Jump to content

Rifter Long 1.5 BHDi AT8 - GT Line (96 kW, 7 mist, Cuprite, Grip Control, dodatecne i WEBASTO)


Recommended Posts

Moji puvodni objednavku zadanou do vyroby loni v zari mi Peugeot bez nahrady zrusil, tak se mi povedlo sehnat tohle demo auto. Vybava GT Line + Grip Control s nahradnim kolem, bezklickovy pristup, komplet navigace s RearVision, 3 samostatne sedacky ve 2he rade, domontovano tazne zarizeni. Bohuzel chybi to nezavisle topeni /edit - bude domontovano dodatecne), ktere jsem puvodne chtel a mam keyless, barvu a kompletni navigaci, ktere jsem puvodne rozhodne nechtel.   😀 No co uz ale, zivot nejsou tanecni a mozna je to posledni nove fosilni auto, co jsem si mohl koupit...   ...diky, EU. 

Po prvnich 600 km ujetych na pul po silnicich 1-3 tridy a po dalnicich mohu shrnout prvni dojmy. Vyborny podvozek a brzdy - pohodlny ale ne vylozene houpavy, dobre sedi i na okreskach, kde se s Rifterem da vesele valit kilem s prstem v nose a ani v zatackach neni nutne nejak razantne brzdit. To vsechno na prumernych zimnich gumach Barum Polaris 5 na plechacich (tesim se na ALU letnaky). Auto je cca do 100-110 km /h prekvapive zive, automat radi bez cukani a docela svizne, pocitac docela dobre trefuje kvalty a z kopce nechava rozumne zarazeno, aby slo brzdit motorem. Auto je prekvapive dobre odhlucnene a dalnicni rychlosti (jsem zvykly na 140-150 km/h na tachu) dava v klidu. Pochopitelne na dalnici uz mu chybi kone. Jak me nekdo donuti zpomalit na tech 80-100 km/h, tak se zpatky na tech 140  dostava pomerne pomalu. Ani hluk od zimnich pneu neni nijak hrozny. Jasne S-klada nebo A6 Avant to neni, ale na instalaterskou dodavku je to az prekvapive vynikajici. i-Cockpit je ergonomicky taky v pohode - me nevadi ani tohle ani tradicni budiky skrz volant.  Rizeni .. no .. na sisaty volant (vypada fakt uchylne) jsem si velice rychle zvykl a je to docela prdel, mit v dodavce zavodni volant. 😀 Nicmene rizeni je preposilovane a naprosto bez zpetne vazby ridici. Proste nevite jak presne jsou predni kola natocena a v prstech necitite, co delaji, jesti jsou na hranici gripu nebo po cem jedou. Ve meste je to fajn, ze pri parkovani kormidluju 2ma prsty, ale jako petrolheada (ted teda dieselheada) me to trochu *neumím psát slušně*... Grip Control jsem jeste nevyzkousel. Podejce tvrdil, ze ho ve svem aute ma a ze ho uz parkrat vytahnul z mist, odkud by se normalne sam nevyhrabal - tak uvidime.

Ceho jsme si vsimnul, ze ze okolo 2.000 rpm se z prevodovky vic ozyva 5tka a 7cka - takove jako huceni. Treba si to sedne, budu to sledovat. Prakticnost a variabilitu interieru popisovat nebudu, to je snad u takoveho auta jasne. Doobjednal jsem gumove koberecky a vanu do kufru a hledam nejaky slusny stresni nosic (zahradku).

Android Auto mi v aute s mym telefonem celkem funguje (obcas ale az na druhe zapojeni USB kabelu) a apka MyPeugeot si zije svym zivotem - obas se nepripoji a obcas se pripoji, ale neaktualizuje si data z auta... ...uvidime casem.

Jinak me pozitivne prekvapilo i audio - hraje az necekane dobre.

 

rifter1.png

rifter2.png

rifter3.png

rifter4.png

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Moji puvodni objednavku zadanou do vyroby loni v zari mi Peugeot bez nahrady zrusil, tak se mi povedlo sehnat tohle demo auto. Vybava GT Line + Grip Control s nahradnim kolem, bezklickovy pristup, kom

...tak jsem si ten jeden plast určený k reklamaci spasování u dealera spravil sám. Jak je teď hustej  pařák, tak ten plast nad bočním oknem v kufru změknul tak, že jsem ho popadl, natáhl a zacvaknul z

...no... s tema LED svetlama bych byl opatrnej ... me na Galaxy (auto v top vybave, svyho casu za 1,2 mega s DPH)  chcipla pulka full LED zadni lampy po 7mi letech ... ..ta pulka co je na kufru ... mn

Posted Images

Posted (edited)

... no sleva na demo auto byla vic nez slusna, navic s tim nikdo vubec nejezdil. A prodejce mi taky vysel v par vecech vstric...  ..hlavne tenhle automat v nafte uz nejde koupit a uz nikdy nepujde - krome N1. A N1ky uz prestavet na normalni auto nejdou a nejdou dotypovat na 7mi mistne.  V tomhle segmentu  malych osobnich dodavek a v tehle cenove hladine lepsi auto neni nez ta 4cata od PSA a z nich me nejvic vyhovuje Rifter (testoval jsem i Opel i Citroen), Jo, v USA bych si vybral, ale dovoz sem, clo a DPH to pokazde spolehlive cenove zabije. Amici vubec netusi, jak se maji a kam se se socialistama v cele riti ...  😀

EDIT: ... primarni pruser s emisema a homologacema jde za Bruselem (EU) a ne za Peugeotem ...  ...jasne .. nakrkli me strasne... ...ale nakonec mi nasli auto skoro podle mych predstav u jednoho solidniho dealera, tak jsem nakonec jakz takz spokojen.

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

...mno, je potřeba dávat bacha ve městě - A sloupek při troše smůly dokáže schovat ve výhledu celé auto... ...málem jsem si právě měnil trencle...  ...😲

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

..kdo by to byl rekl, kolik parady nadelaji no name plastove dekly za 8 stovek na tech zimnich plechacich (na leto mam pochopitelne Aoraki 17").... 🤔

 

dekly.png

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites
  • BubakGS changed the title to Rifter Long 1.5 BHDi AT8 - GT Line (96 kW, 7 mist, Cuprite, Grip Control, dodatecne i WEBASTO)

Pe.Tr - naftu to bere normálně z nádrže (nějaký  vložený T kus), výfuk bych asi vedl z kastliku pod auto... 

V podstatě jak píše Ozzy, jen já to topení nedám pod auto, ale do kastlíku pod podlahu kufru

Edited by Medvěd
Link to post
Share on other sites

nebo ho dát do kastlíku pod auto, jak píše Medvěd, ale pak musíš udělat díru pro vstup teplého vzduchu do kabiny..., topení uvnitř auta, jak je to na videu,  taky není bohviečo, protože při provozu hučí, málo, ale hučí...

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
před 58 minutami, Medvěd napsal:

Nepřemýšlel jsi místo WEBASTA o tom číňanovi, co prodává ALZA za nějaký 3500 Kč? 

..ani omylem. Mám nový auto se 7miletou zárukou. WEBASTO garantuje, že i dodatečnou montáž od nich  Peugeot respektuje, navíc je to to samé topení, jako z prvovýroby.... ...a primárně chci ohřívat motor (vodou)...

Edited by BubakGS
Link to post
Share on other sites
V 4. 3. 2021 at 19:05, Pe.Tr napsal:

na podvozku ho sezere jedna zima

 topení dávají do kastlíku z Al plechu, kolega měl v berlingu origo webasto v místě rezervy (tu měl na podlaze v kufru), topilo to super :super

 já preferuju teplovzdušné topení, teplo je ihned,  motor ať se ohřeje sám :D

Edited by ozzy56
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...