Johny5240 Odesláno 14. únor 2021 Sdílet Odesláno 14. únor 2021 zdravim, mam nasledovny problem , 206 rv 2004 diesel 1,4 HDI eco, slape OK, cca 212000km , ale v zime nastava posledny tento rok problem pri pod -12°C nastartoval na druhy krat, po zohriati motora cca 1/2-3/4 hod som sa chcel pohnut, ale po pridani plynu auto zacalo sekat a motor vynechaval, az uplne zhasol, vzapeti klucikom znova naskocil, po pridani plynu cca 3000ot zase zacal vynechavat a zhasol, diagnostika ukazala chybu palivoveho systemu - nizky tlak, (skoro som nedosiel domov) olej, filtre motorovy,palivovy, vzduchovy menim kazdych 15000km, do paliva pridavam aditiva - letne, zimne podla toho ake treba, zhavice su menene cca 35000 do zadu, bateria OK, neviem cim moze byt tato chyba sposobena, podotykam - ze sa vyskytuje pri nizsich teplotach ako -10 a nizsie, do vtedty ide motor ako hodinky dik za vsetky rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Petr 3008 Odesláno 14. únor 2021 Sdílet Odesláno 14. únor 2021 Úplně jednoduše bych tipoval špatnou naftu. Buď nebude úplně zimní nebo je v ní nějaká voda a někde to prostě rosolovatí a tuhne.. Jestli máš možnost dej auto někam do tepla, nech pořádně rozmrznout a pak vyzkoušej co to bude dělat. Zatím bych v tom nic víc nehledal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radimrepka Odesláno 15. únor 2021 Sdílet Odesláno 15. únor 2021 Souhlasím s petr 3008, měl jsem podobný problém. Při nižších otáčkách auto jelo v pohodě, pak "došla nafta" a zdechlo to. Zamrzala mě nafta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny5240 Odesláno 15. únor 2021 Autor Sdílet Odesláno 15. únor 2021 (upraveno) v teple je to OK, nic sa nedeje, aj do tych -11 cca je to OK, ale pri nizsej zime to blbne, tiez ma napadlo - vycistit nadrz - len neviem ci sa do nej najakou hadickou dostanem, aby som ju komplet vytiahol, a naftu prefiltroval, a novu nalial, stara pojde do piecky v dielni, odvzdusnenie systemu nasledne rucnou pumpou nieje problem naftu tankujem slovnaft, shell, omv - ako pride, pridavam pravidelne aditiva, a tu istu naftu davam aj do octavky a tam je to aj pri -20 v pohode, dik zatial za rady Upraveno 15. únor 2021 uživatelem Johny5240 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 15. únor 2021 Sdílet Odesláno 15. únor 2021 zdechá to proto, že motor má málo paliva--nafta stačí jen na volnoběh... u systémů, kdy je v nádrži el. čerpadlo, není problém--čerpadlo naftu dotlačí--, ale u systémů, kdy dopr. čerpadlo musí naftu nasát, bývá problém v tom, že se v mrazu stáhnou O kroužky ve spojích naftového potrubí a přisává to pak vzduch (minimálně, ale přisává), takže při zvýšených otáčkách nemá motor dostatek nafty, proto motor nejde pravidelně a skáče v silentblocích, pomůže vyměnit ty O kroužky, nebo nechat motor déle blafat na volnoběh--ohřátá nafta spoje v potrubí zahřeje... , takovou mám zkušenost např. u spojů nafty , kde se O kroužky nepoužívají (šroubovatelný spoj konus-konus) se tohle vůbec nevyskytuje, třeba stavební technika, nákl. auta atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. březen 2021 Sdílet Odesláno 5. březen 2021 Specielně u 206 1,4HDi je to typické, filtr nafty je tak hustý, že nepropustí už od mírných mrazů. I když je nafta OK zimní. Bylo tady na to dlouhé téma, je třeba dát filtr nafty jiného výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.