Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Braking, ESP/ASR, Anti-roll back, ABS chyba + nejde otevřít kapota


pajson

Recommended Posts

Tak včera po 10-ti km na mě začala skákat jedna hláška za druhou z ničeho nic. Všechny chyby mohou být spojené s korozí kontaktů, bohužel to poslední (kapota) mě přivádí k myšlence, že jsem asi měl návštěvu pod kapotou. No uvidíme, zítra to jedu dát do servisu, co se děje neděje. Setkal se s tím někdo? 508 SW, 2l HDI 110 kW rv.2016 bez automatu.

2143455891_Vstiek.thumb.JPG.f3609de572415da32d52c701146c73c9.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak, kapota bylo zaseknuté jedno lanko (jedno lanko vede pod stěrače, kde přes mechanizmus vede druhé k otvírání kapoty). 

Hlášky je důsledek toho, že jsem před zimou řešil baterii zda jí vyměnit či nikoliv. Paradox je, že auto i v -17 nastartovalo, ale už nemá tolik šťávy aby baterie utáhla všechny systémy. Čekal jsem jen na to, abych nenastartoval a šla by, ale i tak jsem vždy auto natočil 🙂. Obrázek níže mluví sám za sebe, dnes objednaná Autobaterie Exide Start-Stop AGM, 12V, 70Ah, 760A

Hold budu muset vyměnit a ještě jednou zajet na výmaz chyb.

image.png.1d71ae56e5408b539902f4ea4e238856.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak Autobaterie Exide Start-Stop AGM, 12V, 70Ah, 760A je v kufru auta, teď jí ne vyměnit a vymazat chyby. napíšu jak to dopadlo (zda to byl skutečně ten problém) a hlavně pak po nějaké době i zkušenosti s tím, jak funguje. Dle dealera/servisu Peugeot tyto baterie (kapacitně stejné, ale o polovinu levnější) nejsou vhodné pro tyto auta, že vše neutáhnou. Asi již zde bylo možní někde diskutované, ale uvidíme.

Pavel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten eskamotér v servisu tě akorát lakoval. Tahle Exide AGM se v našich končinách vyskytovala právě jako originální díl. To, že v druhovýrobě už nemusí mít stejnou kvalitu je sice pravda, ale stejně tak je pravdou, že baterky likviduje hlavně to nesmyslné "eko dobíjení". A pokud servisák tvrdí, že je předepsaná baterka pro daný model slabá. Měl by to nahlásit inženýrům do Francie. Určitě to na rozdíl od něj nepočítali a dali to tam od oka ;) 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 1 rok později...
  • O 5 týdnů později...

Temer presne:-) Jinak ja tu ty rady na pojistky a oxidaci nasel, ale moje laicke oko nic nezpozorovalo.

Vycteni chyb a celkove test ridicich jednotek 0,3h - 30,30€.

Prezkouseni pojistek, vymena pojistky, cisteni kontaktu 0,4h - 40,40€.

Cena pojistky 1,08€

+ DPH

Upraveno uživatelem AlBunda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...