Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výměna zadních kotoučů


Jardel2018

Recommended Posts

Zdravím ve spolek teď z jara mě čeká výměna zadních kotoučů a destiček.... Při probírání náhradních dílů jsem si všimnul, že se nabízejí 2 druhy kotoučů. A to s ložiskem a bez ložiska. Je nutné vyměnit i ložisko? Nebo stačí jen kotouč? Najeto 45000 km. A vás co jste to už prováděli, je nutné nějaké speciální nářadí? Díky

 

 

 

 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

musíš nejprve zjistit podle VIN, zda máš s ložiskem nebo bez, no a pak vyměnit to, co tam je :)

na 99% máš kotouč s ložiskem, tak potřebuješ Golu na tu velkou středovou matici a potom momentový klíč na přesné dotažení té matice

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 týdny později...
Návštěvník

Tohle se stane, když jsou zadřený či zarezlý ty plovoucí čepy na brzdiči. Brzdí to pak jenom tou destičkou, na kterou tlačí váleček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
V 21. 3. 2021 at 14:57, Jardel2018 napsal:

Tak jasně, to vím ;) mně šlo spíš o to, jestli je jedno jaká značka... Jestli se to dá míchat

zdravím, nebudu zakládat nové vlákno a tak se zeptám tu, neb můj dotaz souvisí s brzdama.

Chtěl jsem se zeptat zdejších znalců, jaká je originál brzdová kapalina v dvatisíceosmičce rv2019? Respektive, jestli je to jedna z tady těch?

díky moc..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Jardel2018 napsal:

Takže začnu tím, že konkrétně na mém autě nebylo nic zatuhlého... A podle autorizáku, je největší problém, když jezdíš sám, tedy bez zatížené zadní nápravy. Stačí?

Co to je za nesmysl. Přece pokud je auto vybavené ABS jakože to už řadu let musí být tak tam není zátěžový regulátor který podle zatížení ZN reguluje tlak do zadních brzd aby zadní kola nebrzdila v " lehkém" stavu smykem. Tohle přeci řídí jednotka ABS a ta by měla zajistit rovnoměrný účinek brzd na všech kolech. To že přední brzdy mají rychlejší nástup kvůli váze která je naložená na PN tomu rozumím taky proto to u většiny normálních aut vychází bajvočko výměna předních desek dvakrát na jedny zadní desky.  Ale tohle že jedna deska je skoro na plechu a druhá jak nová jednoznačně ukazuje na nesouměrný práci brzdiče. U aut s kotoučovou brzdou na ZN a mechanickou parkovací brzdou k tomuto dochází povětšinou když se parkuje bez parkovací brzdy tam dochází v tom mechanismu k zatuhnutí tím jak se to nehejbá tou parkovací brzdou a pak se sjíždí nerovnoměrně desky nebo to v určitém momentu na zadku přestane brzdit úplně protože se nepohybuje třmen.  Ale 2008 má přeci elektrickou parkovací brzdu nebo ne? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...