Jardel2018 Odesláno 28. únor 2021 Sdílet Odesláno 28. únor 2021 Zdravím ve spolek teď z jara mě čeká výměna zadních kotoučů a destiček.... Při probírání náhradních dílů jsem si všimnul, že se nabízejí 2 druhy kotoučů. A to s ložiskem a bez ložiska. Je nutné vyměnit i ložisko? Nebo stačí jen kotouč? Najeto 45000 km. A vás co jste to už prováděli, je nutné nějaké speciální nářadí? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2021 Sdílet Odesláno 28. únor 2021 (upraveno) musíš nejprve zjistit podle VIN, zda máš s ložiskem nebo bez, no a pak vyměnit to, co tam je na 99% máš kotouč s ložiskem, tak potřebuješ Golu na tu velkou středovou matici a potom momentový klíč na přesné dotažení té matice Upraveno 28. únor 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 28. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 28. únor 2021 Aha, já myslel, že to mi právě vyhledá podle vin.... Tak to budu muset zítra rozdělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 28. únor 2021 Sdílet Odesláno 28. únor 2021 Na to tu máme vlákno "vyhledání dílů podle VIN", ale je pouze pro platící členy klubu, protože v současné době je přístup do vyhledávání v Service boxu placený. Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 13. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2021 Ještě takový blbý dotaz, než to rozhodím (kotouče včera přišly i s deskama).... Postup je stejný jako u starších Peugeotů jako třeba 307? Nebo se udála nějaká inovace v montáži? Abych to zítra nerozhodil a nezjistil, že to sám neudělám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 21. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Ok, odpovím si sám... Postup je stejný... A ze speciálního nářadí je potřeba přípravek na stlačení pístků, musí se točit a zároveň tlačit... No a ještě se zeptám, jakou brzdovku na dolití? Při stlačení pístku mi trochu vyteklo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 DOT4 máš to i na víčku od nádobky brzdové kapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 21. březen 2021 Autor Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Tak jasně, to vím mně šlo spíš o to, jestli je jedno jaká značka... Jestli se to dá míchat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 21. březen 2021 Sdílet Odesláno 21. březen 2021 Samozřejmě specifikace je stejná Jardel2018 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 5. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2021 Jako nový jen pro představu, jak to vzadu vypadá po 46000 km... Ale jen ta vnitřní destička, vnější je ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 5. duben 2021 Sdílet Odesláno 5. duben 2021 Tohle se stane, když jsou zadřený či zarezlý ty plovoucí čepy na brzdiči. Brzdí to pak jenom tou destičkou, na kterou tlačí váleček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 5. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 5. duben 2021 Toto je problém snad všech 2008... Všichni známí co to máme jsme cca po 50000 dělali zadní brzdy. Tam je problém jinde než v zarezlých plovoucích čepech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka1982 Odesláno 26. duben 2021 Sdílet Odesláno 26. duben 2021 V 21. 3. 2021 at 14:57, Jardel2018 napsal: Tak jasně, to vím mně šlo spíš o to, jestli je jedno jaká značka... Jestli se to dá míchat zdravím, nebudu zakládat nové vlákno a tak se zeptám tu, neb můj dotaz souvisí s brzdama. Chtěl jsem se zeptat zdejších znalců, jaká je originál brzdová kapalina v dvatisíceosmičce rv2019? Respektive, jestli je to jedna z tady těch? díky moc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 26. duben 2021 Sdílet Odesláno 26. duben 2021 Originál je jistota. Píšou tam originál Citroen ale je to originál i pro Peugeot. Jardel2018 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2021 Sdílet Odesláno 26. duben 2021 V 5. 4. 2021 at 13:21, Jardel2018 napsal: Toto je problém snad všech 2008... Všichni známí co to máme jsme cca po 50000 dělali zadní brzdy. Tam je problém jinde než v zarezlých plovoucích čepech tak se pochlub -- kde je to jinde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 26. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2021 Takže začnu tím, že konkrétně na mém autě nebylo nic zatuhlého... A podle autorizáku, je největší problém, když jezdíš sám, tedy bez zatížené zadní nápravy. Stačí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2021 Sdílet Odesláno 26. duben 2021 (upraveno) no když jezdíš sám, zadek se nepřipojuje k brzdění, to chápu, ale proč jen jedna deska ? to mi nejde do kebule... Upraveno 26. duben 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardel2018 Odesláno 26. duben 2021 Autor Sdílet Odesláno 26. duben 2021 Jo, to už ti nepovím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. duben 2021 Sdílet Odesláno 26. duben 2021 no právě--a vo to de Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 26. duben 2021 Sdílet Odesláno 26. duben 2021 Před hodinou, Jardel2018 napsal: Takže začnu tím, že konkrétně na mém autě nebylo nic zatuhlého... A podle autorizáku, je největší problém, když jezdíš sám, tedy bez zatížené zadní nápravy. Stačí? Co to je za nesmysl. Přece pokud je auto vybavené ABS jakože to už řadu let musí být tak tam není zátěžový regulátor který podle zatížení ZN reguluje tlak do zadních brzd aby zadní kola nebrzdila v " lehkém" stavu smykem. Tohle přeci řídí jednotka ABS a ta by měla zajistit rovnoměrný účinek brzd na všech kolech. To že přední brzdy mají rychlejší nástup kvůli váze která je naložená na PN tomu rozumím taky proto to u většiny normálních aut vychází bajvočko výměna předních desek dvakrát na jedny zadní desky. Ale tohle že jedna deska je skoro na plechu a druhá jak nová jednoznačně ukazuje na nesouměrný práci brzdiče. U aut s kotoučovou brzdou na ZN a mechanickou parkovací brzdou k tomuto dochází povětšinou když se parkuje bez parkovací brzdy tam dochází v tom mechanismu k zatuhnutí tím jak se to nehejbá tou parkovací brzdou a pak se sjíždí nerovnoměrně desky nebo to v určitém momentu na zadku přestane brzdit úplně protože se nepohybuje třmen. Ale 2008 má přeci elektrickou parkovací brzdu nebo ne? Ajap ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.