Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 2008 doporucenie


Stanley41

Recommended Posts

Caute. Zvazujem kupu noveho peugeotu 2008. Potrebujem poradit hlavne od majitelov prave 2008- ky . Chcem vedeit hlavne ohladne motoru, jazdy a pod. Mam 4 valec atmosfericky motor 1,6, ale 2008 ma 3 valec s turbom . Jazdim fakt kratke vzdialenosti. Viem ze musim menit hlavne olej a sem tam ho prebehnut, ale ake dojmy mate vy ohladom motora. Ako sa jazdi v zime na snehu ? Proste nieco poradit ci mam vobec kupit 2008 novu .   Vdaka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

auto si vyzkoušej u prodejce, myslím jízdu, ovládání, i jízdu na sněhu (dokud je) atd.--tohle musíš sám, nedá se to zprostředkovat přes obrazovku, ostatní zkušenosti moc nebudou, jsou to poměrně nová auta, myslím model 2020, ohledně techniky, motorů atd. počti i starší model, je to hodně podobné--ať víš do čeho jdeš :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Stanley41: Sekcia 2008 SUV na tomto fóre sa týka novej generácie 2008, nazývanej aj nová 2008 (all-new 2008) alebo 2008 SUV alebo 2008 generácia II alebo 2008 (2020). U nás sa začala predávať v roku 2020. Staršie ročníky tohto modelu ako 2020 a 2021 neexistujú. Ak sa myslí predchádzajúca 2008 (gen. I), tak sa píše iba 2008 a zahrňuje roky 2013-2019.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako píše ozzy56, u nás sa 2008 SUV ešte veľa nepredalo a len malý zlomok, kto ich kúpil, číta a prispieva do tohto fóra. Iná situácia je na väčších zahraničných fórach (nemecké, anglické, francúzske, ...). Tam sa nájde veľa príspevkov o 2008 SUV, vrátane e-2008 SUV. S google prekladačom sa príspevky dajú pochopiť, hoci aj oni používajú veľa slangových výrazov.

Ešte doplním, že tvoj 1. príspevok si vložil do sekcie starej 2008, možno preto sa ti iné príspevky zdali staršie. Preto bola táto téma ešte včera premiestnená do 2008 SUV

Upraveno uživatelem Akoc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Přesně jak píše @ozzy56 auto je třeba pořádně osobně vyzkoušet.   Jako cestu bych viděl domluvu z prodejcem a zapůjčení zkušebního auta na víkend. Někde to možné je, někde ne, záleží na prodejci.  A je to super způsob, protože pochopitelně každý má názor jiný a každému vyhovuje něco jiného.  Jeden chválí, druhý je nespokojený.. chce to fakt osobní vyzkoušení a když ne přes víkend, alespoň tomu pověnovat v klidu delší dobu. Zkušební jízda kolečko kolem bloku je celkem na prd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám ho asi měsíc. A zatím spokojenost ( myslím auto narozdíl od prodejců Peugeot, tam jsem se setkal jen s neochotou). Mám ještě Citroëna což je atmosférický 3 válec a pokud to můžu porovnat tak u Peugeotu (96 kW) je to nesrovnatelně lepší. Ani se moc nedá podle zvuku v autě poznat že je to 3 válec a to i díky dobrému odhlučnění. Co se týče spotřeby, tak když jedu šetrně po vedlejší silnici jezdím pod 5 litrů, když jedu normálně po hlavní tak kolem 100 km/h jezdím tak 5,7 l. Pokud budeš mít nějaký dotaz klidně napiš 🙂👍

Screenshot_20210223_073844_com.psa.mym.mypeugeot.jpg

Upraveno uživatelem Motogpmania
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám s tým ešte nemám skúsenosť (najazdené s preplňovaným 1.2 Puretechom len 7 000 km), ale s množstva odborných článkov a skúsenostiach iných jednoznačne vyplýva, že s týmto motorom nejazdiť na nízku spotrebu, teda pri nízkych otáčkach a vyhýbať sa krátkym jazdám. Napríklad, každý deň do práce do 10 km. Na to je ideálny elektromobil😉. Motor má priame vstrekovanie a jazdenie pri nízkych otáčkach urýchľuje karbonizáciu ventilov a piestov. Sú popísané prípady, keď motory museli ísť po strate výkonu na dekarbonizáciu už po 20 000 km. To znamená v prípade manuálu preraďovať o čosi neskôr ako odporúča kokpit a vraj nie je na škodu občas jazdiť na "taliansky" spôsob, t. zn. vytáčať motor do vysokých otáčok (po zábehu motora). A tankovať kvalitné aditivované benzíny, resp. pridávať overené aditíva. Ja najviac tankujem Shell V-Power a pravidelne striedam 95 a 100-oktánový. Meniť odporúčaný olej najneskôr po 15 000 km alebo max 1 roku, najmä kvôli mazaniu turba. Po tých 7 000 km mám olej stále priesvitný, žltohnedej farby. Uvidím, kedy začne černať.

Upraveno uživatelem Akoc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No prave ze ja mam 6 km do prace  a vela nejazdim . Preto mi vraveli ze mam casto menit olej a sem tam prebehnut auto na plno . Tak snad vydrzi aj tak co najdlhsie a na nove auto je zaruka na motor . Cize ak by bola karbonizcia tak by to mali v servise opravit v zaruke . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebál bych se jezdit s tím do práce na krátkou vzdálenost, a pochybuju, že všichni majitelé budou jezdit jen dlouhé trasy po dálnici, jezdil jsem do práce s turbodieselem a nic se nestalo, ač všude píšou opak, když elektromobil, zapomínáš , že musíš mít i rodinný domek, nebo uzamykatelné místo k nabíjení :myslim

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Petr 3008

Prosím tě, kdybys to chtěl brát takhle, tak můžeš koupit maximálně kolo.  Já jezdil s autem vždycky tak jak jsem potřeboval, pochopitelně i krátké vzdálenosti. Jak s naftou, tak s benzínem. Klidně jsem si dojel pro rohlíky za roh do krámu. Od toho to auto přeci je.  No a občas to taky někde vyvětráš a vyženeš pavouky a všechno bude v pohodě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...