Jump to content

Recommended Posts

Zdar lidičky
205ka 1,7D, přední brzdy se opakovaně zkroutí kotouče, vše nové či repasované, dal jsem tedy větší GTi s chlazenjema kotoučema a opět se zkroutily. Zkroutí se pokaždé jen jedna strana a pokaždé jiná, stočení kotoučů do roviny vydrží 300km než se opět zkroutí. Jezdí s tím ženská, žádnej závodník, jen najede denně 160km, půlku státovka a půlku město.
Boha jeho nemůžu přijít na příčinu, setkal se někdo s podobným problémem?
Napadají mě jen dvě možnosti, zkroucený náboj po lisování ložisek, nebo křivé uložení brzdiče na těhlici, ale ani jedno mi nepřipadá reálné.
Původní brzdy byly v pohodě až do výměny, dělá to až od chvíle montáže novejch kotoučů a ložisek.
Díky za odpovědi.
 

Link to post
Share on other sites

Nezkoušel jsi nikdy sahat na disky po jízdě, jestli nejsou moc horké? Popřípadě jestli se teplotou od sebe neliší? Jaký máš brzdový systém? Girling, nebo Bendix?

Link to post
Share on other sites

Ahoj, měřil jsi házivost brzdového kotouče? Pokud je házivost větší než 0,2 mm tak je problém buď ve špatně nalisovaných ložiscích nebo v náboji, případně špatně očistěných dosedacích plochách při montáži brzdových kotoučů. Tolerance je přípustná do 0,1mm.

Link to post
Share on other sites

ahoj, 1.7 neexistuje, motor má 1769 ccm, takže 1.8 D :)

dal bych to do původního stavu, pokud ti vývěva pracuje dobře, tak origo brzdy brzdí dobře, dej kotouče a desky nové jaké mají být, těhlice a brzdiče sežeň z vrakoviště, samozřejmě je zgenerálkuj, nové pístky, gumky, prachovky, dej nová ložiska, pokud to nepomůže, vyměň řidiče 😉

kotouče nestáčej (nebrus), tohle se dneska už nedělá :myslim

Edited by ozzy56
Link to post
Share on other sites

zopakuji otázku 
setkal se někdo s podobným problémem - lze pochopit i jako formu dotazu - jak jste řešili takový stejný problém se kterým jste se osobně setkali
tedy neptám se zda mám sahat na disky
nevím jak lze špatně nalisovat ložisko a docela by mě zajímalo jak se dá špatně nalisovat ložisko 
a není pravda že se dnes kotouče nestáčej, naopak kotouče se stáčí běžně, dokonce si na to můžete koupit speciální mašinu pro stočení přímo na autě a ani se neptám co mám namontovat
Děkuji za pochopení dotazu, který jsem tentokrát zvýraznil 

Link to post
Share on other sites
před 6 minutami, Hafity napsal:

 :roker

Ten byl zodpovězen v úvodu viz: "vše nové či repasované" ne opravdu volně plovoucí brzdiče včetně řádně namazaného pístku a těsnící gumičky nevisí a nedochází k nepravidelnému ohřevu brzd a ano i pístky včetně gumičky se mažou tím čím se mazat mají, o vodících trnech netřeba hovořit

Edited by GustavGust
Link to post
Share on other sites

Bylo pouze popsáno, co se na autě dělalo.... Ptal jsem se z důvodu, že i mistr tesař se někdy utne.... 

před 21 hodinami, GustavGust napsal:

Boha jeho nemůžu přijít na příčinu, setkal se někdo s podobným problémem?

Jsem chtěl být nápomocen s první polovinou vypíchnutého souvětí.... Ale pokud ti stačí odpověď ve stylu ANO/NE na druhou polovinu, tak prosím....

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...