BubakGS Odesláno 1. březen 2021 Sdílet Odesláno 1. březen 2021 (upraveno) Moji puvodni objednavku zadanou do vyroby loni v zari mi Peugeot bez nahrady zrusil, tak se mi povedlo sehnat tohle demo auto. Vybava GT Line + Grip Control s nahradnim kolem, bezklickovy pristup, komplet navigace s RearVision, 3 samostatne sedacky ve 2he rade, 2 ve tretí, domontovano tazne zarizeni. Bohuzel chybi to nezavisle topeni /edit - bude domontovano dodatecne), ktere jsem puvodne chtel a mam keyless, barvu a kompletni navigaci, ktere jsem puvodne rozhodne nechtel. No co uz ale, zivot nejsou tanecni a mozna je to posledni nove fosilni auto, co jsem si mohl koupit... ...diky, EU. Po prvnich 600 km ujetych na pul po silnicich 1-3 tridy a po dalnicich mohu shrnout prvni dojmy. Vyborny podvozek a brzdy - pohodlny ale ne vylozene houpavy, dobre sedi i na okreskach, kde se s Rifterem da vesele valit kilem s prstem v nose a ani v zatackach neni nutne nejak razantne brzdit. To vsechno na prumernych zimnich gumach Barum Polaris 5 na plechacich (tesim se na ALU letnaky). Auto je cca do 100-110 km /h prekvapive zive, automat radi bez cukani a docela svizne, pocitac docela dobre trefuje kvalty a z kopce nechava rozumne zarazeno, aby slo brzdit motorem. Auto je prekvapive dobre odhlucnene a dalnicni rychlosti (jsem zvykly na 140-150 km/h na tachu) dava v klidu. Pochopitelne na dalnici uz mu chybi kone. Jak me nekdo donuti zpomalit na tech 80-100 km/h, tak se zpatky na tech 140 dostava pomerne pomalu. Ani hluk od zimnich pneu neni nijak hrozny. Jasne S-klada nebo A6 Avant to neni, ale na instalaterskou dodavku je to az prekvapive vynikajici. i-Cockpit je ergonomicky taky v pohode - me nevadi ani tohle ani tradicni budiky skrz volant. Rizeni .. no .. na sisaty volant (vypada fakt uchylne) jsem si velice rychle zvykl a je to docela prdel, mit v dodavce zavodni volant. Nicmene rizeni je preposilovane a naprosto bez zpetne vazby ridici. Proste nevite jak presne jsou predni kola natocena a v prstech necitite, co delaji, jesti jsou na hranici gripu nebo po cem jedou. Ve meste je to fajn, ze pri parkovani kormidluju 2ma prsty, ale jako petrolheada (ted teda dieselheada) me to trochu *neumím psát slušně*... Grip Control jsem jeste nevyzkousel. Podejce tvrdil, ze ho ve svem aute ma a ze ho uz parkrat vytahnul z mist, odkud by se normalne sam nevyhrabal - tak uvidime. Ceho jsme si vsimnul, ze ze okolo 2.000 rpm se z prevodovky vic ozyva 5tka a 7cka - takove jako huceni. Treba si to sedne, budu to sledovat. Prakticnost a variabilitu interieru popisovat nebudu, to je snad u takoveho auta jasne. Doobjednal jsem gumove koberecky a vanu do kufru a hledam nejaky slusny stresni nosic (zahradku). Android Auto mi v aute s mym telefonem celkem funguje (obcas ale az na druhe zapojeni USB kabelu) a apka MyPeugeot si zije svym zivotem - obas se nepripoji a obcas se pripoji, ale neaktualizuje si data z auta... ...uvidime casem. Jinak me pozitivne prekvapilo i audio - hraje az necekane dobre. Pořízení: 12.02.2021 678.900,- Kc auto 24.02.2021 15.476,- Kc zaruka OPTIWAY 7 let / 120.000 km 24.02.2021 20.886,- Kc sada zimnich pneu s disky 26.02.2021 2.682,- Kc gumove koberce do auta 11.03.2021 55.000,- Kc WEBASTO TT EVO 05 + Telestart T100HTM 01.06.2021 4.067,- Kc stresni nosic Peugeot Celkova cena auta a doplnku -> velmi nepeknych 777.011,- Kc (vse s DPH). Servis: 22.07.2021 5.604 km 5.435,- Kc vymena oleje a fitru pri zabehu 27.10.2021 5.820 km 4.120,- Kc rozparana zadni prava pneu o kus jeklu v Hradci Kralove (nova pneu, kontrola rafku a prezuti) 14.02.2022 13.357 km 7.393,- Kc rocni servis 12.12.2022 27.337 km 8.272,- Kc rocni servis (olej, filtry, brzdovka, drobnosti) + zarucni vymena remene za modifikovany typ 27.11.2023 42.425 km 22.277,- Kc rocni servis + nové zadní brzdy (complètement après la mort) Tankovani AdBlue: tankovani pri 4.267 km do plna -> 14,6 l tankovani pri 10.322 km do plna -> 13,43 l (ujetych 6.055 km -> 0,221 l / 100 km) tankovani pri 14.465 km do plna -> 7,79 l (ujetych 4.143 km -> 0,188 l / 100 km) tankovani pri 20.021 km do plna -> 9,85 l (ujetych 5.556 km -> 0,177 l / 100 km) tankovani pri 26.387 km do plna -> 13.94 l (ujetych 6.366 km -> 0,219 l / 100 km) tankovani pri 33.908 km - z kanystru 10 l tankovani pri 38.874 km - z kanystru 10 l Poruchy: 38.874 km - trojkombinace: závada motoru + závada antiemisního sytému + AdBlue -> zaseklý vtřikovač AdBlue (výměna v servisu). 45.000 km - porucha keyless pristupu do kufru - pravdepodobne antena v narazniku. Upraveno 6. březen uživatelem BubakGS radim.1008, P607Olda, OK406 a 4 další ohodnotil 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 1. březen 2021 Sdílet Odesláno 1. březen 2021 Ať slouží k plné spokojenosti a gratuluji ke koupi. Pěkná barva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 1. březen 2021 Sdílet Odesláno 1. březen 2021 Pěkné A obdivuji Tvoji výdrž. Mě tohle automobilka udělat, tak rozhodně hledám něco jiného. Charlie 1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 1. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2021 (upraveno) ... no sleva na demo auto byla vic nez slusna, navic s tim nikdo vubec nejezdil. A prodejce mi taky vysel v par vecech vstric... ..hlavne tenhle automat v nafte uz nejde koupit a uz nikdy nepujde - krome N1. A N1ky uz prestavet na normalni auto nejdou a nejdou dotypovat na 7mi mistne. V tomhle segmentu malych osobnich dodavek a v tehle cenove hladine lepsi auto neni nez ta 4cata od PSA a z nich me nejvic vyhovuje Rifter (testoval jsem i Opel i Citroen), Jo, v USA bych si vybral, ale dovoz sem, clo a DPH to pokazde spolehlive cenove zabije. Amici vubec netusi, jak se maji a kam se se socialistama v cele riti ... EDIT: ... primarni pruser s emisema a homologacema jde za Bruselem (EU) a ne za Peugeotem ... ...jasne .. nakrkli me strasne... ...ale nakonec mi nasli auto skoro podle mych predstav u jednoho solidniho dealera, tak jsem nakonec jakz takz spokojen. Upraveno 1. březen 2021 uživatelem BubakGS martg, Péťa a radim.1008 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Petr 3008 Odesláno 1. březen 2021 Sdílet Odesláno 1. březen 2021 Moc pěkné auto, dobrá výbava, super. Ať jsi spokojený a ať dobře slouží. Je dobře, že sis ho nakonec vzal, protože myslím, že stav bude čím dál horší, ceny šílené a moc těžko se bude vybírat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 3. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 3. březen 2021 (upraveno) ...mno, je potřeba dávat bacha ve městě - A sloupek při troše smůly dokáže schovat ve výhledu celé auto... ...málem jsem si právě měnil trencle... ... Upraveno 3. březen 2021 uživatelem BubakGS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 4. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2021 (upraveno) ..kdo by to byl rekl, kolik parady nadelaji no name plastove dekly za 8 stovek na tech zimnich plechacich (na leto mam pochopitelne Aoraki 17").... Upraveno 4. březen 2021 uživatelem BubakGS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 Nepřemýšlel jsi místo WEBASTA o tom číňanovi, co prodává ALZA za nějaký 3500 Kč? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 @Medvědja sem to moc nestudoval, ale kudy vyvedes vyfuk? + teda pokud chapu spravne mas v interieru i nadrzku s naftou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 u teplovzdušného topení je na výfuku topení kovová hadice--dá se nasměřovat kdekoliv, naftu topení bere z origo hadice od původní nádrže k motoru (vloží se do ní T kus), topení je pod autem... Medvěd ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 (upraveno) Pe.Tr - naftu to bere normálně z nádrže (nějaký vložený T kus), výfuk bych asi vedl z kastliku pod auto... V podstatě jak píše Ozzy, jen já to topení nedám pod auto, ale do kastlíku pod podlahu kufru Upraveno 4. březen 2021 uživatelem Medvěd ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 (upraveno) tady jen upřesním, že ten filtr má namontovaný blbě, má být cickem dolů, jinak naftu filtrovat nebude Upraveno 4. březen 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 video jsem nekoukal, ja se bavim o tom alzackem vzduchovem. proste nekde musis vyrezat diru do podlahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 Jo, to tak je. Moje představa je, že bych jí udělal u toho kastlíku (ale taky je fakt, že to je jedna z věcí, dik které ještě furt to topení nemám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 nebo ho dát do kastlíku pod auto, jak píše Medvěd, ale pak musíš udělat díru pro vstup teplého vzduchu do kabiny..., topení uvnitř auta, jak je to na videu, taky není bohviečo, protože při provozu hučí, málo, ale hučí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 4. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 4. březen 2021 (upraveno) před 58 minutami, Medvěd napsal: Nepřemýšlel jsi místo WEBASTA o tom číňanovi, co prodává ALZA za nějaký 3500 Kč? ..ani omylem. Mám nový auto se 7miletou zárukou. WEBASTO garantuje, že i dodatečnou montáž od nich Peugeot respektuje, navíc je to to samé topení, jako z prvovýroby.... ...a primárně chci ohřívat motor (vodou)... Upraveno 4. březen 2021 uživatelem BubakGS Pe.Tr ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 na podvozku ho sezere jedna zima Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 (upraveno) Já ale nemluvím o kastliku pod autem, ale o kastliku, co má Galaxy origo pod podlahou kufru Upraveno 4. březen 2021 uživatelem Medvěd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. březen 2021 Sdílet Odesláno 4. březen 2021 (upraveno) V 4. 3. 2021 at 19:05, Pe.Tr napsal: na podvozku ho sezere jedna zima topení dávají do kastlíku z Al plechu, kolega měl v berlingu origo webasto v místě rezervy (tu měl na podlaze v kufru), topilo to super já preferuju teplovzdušné topení, teplo je ihned, motor ať se ohřeje sám Upraveno 12. březen 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BubakGS Odesláno 12. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2021 ..tak uz tam mam i to Webasto - teplovodni verze TT Evo 5 s ovladanim Telestart T100 HTM. Naprosto bozi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.