Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 1.8 16v 81kw vysoké otáčky


Karel1993

Recommended Posts

Ok, jsem na příjmu. Apropos, minulý týden už bylo pěkně tak jsem přezul na letní abych nehuntoval zimáky, jednu zimu ještě odjezděj. A v úterý vyjdu z baráku do práce jen v tričku a mikině a všude sníh. Chvíli jsem přemýšlel jestli se mi to třeba jenom nezdá, ale hned mi začala bejt kosa (bylo asi -3°C) Navíc ty letňáky jsou spíš takový jako tichý, na rychlost na dálnici, jako na kamión. No, moje cesta do práce vypadala jak kdybych byl blondýna a jel v autoškole třetí opravky...😬🥴 Ale šlak ně netrefil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

No tak to by mě z toho jeblo, já když mám koupit nějaký díl, dvakrát se sám sebe ptám, jestli to má smysl na 25 let starý auto. Tepl.čidlo (zelený) jsi měnil? Nějak jsem to nevycetl. Když se mění takovýhle lineární čidlo, musí se pak restartovat ŘJ odpojením baterky. A ten krokáč když kupuješ druhošku, nemusí pokaždý fungovat správně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vyměnil krokáč a teplot.čidlo, rozchodil saharu, ale to samovolný tůrování do 3500 ot. na volnoběhu furt zůstává, akorát se díky jiný charakteristice čidla přesunulo do jinýho teplotního intervalu. Dělalo to od 90°C, teď při cca 70°C. Pak už je motor ohřátý a krokáč se vypne a je to ok, při studeným startu normálně reguluje jak má, akorát při těch 70 mu jebe. Takže lambdou to taky neni, do zapnutí sahar 900 otáček a to už je lambda nažhavená dost. Mě to přijde, že to je výrobní vada počítačů, v tepelný zpětný vazbě na volnoběh že je vyhulenej nejakej tranzistor. Co máš za počítač? Já tam mám Sagem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mají barevné proužky na zeleném tepl. čidle nějaký význam? Pokud ano, může to ovlivnit počítač tak aby tůroval motor na volnoběh do 3500 ot.? Který proužek kdyžtak dát do p406 starší 1.8i 16v 81kW? Kdo o tom něco ví, prosím napište... Dík předem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Hele.. vůbec netuším co mám za počítač.. a problém stále přetrvává dokonce už mám i problém se startováním.. otec se mě teď někdy na to podívá a prej to pojede.. což.. nedávám moc velkou šanci.. už nevím fakt co by to mohlo způsobovat.. vyměnil jsem už všechno.. to už fakt může být jenom ta netěsnost.. tak že benzín a rozprašovač 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítač máš nalevo od motoru (když stojíš proti autu) vedle expanzky chladiče a serva. Je v takovým plast. krytu, otevřeš bez vercajku, jen zapáčíš šroubovákem a vyndaš plech.krabici. Já už jsem podruhé vyměnil teplot. čidlo, krokac, a taky, furt stejný. Takže mi přijde že soudruzi z Francie na tom Sagemu spáchali nějakou výrobní vadu. Jenže ty 406ky už přestávají na vrakacich být a když, tak chtěl 1500,- (za počítač kterej koupíš jak zajíce v pytli). Proto se ptám jestli máš taky Sagem. Kdyby ne, počítačem by to asi nebylo. Jestli máš Sagem, bude to počítačem. Zkus to zjistit, není těžký ho vyndat...

Otec se v tom nějak líp vyzná? Zajímal by mě i jeho názor ať už to spraví nebo ne...

Upraveno uživatelem foma2805
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

foma2805: tak kolego.. vypadá to že jsem to nakonec opravil sám :D už jsem najezdil 114 km a nic to nedělalo.. 

problém byl fakt v netěsnosti a to kolem škrtící klapky.. a problém byl v tom že se mě ze sání strhly takové "mosazné" válečky a nedržely správně krtící klapku.
Doporučuji ti to prohlédnou jestli ty válečky nemáš (jako já) zalysované ve šktící klapce. Pokud ano tak je z tama vyklepni pryč.. oprava byla tak zvaně na Boba :D

vyklepnout ze škrtící klapky ty mněděné válečky a pak do sání (do dírek kdě měly být ty válečky v lysované) vy vyrtat díru skrz vrtákem 
⌀6 
místo normálního těsnění jsem použil za cca 20kč těsnění kuželové z vodotopo (u kuželového těsnění jsem trochu cca 2-3mm seřízel ostrou hranu tak aby byla ve vyšsce te původní, je to pracné to tam narvat ale jde to tam :D těsnění co jsem kupoval tak má průměr cca 55mm tak nějak) kup si srouby ⌀6 , matky a podložky a máš vystarané :) nedávál jsem žadné těsnění v pastě a tak podobně.. hezky jsem to složil tak jak to mělo být :D pritáhní šrouby, vyresetovat pc (odpojit baterii) atd.. a zkusit projet :) jako.. muže se stát že se mě to vratí.. ale už jezdím bez problému od pátku co jsem na to přišel :Da říkám.. 114 km a ani si nestěžoval :D už se fakt modlím abych měl klid aspoň s tímhle.. jestě mě vyhořel konektor na veltilátor, motor škube a ještě startér.. což si myslím že může být vadná baterie.. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já už jsem svůj problém taky vyřešil. Minulý týden se mi do cesty připletla zatáčka a dal jsem si na čumák. Jezdím nepřipoutaný protože věřím airbagu. Airbag se mi ale bohužel nenafoukl a hlavou jsem vyrazil čelní sklo. Přitom kontrolka airbagu vždy při zap. zapalování svítila, po chvíli zhasla jako že ok. No, bejt auto v lepším stavu, ještě bych to opravil, prdly akorát chladiče, světla, př.sklo, trochu haupna a blatník, motor ok, ale oprava by mě vyšla stejně jako koupit jinou 406ku... Každopádně musim honem něco splašit na cesty do práce...

Ten konektor ventilátoru jsem měl taky vypečený. Sikovkama jsem vydrolil seškvařený plast a spojil dráty napevno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...