovany 1,6 HDI v roku 2010 uviedli na trh, tak to bola celkom vychytavka. Fakt su to celkom vydarene motory a tie novsie 1,5 HDI na ne uspesne nadväzuju. Len to nestastne cerpadlo / nadrz AdBlue...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...s AdBlue muzou byt problemy... ..mam koupenou 7mitetou zaruku ... tak to snad pokryje, kdyby neco. Mas pravdu, 1.5 BHDi me taky prekvapil, ze se i sam o sobe ohriva podstatne rychleji, nez jine nebo strarsi diesely.  Ale i tak je to podstatne delsi dobu, nez treba moje druhe auto - F Galaxy s turbo-benzinem.  Tam Webasto nepotrebuju, protoze ma vyhrivana a isotermicka skoro vsechna okna, ma elektricky prihrev vzduchu do kabiny (po nastartovani) a topi do 3-5ti minut od nastartovani....

Upraveno uživatelem BubakGS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

..finalni update - funguje to paradne, dneska brzy rano cca -3C, auto lehce zasnezene a okna komplet zamrzla.  Pustil jsem topeni a za 15-20 minut odjizdel vytopenym, odmrazenym autem. Tohle mi dava pomalu vetsi smysl jak navigace a dalsi vybavove kraviny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Baterky bych se nebál. Už co mám webasto v 307 (thermo top E) tak to nějak měří napětí na baterii a pokud to klesne na nějakou úroveň, topení se vypne (auto už bude tou dobou v ECO módu) a nastartovat ještě zvládnu (osobně se mi teda ještě nestalo, že bych kvůli nezávislýmu tipení nenastartoval) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...