Jump to content

Pomoc s výběrem auta


Recommended Posts

Zdravím vespolek,

vím, že se to tady podobné věci řeší docela často, ale asi neumím hledat.

Moje 406 si čím dál víc říká o zasloužilý odpočinek, tak se budu poohlížet po náhradě. STK má do června, tak doufám, že to do té doby ještě doklepe.

Chtěl bych zůstat u peugeotu a rád bych se vešel do 100tis maximálě 150tis.

Koukám po 307sw, 308sw, případně 508 nebo 5008, ale tam už to za tu cenu asi nebude žádný zázrak.

Chtěl bych, aby to mělo alespoň 80kW a automat klimu. Samozřejmně aby to bylo v dobrém stavu, ideálně co nejnovější s minimálním nájezdem. 🙂Jiné zvláštní požadavky asi nemám.

Co jsem zde našel, tak mi vychází motory 1.6 a 2.0HDI, případně benzín 1.6 16V NFU u 307. Nebo je ještě nějaký jiný vhodný motor?

 

Budu rád za vaše rady a zkušenosti. Kdyby někdo o něčem věděl, tak budu rád za tip, nebo za nasměrování na spolehlivého prodejce, dovozce.

 

Díky

Link to post
Share on other sites
  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nevadí. takže ani nebudu radit, že velká kola moc drncají a jsou drahá. Počkal bych, jaká jsou podle TP přípustná. Zároveň bych všiml, zda nynější 17-ky jsou podle TP přípustné. A na zimu bych ko

U 308 fakt jenom naftu. I když @Klemoň bude tvrdit opak. Ale za ten risk to nestojí. Soused má taky VTi a říkal, že dobrý, až na spotřebu oleje. Což je vlastnost. Včera jsem právě koukal a zaujala mě

tohle nedopadne dobre, budu to tu sledovat 🤣🤣🤣

Posted Images

U 308 fakt jenom naftu. I když @Klemoň bude tvrdit opak. Ale za ten risk to nestojí. :D Soused má taky VTi a říkal, že dobrý, až na spotřebu oleje. Což je vlastnost. Včera jsem právě koukal a zaujala mě jedna 308SW v naftě a 5008, ale ta byla kolem 170tis.Kč. Koukni na stránky Peugeotu, co má v nabídce ojetých a vyzkoušených vozů. 

Link to post
Share on other sites

No zadlužit se právě nechci. Radši koupím vymazlenou 307, než vylítanou 508. 308 mě popravdě moc nezaujala vzhledem, ale jestli je to oproti 307 lepší volba, jak píše @MJSytic, tak to přežiju 😄

Tam by bylo HDI asi jasná volba. takže hledat od roku 2011? A netuším co znamená T7? 🙂

Link to post
Share on other sites
před 5 minutami, radim.1008 napsal:

  @machulda

ten prodejce je klubák , tak mu napis , sem uz moc nechodi ale peugeotky ma stale rad , v garazi ma mimojine 306  cabru 😉 a tahle 308 vypada dobre

Edited by Pe.Tr
Link to post
Share on other sites
před 4 minutami, machulda napsal:

Tam by bylo HDI asi jasná volba. takže hledat od roku 2011? A netuším co znamená T7? 🙂

Hledej poface, kdy třeba u 1.6HDi přisly 8ventilové 82, 84 a poslední roky i 88kW motory místo 16v 80kW. ;) T7 je minulá generace, co tě nezaujala, součásná je T9.  ;)

Link to post
Share on other sites

Díky za tipy. Když bych koupil něco z těch vyzkoušených vozů od Peugeotu se zárukou, je možné pak případnou reklamaci řešit i u jiného dealera, nebo jen v místě koupě?

@Pe.Tr Rodiče auto neplánují. Navíc mají Fabii 1.2HTP. zrovna dneska jsem v tom jel, a ten zvuk mě vůbec neláká 😄

@radim.1008 Díky za objasnění 🙂

Link to post
Share on other sites

U každého dealara. Kupoval jsem u Auto Wozar v Mikulově a řešil u Kopeckého v Mýtě na záruku výměnu chladiče klimatizace. Je to roční záruka na skryté vady. Mají to pojištěné u nějaké pojišťovny. Hradil jsem jen 20% z ceny opravy. Myslím, že v tom byla schovaná práce. :myslim

Link to post
Share on other sites

@David 106s162.0 v benzínu se docela bojím spotřeby. Myslím, že u nás v kopcích se pod 10l nedostanu....Na to je nafta s větším krouťákem myslím vhodnější. Pak je otázka, jestli rozdíl v uspořeném palivu vrazit do FAPu atd.... nebo prostě projezdit v benzínu:myslim Ale na to odpoveď dopředu asi není 🙂

Link to post
Share on other sites

@machulda kdysi se diesel na spotřebě oplatil, dneska ale spousta nesmyslů způsobí, že úsporu na palivu sežere poruchovost, resp. náročnost údržby moderního dieselu. Dvojhmoťák, turbo, FAP, vstřiky a čerpadlo, i rozvoďák je dražší, tohle všechno zabije úsporu a k tomu přidá starosti se servisem. U těchto věcí není moc otázka jestli se to pokazí jako spíše kdy se to stane.Já si umím na autě udělat naprosto vše, takže ušetřím dost peněz za práci, a stejně se mi nafta nevyplatí.

On ten 2,0 ti v tom bude žrát kolem 8l/100, za 9-10 mi to jede v Jumpy, který je podstatně větší (myslím čelní profil) a taky o dost těžší (prázdný nejezdím). Ta 1,6 16v taky není o moc úspornější, možná o půl litru než 2,0.No a pokud toho najezdíš hodně, tak s plynem jezdíš ještě levněji než se srovnatelným nafťákem.

Edited by David 106s16
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...