Jirka L. Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 U firmy Peugeot Kopecký - pobočka Praha jsme si zakoupili automobil Peugeot 208. Při osobním předání jsme jej obdrželi bez tech. průkazu jen s převozními značkami. Uplynulo 14 dnů, převozní značky nám propadly a ani po urgencích jsme TP ani náhradní převozní značky neobdrželi. Automobil nemůžeme používat, manželka jej jako lékařka potřebuje používat i při cestách do Německa jako lékařka. Na internetu mě na fóru Peugeot lidé upozorňovali, že vůz není pravděpodobně zaplacen importérovi. Kontaktoval jsem importéra i centrálu v zahraničí, zatím nikdo neodpovídá. Nemáte někdo podobné zkušenosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 Prevozka je na deset dní a slouží jen k převozu auta. Mě kontrolovali bez značky a nechali mě jen proto, že jsme jeli z porodnice. Peníze odešly? Na jakém fóru jsi se ptal? Možná @Verýsekby se mohla optat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Petr 3008 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 No tak určitě to standartní postup není a nějaký problém tam asi bude, třeba s tou platbou. U nás vůbec neexistuje předání vozu bez kompletních dokladů a praxe je taková, že ti auto ještě přihlásí a odjíždíš rovnou na číslech. Prodejce se k tomu nijak nevyjádřil ? Čím to omlouvají ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. únor 2021 Sdílet Odesláno 17. únor 2021 (upraveno) člověk si myslí, že žije v kulturní evropě a ono je tu někdy jako ve rwandě, bangladéši... Upraveno 18. únor 2021 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Verýsek Odesláno 19. únor 2021 Sdílet Odesláno 19. únor 2021 (upraveno) Takovýhle výkřik do tmy je k ničemu. Abych to mohla předat, potřebuji bližší info. Ne jen to, že je manželka lékařka a jako lékařka potřebuje jezdit do Německa Prvně je třeba to řešit s prodejcem, ne s imoprtem, nebo výrobcem. Podle vyjádření prodejce se to dá pak řešit dál... Mimochodem, na jakém fóru Peugeot byla ta informace uvedena? Je to oficiální vyjádření, nebo JPP? Upraveno 19. únor 2021 uživatelem Verýsek Pepito ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.