GustavGust 1 Posted February 21 Share Posted February 21 Zdar lidičky 205ka 1,7D, přední brzdy se opakovaně zkroutí kotouče, vše nové či repasované, dal jsem tedy větší GTi s chlazenjema kotoučema a opět se zkroutily. Zkroutí se pokaždé jen jedna strana a pokaždé jiná, stočení kotoučů do roviny vydrží 300km než se opět zkroutí. Jezdí s tím ženská, žádnej závodník, jen najede denně 160km, půlku státovka a půlku město. Boha jeho nemůžu přijít na příčinu, setkal se někdo s podobným problémem? Napadají mě jen dvě možnosti, zkroucený náboj po lisování ložisek, nebo křivé uložení brzdiče na těhlici, ale ani jedno mi nepřipadá reálné. Původní brzdy byly v pohodě až do výměny, dělá to až od chvíle montáže novejch kotoučů a ložisek. Díky za odpovědi. Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted February 22 Share Posted February 22 Nezkoušel jsi nikdy sahat na disky po jízdě, jestli nejsou moc horké? Popřípadě jestli se teplotou od sebe neliší? Jaký máš brzdový systém? Girling, nebo Bendix? Quote Link to post Share on other sites
Sale 55 Posted February 22 Share Posted February 22 Ahoj, měřil jsi házivost brzdového kotouče? Pokud je házivost větší než 0,2 mm tak je problém buď ve špatně nalisovaných ložiscích nebo v náboji, případně špatně očistěných dosedacích plochách při montáži brzdových kotoučů. Tolerance je přípustná do 0,1mm. Quote Link to post Share on other sites
ozzy56 6,515 Posted February 22 Share Posted February 22 (edited) ahoj, 1.7 neexistuje, motor má 1769 ccm, takže 1.8 D dal bych to do původního stavu, pokud ti vývěva pracuje dobře, tak origo brzdy brzdí dobře, dej kotouče a desky nové jaké mají být, těhlice a brzdiče sežeň z vrakoviště, samozřejmě je zgenerálkuj, nové pístky, gumky, prachovky, dej nová ložiska, pokud to nepomůže, vyměň řidiče kotouče nestáčej (nebrus), tohle se dneska už nedělá Edited February 22 by ozzy56 Quote Link to post Share on other sites
GustavGust 1 Posted Monday at 05:45 PM Author Share Posted Monday at 05:45 PM zopakuji otázku setkal se někdo s podobným problémem - lze pochopit i jako formu dotazu - jak jste řešili takový stejný problém se kterým jste se osobně setkali tedy neptám se zda mám sahat na disky nevím jak lze špatně nalisovat ložisko a docela by mě zajímalo jak se dá špatně nalisovat ložisko a není pravda že se dnes kotouče nestáčej, naopak kotouče se stáčí běžně, dokonce si na to můžete koupit speciální mašinu pro stočení přímo na autě a ani se neptám co mám namontovat Děkuji za pochopení dotazu, který jsem tentokrát zvýraznil ozzy56 1 Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted Monday at 06:19 PM Share Posted Monday at 06:19 PM No můj dotaz byl položen z důvodu zjištění příčiny problému.... Quote Link to post Share on other sites
GustavGust 1 Posted Monday at 06:25 PM Author Share Posted Monday at 06:25 PM (edited) před 6 minutami, Hafity napsal: Ten byl zodpovězen v úvodu viz: "vše nové či repasované" ne opravdu volně plovoucí brzdiče včetně řádně namazaného pístku a těsnící gumičky nevisí a nedochází k nepravidelnému ohřevu brzd a ano i pístky včetně gumičky se mažou tím čím se mazat mají, o vodících trnech netřeba hovořit Edited Monday at 06:26 PM by GustavGust Quote Link to post Share on other sites
Hafity 1,997 Posted Monday at 06:36 PM Share Posted Monday at 06:36 PM Bylo pouze popsáno, co se na autě dělalo.... Ptal jsem se z důvodu, že i mistr tesař se někdy utne.... před 21 hodinami, GustavGust napsal: Boha jeho nemůžu přijít na příčinu, setkal se někdo s podobným problémem? Jsem chtěl být nápomocen s první polovinou vypíchnutého souvětí.... Ale pokud ti stačí odpověď ve stylu ANO/NE na druhou polovinu, tak prosím.... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.