Jump to content

206 diesel 1,4 HDI a zima pod -10°C


Recommended Posts

zdravim, 

mam nasledovny problem , 206 rv 2004 diesel 1,4 HDI eco, slape OK, cca 212000km , ale v zime nastava posledny tento rok problem pri pod -12°C nastartoval na druhy krat, po zohriati motora cca 1/2-3/4 hod som sa chcel pohnut, ale po pridani plynu auto zacalo sekat a motor vynechaval, az uplne zhasol, vzapeti klucikom znova naskocil, po pridani plynu cca 3000ot  zase zacal vynechavat a zhasol, diagnostika ukazala chybu palivoveho systemu - nizky tlak, (skoro som nedosiel domov)

olej, filtre motorovy,palivovy, vzduchovy menim kazdych 15000km, do paliva pridavam aditiva - letne, zimne podla toho ake treba, zhavice su menene cca 35000 do zadu, bateria OK, 

neviem cim moze byt tato chyba sposobena,

podotykam - ze sa vyskytuje pri nizsich teplotach ako -10 a nizsie, do vtedty ide motor ako hodinky

dik za vsetky rady

Link to post
Share on other sites

Úplně jednoduše bych tipoval špatnou naftu. Buď nebude úplně zimní nebo je v ní nějaká voda a někde to prostě rosolovatí a tuhne..  Jestli máš možnost dej auto někam do tepla, nech pořádně rozmrznout a pak vyzkoušej co to bude dělat.  Zatím bych v tom nic víc nehledal.

Link to post
Share on other sites

v teple je to OK, nic sa nedeje, aj do tych -11 cca je to OK, ale pri nizsej zime to blbne, tiez ma napadlo - vycistit nadrz - len neviem ci sa do nej najakou hadickou dostanem, aby som ju komplet vytiahol, a naftu prefiltroval, a novu nalial, stara pojde do piecky v dielni, odvzdusnenie systemu nasledne rucnou pumpou nieje problem 

naftu tankujem slovnaft, shell, omv - ako pride, pridavam pravidelne aditiva, a tu istu naftu davam aj do octavky a tam je to aj pri -20 v pohode, 

dik zatial za rady

 

Edited by Johny5240
Link to post
Share on other sites

zdechá to proto, že motor má málo paliva--nafta stačí jen na volnoběh...

u systémů, kdy je v nádrži el. čerpadlo, není problém--čerpadlo naftu dotlačí--, ale u systémů, kdy dopr. čerpadlo musí naftu nasát, bývá problém v tom, že se v mrazu stáhnou O kroužky ve spojích naftového potrubí a přisává to pak vzduch (minimálně, ale přisává), takže při zvýšených otáčkách nemá motor dostatek nafty, proto motor nejde pravidelně a skáče v silentblocích, pomůže vyměnit ty O kroužky, nebo nechat motor déle blafat na volnoběh--ohřátá nafta spoje v potrubí zahřeje... :myslim, takovou mám zkušenost

např. u spojů nafty , kde se O kroužky nepoužívají (šroubovatelný spoj konus-konus) se tohle vůbec nevyskytuje, třeba stavební technika, nákl. auta atd.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...