Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407SW 2.2 HDI 170 - olej v chladící kapalině


bikerrman

Recommended Posts

Ahoj vespolek


Do minulého týdne jsem spokojeně jezdil, pravidelně měnil náplně a auto fungovalo jako hodinky.

Začalo to hláškou "Depolution system faulty". Auto má najeto (snad :)  ) 273000Km, když jsem ho kupoval tak na tachometru bylo 119000 (podle servisních záznamů u Peugeotu by to mělo sedět)

Takže v servisu výměna FAPu. 

Dál jsme zjistili, že není kapalina v expanzní nádobce od chlazení. Byla objevena prasklá hadice u termostatu. Po demontáži čekalo malé překvapení viz foto.

Po vypuštění chladící kapaliny je ve vodě olej, celkem dost.

Na druhé straně při výměně oleje v oleji žádná voda nebyla a ani nebyla emulze pod víčkem.

 

Je to prasklé těsnění pod hlavou nebo to může mít i jinou příčinu?

Má smysl systém propláchnout a pak sledovat jestli to neobjeví znova nebo rovnou měnit těsnění?

Teploty chladící kapaliny byly vždy normální, lehce pod 90st, nikdy jsem to "neuvařil"

Díky moc

IMG_5296.jpg

IMG_5300.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...