vkolo11 5 Posted February 18 Share Posted February 18 Dobrý den, v minulých mrazivých dnech se po nastartování motoru (1,6 HDi 88kW) ozývaly z prostoru pod autem nepříjemné zvuky typu vrzání a klepání při běhu na volnoběh i při mírném zvýšení otáček. Po zvednutí kapoty nebylo nic vidět a zvuky nebyly slyšet tak silně, jako z kabiny. Po zařazení rychlosti a zatížení motoru zvuky obvykle ustaly. Za jízdy to nebylo slyšet, Když jsem se dostal na rampu, tak venkovní teplota byla již jen kolem nuly a nepříjemné zvuky se neozývaly. Když jsem hýbal zadní částí pružného členu / vlnovce ve výfukovém potrubí, občas se ozvalo krátké vrznutí, ale nebylo jasné, odkud. Při prohlídce jsem našel jedno podezřelé místo, kde konec šroubu na objímce na výfukovém potrubí podezřele trčí směrem k tepelné izolace výfukového potrubí pod podlahou a možná i skrz tuto izolaci. Je možné, že se ta objímka pootočila? Jaká je správná poloha té objímky? Výfukové potrubí.mp4 Quote Link to post Share on other sites
HonzaC2 137 Posted February 18 Share Posted February 18 Na poloze objimky tolik nezalezi. Je jedno v jake je poloze - za predpokladu, ze se k ni dostanes klicema, abys ji mohl v pripade potreby povolit/utahnout a dale samozrejme by ta poloha mela byt takova, aby ten sroub mel odstup od veci okolo. To vrznuti je kov na kov, kde jedna strana vibruje. Pak to pri dotyku vyda presne tenhle zvuk. Co se tyce toho, jestli muze byt objimka povolena - odpoved je, ano muze. Ale dobre by to nebylo. A nejde jen o to, jestli je objimka povolena, ale i o to, zda ty dve casti vyfuku, ktere spojuje a stahuje, na sobe dobre sedi. Kdyz nebudou sedet dobre, muze se to v tom i pres momentalni utazeni objimky pri silnejsim pohybu uvolnit a eventulne pak i pootocit objimka. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.